جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
25 بازدید

تست تشخیص صاحب سگ: مالک سگ کیست؟

صاحب سگ کیست؟
خواندن 4 دقیقه
4
(65)

به تست تشخیص صاحب سگ خوش آمدید. این توهم نوری شما را به چالش می کشد تا در طول 9 ثانیه صاحب سگ را تشخیص دهید. تشخیص صاحب سگ کار سختی نیست، فقط به دقت و توجه عالی نیاز دارد.

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست. توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

چقدر می توانید در پیدا کردن قورباغه به چشمان تان اعتماد کنید؟

بنابراین، ما تست تشخیص صاحب سگ را برای شما آماده کرده ایم. با این تست جذاب خود را بیازمایید.

تست تشخیص صاحب سگ؛ تصویر

تست تشخیص صاحب سگ

در تصویر بالا، باید تشخیص دهید که کدام شخص صاحب سگ است. در تست تشخیص صاحب سگ، سه نفر در اتاقی که ورود حیوانات خانگی در آن ممنوع است، نشسته اند. یکی از آن‌ها سگش را بیرون از اتاق رها کرده است. آیا می توانید صاحب سگ را تشخیص دهید؟

آیا می توانید پنگوئن متفاوت را در 15 ثانیه تشخیص دهید؟

پیشنهاد می کنیم با دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار جزئی است. اما نگران نباشید زیرا جواب در آخر مطلب وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

آزمون یافتن چتر: آیا می توانید چتر را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

تست ببر پنهان: آیا می توانید در 10 ثانیه ببر را در بین سگ ها پیدا کنید؟

.

.

آیا می توانید در طول 11 ثانیه دو جغد شبیه به هم را پیدا کنید؟

جواب تست تشخیص صاحب سگ

اگر با دقت به اشیاء اطراف هر سه شخص نگاه کنید، می توانید صاحب سگ را شناسایی کنید. بیایید یک به یک هر فرد را بررسی بررسی کنیم:

  • شخص اول که نزدیک پنجره نشسته در حال نوشیدن است و با گوشی‌اش مصروف است. او همچنین کیفی دارد که در زیر میز قرار دارد.
  • شخص دوم که در وسط نشسته با لپ تاپش مصروف است. اما اگر دقت کنید متوجه می شوید که او با خودش طناب سبز زنگی دارد.
  • نفر سوم در حال خواندن کتابی در مورد نحوه آموزش به سگ ها است.

آزمون شناسایی نقاشی تقلبی: کدام یک از این 3 نقاشی جعلی است؟

بنابراین، پاسخ تست تشخیص صاحب سگ مردی است که در وسط نشسته است. اگر با دقت نگاه کنید، می توانید ببینید که طناب سبز افسار سگ است.

صاحب سگ

به هر حال، اگر این تست را در طول 9 ثانیه حل کرده اید، به این معنی است که سطح IQ متوسطی دارید. به یاد داشته باشید، این نوع بازی های فکری فقط یک راه سرگرم کننده برای آزمایش ضریب هوشی شما هستند. بنابراین انجام یک تست IQ واقعی راه بهتری برای دانستن سطح هوش شما است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از تست تشخیص صاحب سگ لذت برده باشید. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

تست ها و آزمون های جذاب:

پازل تفاوت خرس قطبی: آیا می‌توانید در طول 8 ثانیه 3 تفاوت درون تصویر را پیدا کنید؟

آیا می توانید توپ گمشده در جنگل را در 6 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون شناخت مجرم: آیا می توانید در طول 8 ثانیه مجرم را پیدا کنید؟

آیا می توانید پلنگ پنهان در بین زرافه ها را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 65

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان