6 قانون بهره وری ایلان ماسک که هر کسب و کاری را دگرگون می کند

پیشنهاد یک میلیارد دلاری ایلان ماسک به مارک زاکر برگ

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، ۶ قانون برای کارمندان تسلا دارد. 6 قانونی که تسلا و همه کارمندان و مدیران با آن موافقت کرده اند! اگر شما هم کسب و کاری دارید که می خواهید میزان بهره وری آن را افزایش دهید، این قوانین می تواند الهام بخش تان باشد. قوانین ایلان ماسک در کسب و کار که به موفقیت شما کمک می کند. برای اطلاع از 6 قانون بهره وری که ایلان ماسک بر کارکنان خود در تسلا وضع کرده است، به خواندن ادامه دهید.

1. از برگزاری جلسات بزرگ خودداری کنید

یکی از قوانین ایلان ماسک در کسب و کار جلوگیری از برگزاری جلسات بی فایده است. برگزاری چنین جلسات بزرگ بی فایده هستند زیرا زمان و انرژی ارزشمند زیادی را هدر می دهند. آن ها مجالی برای بحث باقی نمی گذارند. در واقع چنین جلساتی فقط باعث دلسردی تان می شود. بیشتر کارمندان به دلیل محدودیت زمانی نمی توانند در این جلسات شرکت کنند.

مطلب مرتبط: ایلان ماسک: به زودی نخستین ایمپلنت نورالنیک را در مغز یک انسان می کاریم!

2. برگزاری جلسات مکرر را کنار بگذاریدپ

این که هر روز جلسه برگزار کنید، چیزی جز اتلاف وقت نیست. اگر در چنین جلساتی به نظرات و تصمیمات شما نیاز نباشد، حضور شما نیز بی فایده است. به گفته ماسک، عدم حضور در یک جلسه بی ادبانه نیست، بلکه اتلاف وقت کارمندان بی ادبانه است.

3. قوانین ایلان ماسک در کسب و کار؛ ارتباط مستقیم داشته باشید

طبق گفته ماسک ثروتمندترین فرد جهان، زنجیره و سلسله مراتب باید ریشه کن شود. بهترین کار ارتباط مستقیم با همکاران و کارمندان است، نه ارتباط از طریق مدیران یا سرپرستان. ارتباط سریع و بدون مانع به معنای تصمیم گیری سریع است و این یکی از مزیت های رقابتی برای شرکت محسوب می شود.

مطلب مرتبط: ۷ قانون سختگیرانه ایلان ماسک برای فرزندانش

4. رفتاری شفاف و واضح داشته باشید

اصطلاحات فنی و کلمات اختصاری بی معنی هستند. چنین اصطلاحاتی فقط ارتباط شما با دیگر کارکنان را کاهش می دهند. شما باید در انتخاب کلمات دقت کنید. کلماتی را انتخاب کنید که برای همه قابل درک، مختصر و آسان باشد. استفاده از کلمات اختصاری نامفهوم هوشمندانه نیست، بلکه باید کلمات و اصطلاحاتی را استفاده کنید که کارآمد باشد.

5. یک جلسه واقعی و به درد بخور داشته باشید

تمام هدف برگزاری یک جلسه انجام کارها به شکل مفید و درست است. یک جلسه باید برای همکاری و حل مسائل روی دست برگزار شود. همچنین می توانید به جای جلسه، ایمیلی با تمام نکات مورد نظر خود ارسال کنید. این گونه سریع تر عمل خواهید کرد. از طرفی باید در نظر داشته باشید که روند کاری تیم شما مختل نمی شود.

لینک مرتبط: با استفاده از ترفند برنامه ریزی ایلان ماسک و بیل گیتس، شلوغ ترین روزها را عالی سپری کنید!

6. قوانین ایلان ماسک در کسب و کار؛ از قدرت عقل تان استفاده کنید

ماسک از کارمندانش می خواهد تنها از قوانین پیروی نکنند، بلکه باید از عقل خود نیز استفاده کنند. هرچند رعایت اصول مهم است، اما اگر یک قانون در شرکت برای شما بی معنی است و هیچ کمکی به پیشرفت شما نمی کند، پس پیروی و عملی کردن آن هیچ فایده ای ندارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 7

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *