معمای جذاب؛ کدام مرد شوهر این خانم است؟ + پاسخ

توسطسهراب شهریار

مرداد ۱۲, ۱۴۰۲ به روز رسانی : مرداد ۱۲, ۱۴۰۲ , , , , ,
شوهر زن کدام مرد است؟

معمای جذاب: بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره با تست‌ها، معماها و پازل‌های جدید در خدمت شما عزیزان است. هدف از این تست ها ایجاد یک سرگرمی مفید برای ذهن شماست. زیرا این معماها ذهن شما را به تفکر وا می دارد. بنابراین به مرور زمان شاهد پیشرفت های چشمگیری خواهید شد.

در معمای جذاب امروز شما باید با نگاه کردن به تصویر تشخیص دهید کدام مرد شوهر خانم است. اما برای انجام این کار فقط 10 ثانیه زمان دارید!

برای شما: معمای سخت: آیا می توانید خواهر و برادر را تشخیص دهید!؟

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

برای رسیدن به راه حل، پیشنهاد می کنیم از ذهن خلاقتان استفاده کنید زیرا پاسخ پیچیده تر از آن چیز است که فکرش را می کنید. به تصویر با دقت و درست نگاه کنید.

برای شما: تست هوش مرگ؛ کدام یکی از خانم ها زودتر می میرد!؟

معمای جذاب؛

در تصویر زیر می توان یک زن و دو مرد را دید. هر دو مرد به سمت خانم نگاه می کند، اما فقط یکی از آن‌ها شوهر واقعی خانم است. اکنون به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید کدام مرد شوهر این خانم است. اما فراموش نکنید فقط 10 ثانیه زمان دارید!

با دقت به تصویر نگاه کنید:

معمای جذاب

.

.

.

.

.

برای شما: بازی فکری ذهنی؛ دم سگ به کدام طناب گیر کرده است؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ در انتهای صفحه:

برای شما: تست هوش خیانت: چه کسی دروغ می گوید، مرد یا زن؟

پاسخ معمای جذاب

پاسخ معمای جذاب

مرد سمت راست شوهر خانم است، فقط کافی است به عکس روی گوشی خانم دقت کنید.

امیدواریم از انجام این معمای جذاب لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید شوهر خانم را در طول 10 ثانیه تشخیص دهید؟

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. به ویژه این‌گونه معماهای جذاب ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کند، سرعت ذهن و چشم ها را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

برای شما: آزمون پلیس مخفی: آیا می توانید در ۵ ثانیه پلیس مخفی را شناسایی کنید؟

معمای جذاب: توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­‌ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

تست ها و معماهای بیشتر:

آزمون هوش زن و شوهر: نرگس یا مریم؟ کدام یک همسر مرد است؟

تست روانشناسی جالب: چه کسی را نجات می دهید، همسر یا دختر؟

فقط یک نابغه می تواند ماهی پنهان شده در این تصویر را تشخیص دهد!

تست هوش مرد ثروتمند: به نظر شما کدام مرد ثروتمندتر است؟

معمای زن متاهل: کدام زن متاهل است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 22

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *