تست روانشناسی تصویری؛ صندلی را به چه کسی می دهید!؟

تست روانشناسی تصویری

تست روانشناسی تصویری: اگر فکر می کنید کاملا خود را می شناسید، این تست روانشناسی تصویری را انجام دهید. مطمئنیم شگفت زده خواهید شد، زیرا تصمیم شما جنبه های از شخصیت شما را آشکار می کند! بنابراین اگر شما به جای مرد بودید صندلی را به چه کسی می دادید؟

تست روانشناسی تصویری

تصویر زیر سناریویی جالبی را می نماید. مردی بر روی صندلی اتوبوش نشسته است و 4 نفر نیازمند ایستاده اند. مرد به سمت آن‌ها نگاه می کند و می خواهد صندلی‌اش را به یکی از آن‌ها بدهد. اما به کدامیک؟ اگر شما جای مرد باشید صندلی را به کدامیک می دهید؟

این تست شخصیت شناسی می تواند به شما در درک بیشتر جنبه های پنهان شخصیت‌تان کمک کند. تنها باید به این سوال جواب دهید: صندلی خود را به چه کسی می دهید؟ صادقانه جواب بدهید.

صندلی را به چه کسی می دهید؟

اکنون که انتخاب خود را کردید، بیایید ببینیم انتخاب شما در موردتان چه می گوید!

مادر و نوزاد

اگر در تست روانشناسی تصویری تصمیم گرفتید صندلی را به مادر و نوزاد بدهید، یعنی شما فردی قانون دوست هستید و همیشه کوشش می کنید از قانون پیروی کنید. همچنین، هنگام درک احساسات بقیه بسیار همدل هستید. شما شخصی با ابتکار عمل هستید و تقریبا هر تصمیمی که می گیرید، تصمیمات خوبی است.

پیرزن

اگر تصمیم گرفتید صندلی را به پیرزن بدهید، یعنی شما از آن دسته افرادی هستید که همیشه کمک به سالمندان را در اولویت قرار می دهید. شما قلب لطیفی دارید و خیلی از خود گذشتگی می کنید تا به دیگران کمک کنید.

تست رواشناسی تصویری؛ مرد معلول

صندلی را به چه کسی می دهید؟

اگر مرد معلول را انتخاب کردید، یعنی شما دوست دارید به اولویت های زندگی خود توجه کنید، اما شاید نسبت به افراد اطراف خود بی اطلاع باشید. شما فردی بسیار منطقی هستید و تصمیمات خوبی می گیرید، اما باید به احساسات بقیه هم توجه داشته باشید.

زامبی

اگر تصمیم گرفتید صندلی را به زامبی بدهید، یعنی شما علاقه زیادی به محیط خود ندارید و یا شاید به چیزهای که بر شما تاثیر نمی گذارند توجه نمی کنید. شما دوست ندارید با همسالان خود باشید. بنابراین از نظر کارشناسان شخص خودخواه محسوب می شوید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست روانشناسی تصویری لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

تست های شخصیت شناسی بیشتر:

تست شخصیت: شکل پای شما چگونه است و در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

شخصیت شناسی با میوه: میوه مورد علاقه شما در مورد تان چه می گوید؟

آنچه ابتدا در تصویر می بینید؛ شخصیت شما را فاش می کند!

تست روانشناسی جالب: چه کسی را نجات می دهید، همسر یا دختر؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 151

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *