جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(2)

هنگام برقراری ارتباط با رئیس و همکاران خود در محل کار، همیشه باید مراقب باشید. استفاده از عبارات نادرست در محل کار، به طور خودکار بازتاب بدی منعکس خواهد کرد. به همین دلیل تصویر منفی از شما به دیگران نشان خواهد داد. محل کار آداب خاصی دارد که یک کارمند باید به آن ها پایبند باشد تا بتواند به یک کارمند ایده آل تبدیل شود. از این رو، ما برای کمک به شما در درک این موضوع، در این مطلب به عبارات رایجی پرداخته ایم که نباید در محل کار از آن ها استفاده کنید.

مطلب مرتبط: ۱۴ ویژگی مهمی که در همه فروشندگان موفق خواهید یافت

1. استفاده از عبارات نادرست در محل کار: “این مشکل من نیست”

گفتن چنین جمله ای تنها چیزی را که از شما به تصویر می کشد یک کارمند خودخواه و خودمحور است که فقط به انجام کار خود اهمیت می دهد. همه کارمندی را دوست دارند که بتواند به دیگران کمک کند و با هم همکاری داشته باشند. اما با گفتن این جمله همه شما را تنها می گذارند.

مطلب جالب: جاستین الن در استارتاپ های برتر، دانش آموزی با سرمایه یکصد هزار دالری

2. “منم همین طور فکر می کنم

همیشه از آنچه فکر می کنید یا می گویید مطمئن باشید. اجازه ندهید نظرات یا افکاری که هنوز برای خودتان قطعی نشده در هوا معلق بماند. استفاده از این عبارت، عدم اعتماد به نفس شما را نشان می دهد. در عوض، نشان از بلاتکلیفی شما دارد.

لینک مرتبط : زنان، رهبران موفق؛ ۱۰ دلیل که زنان می توانند رهبران موفقی باشند

3. “مشکلی نیست”

در پاسخ به تشکر یکی همکارانتان به خاطر کمکی که به او کرده اید از عبارت “مشکلی نیست” استفاده نکنید. این عبارت روشی مودبانه برای پاسخ به تشکر او نیست. بهترین راه برای انجام این کار این است که بگویید، “خواهش می کنم.” یا “خوش حال شدم که کارت حل شد”.

4. استفاده از عبارات نادرست در محل کار: “سعی خواهم کرد”

گفتن این عبارت یعنی احتمال شکست. اگر «تلاش» را با «اراده» جایگزین کنید، می‌تواند تفاوت بزرگی در رویکرد عمل شما ایجاد کند. وقتی با اعتماد به نفس و قطعیت حرف بزنید یعنی از توانایی های خود مطمئن هستید.

مطلب مرتبط: مهارت های پولساز؛ جوانی که از سوزن و خون متنفر بود کسب و کارهای میلیون دلاری راه

5. “من از انجام این کار متنفرم”

گفتن این جمله یعنی اخراج شما از محل کار. این عبارت شما را در معرض قضاوت و تصویر منفی قرار می دهد که لذت بردن از کار را برای شما دشوار می کند. احساس خود را با فردی در میان بگذارید که می تواند به نگرانی های شما رسیدگی کند. اما اگر میان همکاران تان از تنفر خود نسبت به شغل تان صحبت کنید، هیچ سودی نخواهد داشت.

6. “من وقت این کار را ندارم”

حتی اگر خیلی سرتان شلوغ است، وقتی از شما کمک می‌خواهند، این عبارت را مستقیم به فرد رو به روی خود نگویید. اگر مشغول به کار هستید، به جای این جمله، از عبارتی حرفه ای تر و مودبانه تر استفاده کنید. مثلا بگویید “امروز خیلی کار دارم شاید نتوانم به شما کمک کنم.” یا “می توانم بعد از اتمام کارم با شما تماس بگیرم؟”

برای کارآفرین شدن: کارآفرینی؛ دو اشتباهی که اغلب کارآفرینان انجام می دهند

متوجه استفاده از عبارات نادرست در محل کار باشید. همچنین از گفتن چنین جملاتی خودداری کنید تا در بین همکاران خود محبوب شوید. همچنین رفتار مودبانه به شما در موفقیت شغلی تان کمک می کند. پس حتما از این 6 عبارت دوری کنید.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان