جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 10 دقیقه
1.5
(2)

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث موفقیت زوج ها در روابطشان می شود؟ در حالی که هیچ رابطه ای کامل نیست. اما ویژگی زوج های موفق ابراز عشقی که بی هیچ نگرانی به همدیگر نشان می دهند. را بدون هیچ نگرانی ابراز می کنند. شاید شما هم به دنبال رابطه ای هماهنگ تر با شریک زندگی خود هستید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید. این مشکل خیلی از زوج ها است. زندگی دفتر راهنمای خاصی ندارد، بنابراین بیشتر ما باید با آزمون و خطا مسیر آن را یاد بگیریم. هر رابطه ای مستلزم آن است که هر دو نفر به طور مساوی با هم کار کنند و در سخت ترین روزها از همدیگر حمایت کنند. زندگی در دنیای مدرن ما به قدری سریع پیش می رود که خیلی اوقات تحت فشار قرار می گیریم.

در این روزها زوج ها مانند گذشته برای یکدیگر وقت نمی گذارند. با این حال، حتی پرمشغله ترین افراد نیز می توانند از روش زوج های موفق برای ایجاد یک رابطه رضایت بخش تر پیروی کنند.

7 کاری که زوج های موفق متفاوت از بقیه انجام می دهند

این هفت رفتار مثبت سبب تقویت روابط شما می شود.

مطلب مرتبط: دروغ در رابطه؛ ۸ اثر مخرب دروغگویی در زندگی زناشویی

1. زوج های موفق تمرین ذهن آگاهی دارند

زوج های موفق برای همدیگر وقت می گذارند تا از همراهی یکدیگر لذت ببرند. حتی اگر مجبور باشند، در ساعات پرمشغله خود جایی را انتخاب می کنند تا با هم کار کنند اما همچنان به دنبال زنده نگهداشتن رابطه خود هستند. از این گذشته، اگر هرگز شریک زندگی خود را نبینید، چگونه می توانید رابطه خود را حفظ کنید؟ زوج هایی که روابط قوی دارند از شاد کردن یکدیگر لذت می برند. آن ها تمام تلاش خود را می کنند تا مطمئن شوند که همسرشان از آن ها راضی باشد. زمانی که با هم وقت می گذرانند، تمام عوامل حواس پرتی را از بین می برند و بر تقویت رابطه خود تمرکز می کنند.

زوج هایی که به رابطه خود اهمیت می دهند، وسایل الکترونیکی و هر چیز دیگری که آن ها را از هم دور کند را کنار می گذارند. دنیا را فراموش می کنند تا برای ساعاتی کنار هم خوش بگذرانند. چنین زوج هایی به دنبال کارها و برنامه های عجیب و غریب نیستند بلکه به سادگی یک آغوش برای هم وقت می گذارند. همچنین همدیگر را به دیدن فیلم دعوت می کنند. این کارها به شما در داشتن زندگی شاد کمک می کند.

لینک مرتبط: رفتارهای مخرب در رابطه زناشویی؛ ۴ موردی که باید در زندگی مشترک از آن دوری کنید!

2. برنامه ریزی کارهای هیجان انگیز

گاهی اوقات، زوج ها فقط می خواهند روی مبل لم داده و فیلم تماشا کنند. این طبیعی است، زیرا برای شارژ شدن دوباره پس از یک روز پر مشغله می تواند بهترین گزینه باشد. با این حال این کار در دراز مدت می تواند خسته کن شود. اگر به دنبال ویژگی زوج های موفق هستید باید بگوییم آن ها به هیجان در زندگی خود فکر می کنند. خیلی از زوج‌ها معتقد اند که هرچند وقت یک بار نیاز به هیجان دارند. بر اساس مطالعات انجام شده برنامه های هیجان انگیز می تواند به زنده نگه داشتن عشق بین زوج ها کمک کند. رفتن به یک سفر هیجان انگیز یا امتحان کردن یک غذای جدید در یک رستوران جدید همه می تواند به پایداری رابطه شما کمک کند.

مطلب مرتبط: نیازهای مردان در زندگی زناشویی: ۹ چیزی که یک مرد از همسرش می خواهد

3. زوج های موفق حرف همدیگر را می فهمند

متاسفانه امروزه خیلی از مردم هنر گوش دادن را فراموش کرده اند. گوش دادن یعنی به شخص رو به روی خود بدون دخالت اجازه صحبت بدهید. وقتی به حرف کسی گوش می دهید، فقط گوش کنید، پاسخ ندهید بلکه با او ابراز همدردی کنید.
زوج های موفق به حرف همدیگر گوش می دهند. آن ها در چشمان یکدیگر نگاه می کنند و از چیزهایی که باعث حواس پرتی می شوند، دوری می کنند. اگر زوج ها اختلاف نظر داشته باشند، به هم به چشم دشمن نگاه نمی کنند. در عوض، برای حل مشکلات شان با هم حرف می زنند تا راه حلی پیدا کنند.
همه ما می خواهیم در روابط خود دیده شویم. به همین دلیل زوج هایی که می خواهند در زندگی عاطفی خود موفق شوند، حرف همدیگر را می شوند و به احساس هم احترام می گذارند.

لینک مرتبط: ۸ مهمترین اشتباهات روابط زناشویی مربوط به اختلال غفلت عاطفی دوران کودکی

4. زوج های شاد تیمی کار می کنند

هیچ زوجی از مشاجره لذت نمی برد، اما مشاجره حتی در سالم ترین و موفق ترین روابط هم اتفاق می افتد. از این گذشته، حتی اگر شخصیت ها و ارزش های مشابه ی داشته باشید، باز هم نمی توانید در همه موارد با هم موافق باشید. بنابراین باید یاد بگیرید که چگونه در روابط خود با مشکلات کنار بیایید.
پیدا کردن راه حل برای مشکلات و تلاش تیمی خیلی بهتر از تلاش انفرادی مانع تشدید مشکلات می شود. اگر زوج ها به جای این که با هم روی راه حل کار کنند، یکدیگر را متهم کنند، طبیعتا حالت تدافعی به خود می گیرند. با این حال، زوج های موفق با هم تیمی کار می کنند. برای سرپا نگه داشتن رابطه، منیت های خود را کنار می گذارند و تصمیماتی می گیرند که به نفع هر دوی آن ها باشد.

پیشنهاد می شود بخوانید: ۷ بهترین راه برای ایجاد شادی بیشتر در روابط زناشویی

5. ویژگی زوج های موفق؛ از یکدیگر قدردانی می کنند

زوج های شاد و موفق اغلب از یکدیگر تشکر می کنند. آن ها از هم کینه نمی گیرند و از داشتن یکدیگر حتی در مواقع سخت، احساس خوشحالی می کنند. یک “متشکرم” ساده در رابطه عاطفی می تواند جادو کند. افراد با همین عبارت ساده احساس خوشحالی و مهم بودن می کنند. مهم نیست که چقدر با هم وقت می گذرانند، شادترین زوج ها راه های کوچکی برای قدردانی از یکدیگر پیدا می کنند.

6. حد و مرز خودشان را دارند و زمانی را به خود اختصاص می دهند

زوج ها با رابطه پایدار به اهمیت خط قرمزهای یکدیگر پی می برند. همه برای کشف علایق خود و ایجاد ارتباطات خارج از یک رابطه عاشقانه به زمان نیاز دارند. زوج هایی که زمان زیادی را با هم می گذرانند می توانند به هم وابسته شوند و دچار دلبستگی ناسالم شوند. به همین دلیل باید به خط قرمزها و مرزهای بین یکدیگر احترام بگذارند.

لینک مرتبط: راهکارهای زنده نگه داشتن تمایلات جنسی: نکات مهم برای پرشور ماندن زندگی زناشویی

آیا تا به حال با زوج هایی برخورد کرده اید که به نظر می رسد هیچ وقت نمی توانند از همدیگر دور شوند؟ آن ها همه کارها را با هم انجام می دهند و به طوری که همیشه درگیر زندگی یکدیگر هستند. این نوع روابط به سرعت از بین می روند زیرا زوج ها خیلی زود از هم خسته می شوند. به یاد داشته باشید هرکسی نیاز به فضایی برای نفس کشیدن دارد. بنابراین، زوج های موفق سعی می کنند تعادل بین استقلال و صمیمیت بین هم را حفظ کنند.

7. زوج های شاد به زبان عشق شریک عاطفی خود صحبت می کنند

همه ما بر اساس شخصیت و ترجیحات منحصر به ‌فردمان عاشق می شویم. همه زوج ها به یک زبان عشق صحبت نمی کنند، اما این بدان معنا نیست که رابطه عاطفی شان شکست خورده اند. در رابطه هر دو طرف باید تلاش کنند تا به علایق یکدگیر پی ببرند. به این ترتیب، زمانی که از خواسته ها و علایق یکدیگر خود آگاه شوند، رابطه بهتری برقرار خواهند کرد.

لینک مرتبط: اشتباهات زنان در رابطه زناشویی: ۶ اشتباه که روابط زناشویی را با خطر مواجه می کند

دکتر گری چپمن، مشاور ازدواج، برای توصیف نحوه ارائه و دریافت عشق توسط زوج ها پنج زبان عشق را ابداع کرده است. این ها شامل انجام کارهای یکدیگر، کلمات تاییدی، هدیه دادن، وقت گذراندن با هم و لمس فیزیکی است. برخی از مردم ترجیح می دهند کلمات محبت آمیز بشنوند، در حالی که برخی دیگر از رفتارهای محبت آمیز لذت می برند. یادگیری زبان عشق شریک زندگی‌تان می‌تواند به شما در درک عمیق‌تر او و ایجاد پیوند قوی‌تر کمک کند.

مطلب مرتبط: اشتباهات مردان در رابطه زناشویی: ۵ اشتباه که سبب سردی روابط زناشویی می شود

کلام پایانی

اکثر مردم یک زوج خوشبخت را می بینند و تصور می کنند که هیچ مشکلی در رابطه خود ندارند. با این حال، هرگز نمی توانید بفهمید که پشت درهای بسته چه اتفاقی می افتد. همچنین ممکن است متوجه نشوید که سال ها طول می کشد تا یک پیوند صمیمی و عمیق بین دو نفر ایجاد شود. از ویژگی زوج های موفق و صمیمی این است که آن ها یک شبه به چنین پیوند عمیقی نرسیده اند. رابطه آن ها به تدریج پس از امتحان ها و چالش های فراوان به پایداری رسیده است. خیلی از زوج ها سال ها برای برقراری ارتباط موثر و یادگیری بیشتر در مورد یکدیگر تلاش می کنند. بعد از این که پایه محکمی ساختند، شروع به ایجاد فضایی آرام می کنند، و از همدیگر در جریان رابطه قدردانی می کنند.

بنابراین، اگر می خواهید از یک رابطه موفق و صمیمی لذت ببرید، اصول اولیه یک رابطه را به خاطر بسپارید: صداقت، احترام و محبت و مهربانی.

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان