تست بینایی و هوش: دختر داخل جنگل را پیدا کنید!

تست بینایی و هوش

خوانندگان عزیز به تست بینایی و هوش از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. این تست شما را به چالش می کشد تا در طول 11 ثانیه چهره پنهان شده دختر را پیدا کنید.

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

برای شما: معمای جذاب؛ کدام مرد شوهر این خانم است؟ + پاسخ

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تست بینایی و هوش مشاهده کرد. اکنون با پیدا کردن چهره دختر در جنگل خود را بیازمایید.

برای شما: تست بینایی تاج گمشده؛ فقط افراد چشم عقابی می توانند تاج گمشده را پیدا کنند!

تست بینایی و هوش: فقط افرادی با بینایی و هوش عالی می توانند چهره دختر را ببینند!

تست بینایی و هوش

تصویر بالا به عنوان پازلی برای کودکان و بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. این توهم یک پازل پیچیده است که شما را به چالش می کشد تا چهره دختر را در جنگل شناسایی کنید. دشوارترین بخش این تست پیدا کردن دختر در میان حیوانات مختلف است.

برای شما: تست بینایی: فقط افراد تیزبین می توانند صاحب اسب را پیدا کنند! شما چطور؟

به هر حال، زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید چهره دختر را پیدا کنید؟

به نقاشی از نزدیک و با دقت نگاه کنید، مطمئنا چهره دختر را پیدا خواهید کرد. ممکن است پیدا کردن دختر خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر تصویر را وارونه کنید، آن را پیدا خواهید کرد. برای آسان تر شدن کار آن را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

چهره دختر بین دو شاخه درخت در پایین تصویر پنهان شده است.

تست

ادعا شده است که اگر بتوانید چهره دختر را در در طول 11 ثانیه یا کمتر ببینید، می تواند نشانه ای از هوش و بینایی فوق العاده شما باشد. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد.

برای شما: آزمون دقت: ۱۳ ثانیه وقت دارید تا گربه را پیدا کنید!

ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین، توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. پس به ما بگویید، آیا توانستید چهره دختر را پیدا کنید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

تست دقت و بینایی: آیا می توانید کلید گمشده خانم را پیدا کنید؟

فقط یک نابغه می تواند ماهی پنهان شده در این تصویر را تشخیص دهد!

آزمون بینایی: آیا می توانید حلزون را در طول ۵ ثانیه پیدا کنید؟

بازی فکری ذهنی؛ دم سگ به کدام طناب گیر کرده است؟

تست دقت تصویری؛ آیا می توانید اشتباه تصویر را در ۸ ثانیه تشخیص دهید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نظر برای “تست بینایی و هوش: دختر داخل جنگل را پیدا کنید!”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *