جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
48 بازدید

معمای هوش تصویری: کدام بادکنک بیشترین فاصله را از سقف دارد؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
معمای هوش تصویری
خواندن 2 دقیقه
3.8
(36)

اگر فکر می کنید خیلی باهوش هستید پس این معمای هوش تصویری را انجام دهید! چالش این است تا تشخیص دهید کدام بادکنک بیشترین فاصله را از سقف دارد. اما فقط افراد باهوش می توانند این معما را حل کنند. شما چطور، آیا شخص باهوشی هستید؟

برای رسیدن به جواب، باید از ذهن خلاقتان استفاده کنید چون این معما کمی دشوار است. بنابراین با دقت به تصویر نگاه کنید. جواب دقیقا روبروی شماست!

معمای هوش تصویری

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید کدام بادکنک بیشترین فاصله را از سقف دارد؟

بادکنک ها

.

.

آزمون تشخیص گوسفند: آیا می توانید در طول 10 ثانیه گوسفند را پیدا کنید؟

.

.

آیا می توانید در 10 ثانیه دانش آموز متقلب را شناسایی کنید؟

.

.

آزمون اشتباه تصویر آشپزخانه: چه چیزی در عکس درست نیست؟

.

.

گمان می کنیم اغلب شما توانستید این معمای هوش تصویری را حل کنید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، بگذارید ما به شما کمک کنیم.

جواب

هیچکدام! همه بادکنک ها به یک اندازه فاصله دارند! به تصویر زیر مشاهده کنید:

جواب معمای هوش تصویری

امیدواریم از انجام این معمای هوش تصویری لذت برده باشید.

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست. توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… .

برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 36

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان