جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
5
(2)

فصل مهمانی تعطیلات زمان ایده‌آلی برای امتحان کردن رنگ رژ لب های جدید است، چه به رنگ‌های قرمز روشن یا با رنگ‌های تیره، مات یا پر زرق و برق. اگر می خواهید بدانید چه رنگ هایی برای مهمانی ها فوق العاده است به خواندن ادامه دهید، زیرا در این مطلب به رنگ رژ لب های پرطرفدار پرداخته ایم که بد نیست امتحانشان کنید.

1. قرمز کلاسیک

همه عاشق رنگ قرمز روشن هستند. پس حتما برای مهمانی های خاص خود از رژ لب قرمز استفاده کنید.

مطلب مرتبط: افزایش ماندگاری رژ لب با ۵ ترفند ساده و موثر!

2. رژ لب با سایه مات

رژ لب مات رنگی کلاسیک و رایج است. علاوه بر این، بسیاری از خانم ها به رنگ های خاکی علاقه دارند. به نظر شیک و زیبا به نظر می رسد! اگر لباس شما تماما براق و پر زرق و برق است، پس برای آرایش خود، می‌توانید از رژ لب مات استفاده کنید. چه ترکیب لباس عروسی شما شامل طلایی، سفید یا حتی سرمه ای تیره باشد، رنگ مات کم رنگ بهترین گزینه برای ترکیب آرایش شما با لباس است. با این کار تمام نگاه ها به لباس شما جلب خواهد شد.

لینک مرتبط: شیوه ساخت رژ لب گیاهی با چغندر!

3. صورتی هندوانه ای از رژ لب های پرطرفدار

یکی از رنگ های جذاب رژ لب که اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده رژ لب به رنگ صورتی هندوانه ای است. این رنگ رژ لب جزء رنگ های فوق العاده رژ ها است که با لباس ها ترکیب جذابی ایجاد می کند. از این رنگ رژ می توان هر زمانی از سال از جمله در تابستان نیز استفاده کرد. هندوانه صورتی، یک سایه قرمز مرجانی با ترکیب صورتی خیره کننده است که برای انواع رنگ پوست مناسب است. این رنگ برای شب یلدا نیز زیبا است.

مطلب مرتبط: ۵ راهکار شگفت انگیز برای جلوگیری از لکه رژ لب

4. سایه صورتی ساتن (صورتی روشن و بنفش)

این رنگ زیباترین رنگ رژ است که می توانید در مهمانی ها از آن استفاده کنید! شیک است و جلوه را به آرایش صورت شما می دهد.

5. صورتی براق جزء رژ لب های پرطرفدار

اگر گاهی نیز از رنگ رژ براق استفاده کنید بد نیست. هرچند آرایش و سبک آرایش همیشه در حال تغییر است اما رژ براق هیچ وقت قدیمی یا تکراری نمی شود. این رژ یکی از محبوب ترین محصولات آرایشی در دهه 1990 بود که هنوز هم در میان انواع رژ ها جذاب و مورد استفاده است.

بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین رژ لب قرمز بر اساس رنگ پوست

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان