جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

آزمون دقت چشم: 7 ثانیه زمان دارید تا اشتباه تصویر را تشخیص دهید!

اشتباه تصویر را پیدا کنید
خواندن 4 دقیقه
1
(2)

بینایی خود را با آزمون دقت چشم بیازمایید. با استفاده از مهارت‌های بینایی و دقت خود، در طول 7 ثانیه یا کمتر اشتباه تصویر را پیدا کنید!

با حل این پازل چهار شنبه خود را با یک سرگرمی مفید به پایان برسانید. این‌گونه تست ها معمولا معماهایی هستند که با خلاقیت حل می شوند، نه با معادله ریاضی. مهم‌تر از همه، آزمون دقت چشم ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت تحلیل ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. حرف بس است، حالا وارد عمل شوید و اشتباه این پازل را دریابید.

برای شما: تست بینایی و هوش: دختر داخل جنگل را پیدا کنید!

آزمون دقت چشم

آزمون دقت چشم

در تصویر بالا، باید از چشمان تیزبین و مهارت های ذهنی خود برای تشخیص اشتباه استفاده کنید. اگرچه پاسخ در مقابل شماست، اما تشخیص اشتباه کاری دشوار است.

برای شما: آزمون تشخیص خرس: آیا می توانید در ۱۵ ثانیه خرس پنهان شده در جنگل پیدا کنید؟

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

برای شما: معمای جذاب؛ کدام مرد شوهر این خانم است؟ + پاسخ

برای شما: فقط یک نابغه می تواند ماهی پنهان شده در این تصویر را تشخیص دهد!

.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

پازل ها و بازی فکری اساسا یک روش سرگرم کننده مبتنی بر منطق است. در نتیجه، با هر آزمون، توانایی شما در تفکر و تصمیم گیری بهتر می شود. آزمون دقت بینایی همچنین به حل مسئله و تقویت تفکر انتقادی کمک می کند.

به هر حال، آیا توانستید اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم. اما اگر موفق نشدید، نگران نباشید، زیرا ما پاسخ را برای شما مشخص کرده ایم.

برای شما: تست بینایی تاج گمشده؛ فقط افراد چشم عقابی می توانند تاج گمشده را پیدا کنند!

پاسخ آزمون دقت چشم

تشخیص اشتباه تصویر در طول 7 ثانیه کاری دشوار است. اما اگر با دقت به تصویر نگاه کنید می توانید اشتباه تصویر را پیدا کنید.

برای مشاهده اشتباه تصویر لطفا به عکس زیر نگاه کنید:

                      جواب          

امیدواریم از آزمون دقت چشم لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید اشتباه تصویر را در طول 7 ثانیه تشخیص دهید.

برای شما: تست هوش مرگ؛ کدام یکی از خانم ها زودتر می میرد!؟

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

برای شما: آزمون بینایی: آیا می توانید حلزون را در طول ۵ ثانیه پیدا کنید؟

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان