جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

همه شانس این را ندارند که در یک محیط کاری شاد و بدون استرس کار کنند. برخی باید با مدیران سمی، همکاران حسود و محیط کاری بسیار پر استرس سر و کار داشته باشند. در حالی که چنین محیطی می تواند برای سلامت روحی و جسمی شما کاملا مضر باشد، بسیار ضروری است که به دنبال راه هایی برای بهبود خلق و خوی خود در یک محل کار پر تنش باشید. از این رو، در این مطلب چند راه برای شاد بودن حفظ آرامش در محیط کار پر استرس به شما معرفی می کنیم.

لینک مرتبط: عادات غلط در محیط کار: ۱۴ رفتار غیرحرفه ای + شیوه‌های رفع آنها

1. برای حفظ آرامش در محیط کار پر استرس از کامل بودن خواب خود مطمئن باشید

هنگامی که کمبود خواب دارید، وضعیت بدتر می شوید. سپس موقعیت های دشوار در محل کار حتی چالش برانگیزتر به نظر می رسند. خواب کامل برای سلامت روحی و جسمی بهتر خیلی مهم است. اگر ذهن خسته داشته باشید، نمی توانید به درستی کار کنید.

مطلب مرتبط: رفتارهای غلط در محیط کار: ۷ رفتار که احترام شما را از بین می برد

2. به دنبال همکارانی باشید که حالتان را خوب می کنند

گاهی اوقات زمانی که موقعیت‌های استرس‌زا شما را تحت فشار قرار می‌ دهند، نباید حس تان را درون خود نگه دارید. در چنین مواقعی تعدادی از همکاران و دوستان می توانند به شما کمک کنند. وقت خود را با افرادی بگذرانید که می توانند حواس شما را از مسئله استرس زا پرت کنند. آنها به از بین رفتن استرس تان کمک می کنند. می توانید برای به آرامش رسیدن روی آنها حساب کنید.

مطلب مرتبط: ۴ راهکار حرفه ای و بسیار موثر برای بهبود یک محیط کار سمی

3. هر بردی را جشن بگیرید

فرقی نمی کند دلیل پیروزی شما کوچک است یا بزرگ، تک تک آنها را در محل کار جشن بگیرید. اگر محیط اطراف شما اصلا انگیزه بخش نیست، سعی کنید هر بار که به هدفی می‌رسید یا کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهید، با هدیه به خودتان، روحیه خود را تقویت کنید. در واقع باید خودتان را ستایش کنید.

4. برای تجدید انرژی به خود زمان بدهید

در ساعات کاری خود به طور منظم، به مدت 10 تا 15 دقیقه استراحت کنید تا انرژی دوباره بگیرید. با این کار می توانید بدون احساس خستگی بیش از حد پشت میز کار خود بنشینید و به کار خود ادامه دهید. مثلا با همکاران خود یک فنجان قهوه بنوشید و در مورد اتفاقات جالبی که در زندگی شما رخ می دهد، صحبت کنید.

لینک مرتبط: ۳ راه برای شاد نگه داشتن کارمندان‌ در محیط کار

5. به موسیقی گوش دهید

بگذارید موسیقی بهترین دوست شما در حین کار باشد. گوش دادن به موسیقی آرام بخش می تواند راهی عالی برای کاهش استرس باشد. حتی می توانید به موزیک های بی کلام گوش دهید تا سبب تقویت تمرکز شما شود. موسیقی به از بین رفتن استرس و شادتر شدن شما کمک می کند. از نظر علمی، موسیقی می تواند سطح استرس شما را تا حد زیادی کاهش دهد، از این رو توسط بسیاری از درمانگران گوش دادن به آن توصیه می شود.

مطلب مرتبط: عبارات رایج در محیط کار: ۶ جمله رایج که نباید در محل کار استفاده کنید!

6. برای حفظ آرامش در محیط کار پر استرس همدلی را تمرین کنید

تمرین همدلی به شما در کاهش سطح استرس کمک می کند. اگر همکاران خود را درک کنید و در انجام کارها صبور باشید، می توانید استرس کار خود را بپذیرید و از آن احساس ناامیدی نکنید. همچنین مفید بودن و درک کردن دیگران همیشه باعث ایجاد احساس بهتر در شما می شود.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان