جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

اگر فکر می کنید صورت تان چاق تر از آن چیزی است که دوست دارید، باید بگوییم که تنها نیستید. شاید فکر کنید این نوشتار به شما راهی ساده برای لاغر کردن صورت معرفی می کند. اما قرار نیست چنین قولی به شما بدهیم، زیرا روشی ساده و آسان برای کم کردن چربی صورت وجود ندارد. متاسفانه هیچ راه خاصی برای از بین بردن چربی صورت یا یک قسمت خاص از بدن وجود ندارد. در عوض، باید وزن کلی بدن خود را کاهش دهید. ما در این مطلب به شما 3 نکته مهم در مورد نحوه لاغر کردن صورت معرفی می کنیم. با این روش ها می توانید صورت لاغری داشته باشید.

اگر می خواهید به دنبال چاقی صورت و گونه هستید، این مطلب را از دست ندهید.

3 نکته موثر برای کاهش چربی صورت

با توجه به تحقیقاتی که صورت گرفته، اولین قدمی که باید بردارید، حفظ یک رژیم غذایی کم کالری و افزایش میزان ورزش روزانه است. تغذیه سالم همراه با ترکیبی از تمرینات هوازی و تمرینات قدرتی برای سوزاندن کالری بیشتر در ساعات تمرین خیلی مهم است. اما چه چیزهایی به سوزاندن کالری بیشتر کمک می کند؟ خیلی ساده است، از سبزیجات تازه و میوه ها تا پروتئین های بدون چربی همه غذاهایی هستند که به شما در کاهش وزن کمک می کنند. همچنین از غذاهایی که حاوی سطوح بالایی از قندها یا کربوهیدرات های اضافه است، دوری کنید. به هر حال بیایید نکته وار به مواردی به پردازیم که به شما در لاغر کردن صورت کمک می کند. از طرفی با این 3 نکته در روتین غذایی روزانه خود به کاهش وزن کلی بدن خود کمک کنید.

مطلب مرتبط: آیا نمک صورتی هیمالیا فوایدی برای سلامتی دارد؟

1. برای لاغر کردن صورت مصرف سدیم را کنترل کنید

یک نکته مهم در تلاش برای کاهش چربی صورت کنترل مصرف میزان سدیم شما در غذا است. سدیم در نمک یافت می‌شود، آب را در خود نگه می‌دارد و باعث می‌شود افراد احساس کنند که بدن شان نفخ، ورم یا پف دارد. ورم یا پف ناشی از مصرف سدیم نیز اغلب روی صورت بیشتر جلب توجه می کند. با کنترل مصرف سدیم، هرچند چربی های صورت خود را از دست نمی دهید اما با رعایت یک رژیم غذایی کم سدیم، ممکن است به لاغرتر نشان دادن صورت خود کمک کنید. به طور کلی توصیه می شود که بزرگسالان باید کمتر از 2300 میلی گرم سدیم در روز مصرف کنند. حتی باید میزان مصرف سدیم خود را به 1500 میلی گرم کاهش دهید.

کسانی که از لاغری خسته شده اند، این مطلب به شما کمک می کند: ۳۰ ماده غذایی چاق کننده برای افزایش وزن سریع و ایمن

2. غذاهایی با قدرت چربی سوزی بالا را انتخاب کنید

باید مراقب آنچه می خورید باشید. یکی از عبارات پر سر و صدایی که گاهی هنگام صحبت در مورد رژیم غذایی برای کاهش وزن مطرح می شود، انتخاب «غذاهای دارای کالری منفی» است. این غذاها هنگام هضم کالری بیشتری می سوزانند. بنابراین با خوردن آن ها به معنای واقعی کلمه کالری منفی دریافت می کنید که به کاهش وزن اضافه شما کمک می کند. هرچند تحقیقات محدودی از تاثیر این غذاها بر از بین بردن چربی بدن وجود دارند. اما غذاهای داری کالری منفی تاثیر خوبی بر کاهش چربی صورت دارد. آنچه بیشتر محتمل است این است که این نوع غذاها کالری خیلی کمی دارند و محتوای آب بالایی دارند – بنابراین اگرچه شما کالری دریافت نمی کنید، اما می توانید تعداد کالری مورد نیاز خود را افزایش دهید.

برای سلامت شما: بهترین منابع چربی گیاهی: ۷ منبع چربی سالم که باید در برنامه غذایی‌تان بگنجانید!

نمونه هایی از “غذاهای کالری منفی” عبارت اند از هویج، کرفس، هندوانه، کاهو، خیار و میوه های مختلف. گنجاندن چنین غذاهایی در رژیم غذایی، همراه با پایبندی به کاهش کالری و حفظ یک برنامه غذایی ثابت از غذاهای گیاهی، می تواند در کاهش چربی سراسر بدن از جمله چربی صورت موثر باشد.

به شما کمک می کند: چگونه به صورت طبیعی از دست چربی‌های شکم خلاص شویم: ۵ چای گیاهی و دمنوش

3. برای لاغر کردن صورت، تمرین مقاومتی و کاردیو را ترکیب کنید

برای لاغر شدن بدن و صورت تمرینات مقاومتی و کاردیو را با هم ترکیب کنید. فقط روی کاردیو تمرکز نکنید. بلکه در روزهای هفته به صورت ترکیبی از تمرینات مقاومتی و کاردیو استفاده کنید.
دو تا سه بار در هفته تمرینات مقاومتی و دو تا سه بار در هفته نیز تمرینات هوازی انجام دهید. 80 درصد از وعده های غذایی خود را سالم غذا بخورید. اما 20 درصد دیگر را می توانید به دلخواه و از غذاهایی که دوست دارید، میل کنید. با پیروی از این روتین، نه تنها چربی و کالری می سوزانید، بلکه ماهیچه های بدن خود را نیز تقویت می کنید و در نتیجه لاغرتر می شوید.
از خوردن غذاهای ناسالم که حاوی مواد فرآوری شده است دوری کنید. این خوراکی ها نه تنها چربی اضافی بدن را افزایش می دهند و به لاغرتر شدن صورت شما کمک نمی کنند، بلکه می توانند سبب افزایش پف صورت نیز می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان