جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

برای افزایش فعاليت بدنی این ۵ راهکار ساده را امتحان کنید!

افزایش فعالیت بدنی
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

تناسب اندام و تلاش برای سلامتی بدن ممکن است کار سختی به نظر برسد. از دنبال کردن یک رژیم‌ های غذایی محدود گرفته تا انجام تمرینات شدید در باشگاه و کنار گذاشتن غذاهای مورد علاقه‌تان، می تواند به تناسب اندام شما کمک کند. با این حال، اگر هوشمندانه عمل کنید، هیچ چیز آن قدر که فکر می کنید، خسته کننده  نخواهد بود. حتی در حالی که به افزایش فعالیت بدنی دست پیدا می کنید، می توانید وزن خود را کم کنید.

اما سوال این است، چگونه این کار را انجام دهیم؟ در این مطلب برخی از راه های سرگرم کننده و بدون دردسر برای حفظ و افزایش فعالیت بدنی بدون سختی ناشی از تمرینات بدنسازی آورده شده است.

رفت و آمد از پله ها

بالا رفتن و پایین آمدن از پله ها یک راه عالی برای افزایش مقاومت پاها و بهبود سلامت قلب و عروق است. این روش یکی از بهترین و سالم ترین راه ها برای کمک به دستیابی و حفظ وزن بدن است. علاوه بر این، در حالی که به حفظ سلامت استخوان ها و مفاصل کمک می کند، در ساخت و تقویت ماهیچه های پایین بدن نیز نقش دارد.

طناب بازی برای افزایش فعالیت بدنی

طناب زدن به حفظ سلامت قلب شما کمک می کند. همچنین باعث سوزاندن کالری می شود و کاهش وزن را به همراه دارد. طناب بازی نه تنها به حفظ هماهنگی اعضای بدن شما بلکه بر تراکم استخوان ها نیز تاثیر دارد. طناب زدن همچنین می تواند عضلات مرکزی و ساق پا را تقویت کند.

پیاده روی

پیاده روی نیز یک ورزش مفید برای قلب و عروق است که می تواند سبب افزایش فعالیت بدنی نیز شود. این ورزش ساده نه تنها به سلامت قلب شما کمک می کند، بلکه سطح استرس و اضطراب را نیز کاهش می دهد. پیاده روی بیشتر شبیه یک فعالیت تفریحی است تا تمرین، به همین دلیل لذت بخش و سرگرم کننده است. اگر می خواهید کالری بسوزانید، پیاده روی روزانه را فراموش نکنید.

افزایش فعالیت بدنی با رقصیدن

رقصیدن راه دیگری است که سبب افزایش فعالیت بدنی می شود. حتما می دانید رقص یک سرگرمی هیجان انگیز است که می توانید با دوستان و خانواده خود انجام دهید. رقص به کاهش وزن کمک می کند و سلامت قلب شما را به همراه دارد. علاوه بر این، رقص منظم راهی عالی برای به حداقل رساندن استرس و کاهش خطر افسردگی است. همچنین تعادل و هماهنگی شما را افزایش می دهد.

استفاده از حرکات لانچ

اگر عاشق راه رفتن و شمردن قدم‌هایتان هستید، این راه سرگرم‌کننده را امتحان کنید تا مقاومت بدن خود را افزایش دهید. لانچ را به فعالیت روزانه خود اضافه کنید تا توده عضلانی را افزایش داده و قدرت بدن خود را بالا ببرید. لانچ های پیاده روی می توانند به فرم گرفتن باسن و پاهای شما کمک کنند. همچنین می تواند چربی را کاهش داده و وضعیت بدن و دامنه حرکتی شما را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید:

با این روتین روزانه به افزایش مقاومت بدن بعد از ۶۰ سالگی کمک کنید!

لاغر کردن صورت؛ با ۳ نکته موثر چربی صورت را کاهش دهید!

۶ حرکت ساده برای سوزاندن کالری مناسب پشت میز نشین ها!

یک مطالعه جدید: ۲ دقیقه ورزش در روز خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می دهد

پیاده روی شامگاهی با ۱۰ فایده شگفت انگیز آن برای سلامتی بدن

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان