جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
5
(1)

خیلی ها فکر می کنند با گرفتن عکس سلفی از خود می توانند عزت نفس و غرور خود را به رخ بکشند. در حالی که همیشه هم این طور نیست. طبق تحقیقات انجام شده، عکس پرتره شما یا عکس سلفی روشی برای مراقبت از سلامت بدن است. علاقه به عکس گرفتن از خودتان می تواند به شما در محافظت از سلامت روحی و جسمی تان کمک کند.

بر اساس نتیجه یک مطالعه می توان از سلفی برای تشخیص بیماری ها استفاده کرد.

محققان دریافتند که گرفتن سلفی از خود می تواند به متخصصان پزشکی در شناسایی بیماری های احتمالی قلبی کمک کنند. بر اساس این مطالعه، برخی از ویژگی های صورت با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی مرتبط است.

سلفی تقویت کننده سلامت شما

بر اساس این تحقیق گرفتن عکس های سلفی از طریق هوش مصنوعی منجر به الگوریتم هایی شد که به درستی وجود بیماری های قلبی عروقی را شناسایی می کرد. این مطالعه هنوز در مراحل اولیه است، اما محققان بر این باورند که استفاده از سلفی و روش‌های مبتنی بر هوش مصنوعی می‌تواند یک ابزار ساده و کارآمد برای شناسایی بیماری ها در بدن افراد باشد.

گرفتن سلفی لزوما خودشیفتگی نیست، بلکه راهی برای مراقبت از سلامتی شما است.

سلفی باعث می شود نه به ظاهر بلکه به سلامت خود نیز توجه کنید. وقتی به دنبال مکانی زیبا و سرسبز می گردید تا پس زمینه سلفی شما باشد، در واقع می توانید از هوای تازه استفاده کنید.

مزایای سلامتی سلفی؛ سلفی می تواند به بهبود خلق و خوی افراد کمک کند

در این تحقیق، محققان شرکت‌کنندگانی را که هر روز به مدت چندین هفته پی در پی با لبخند عکس‌های سلفی می‌گرفتند، مورد مطالعه قرار دادند. در آخر سوژه ها گزارش دادند که حتی لبخندهای ساختگی آن ها برای گرفتن عکس باعث تقویت روحیه آن ها شده است. آن ها این حس را دوست داشته و سعی کرده بودند در طول روز نیز همچنان لبخند بزنند.

سلفی از چهره تان نه تنها به بهبود خلق و خوی شما کمک می کند، بلکه ارسال آن به دوستان و عزیزانتان نیز موجی از شادی ایجاد می کند. به عنوان مثال، اگر روزی از جریان کار خود عکسی می گیرید و دوست یا عزیز خود ارسال می کنید او نیز لبخند می زند و پاسخ مثبتی به شما می فرستد. این پاسخ سبب ایجاد احساس هیجان در افراد می شود. حتی ممکن است دوست شما نیز در پاسخ به شما عکس خود را بفرستد. چه چیزی از این بهتر؟ حتما شما هم خوشحال خواهید شد.

افزایش اعتماد به نفس با گرفتن عکس از خودتان

این روزها از هر 10 پست در انستاگرام یا فسبوک یکی از آن ها متعلق به رشد فردی و عشق به خود است. گرفتن سلفی از خود می تواند سبب ایجاد احساس خوب در شما شود. همچنین باعث می شوند نسبت به تصویر خود و بدن خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. بر اساس یک مطالعه، افرادی که از خود سلفی می گیرند نسبت به کسانی که این کار نمی کنند، احساس جذابیت و دوست داشتن بیشتری نسبت به خود دارند.

اگر نسبت به خودتان احساس خوبی دارید، پس با یک سلفی آن را ثبت کنید.

مزایای سلامتی سلفی؛ سلفی به تغییر شما کمک می کند

گرفتن سلفی می تواند راهی برای ثبت پیشرفت شخصی شما باشد. به عنوان مثال، اگر در یک بحران به سر ببرید، نگاه کردن به عکس هایتان می تواند به شما در تغییر شرایط کمک کند. کوچک ترین تاثیر آن نیز گرفتن انرژی از لبخندی است که در عکس به لب دارید. وقتی به عکس خود نگاه کنید می بینید که از روزهای سخت و تاریک زیادی گذشته اید و از این بحران نیز عبور خواهید کرد. حتی عناصر عکس – مانند نور و رنگ ها – نیز به شما نوید روزهای خوب را خواهد داد.

اشتراک‌گذاری عکس‌های سلفی به شما در ایجاد یا حفظ ارتباطات اجتماعی کمک می کند

ارسال عکس های سلفی در رسانه های اجتماعی به برخی از افراد کمک می کند تا ارتباطات جدید ایجاد کنند. با یک عکس می توانید با افراد جدید آشنا شوید. در واقع شما با اشتراک گذاری عکس خود به دیگران اجازه می دهید با شما وارد مکالمه شود.

سلفی ها روشی برای ثبت خاطرات خاص هستند

نوستالژی برای سلامت روان ما مفید است و به زندگی ما انرژی می بخشد. همه این سلفی ها چند ماه یا چند سال بعد به عنوان “خاطره” در برنامه های رسانه های اجتماعی ما ظاهر می شوند. شما با گرفتن سلفی روزهای خوب خود را ثبت می کنید تا چند سال بعد دوباره با دیدنشان لبخند بزنید و خاطرات آن لحظه خود را مرور کنید.

مزایای سلامتی سلفی؛ اعتدال را رعایت کنید

ما امروز در مورد مزایا و خوبی های سلفی صحبت کردیم. این که سلفی چقدر می تواند بر سلامت روح و جسم افراد تاثیر بگذارد. با این حال چیزی به نام «سلفیتیس» نیز وجود دارد که به عنوان میل وسواس گونه برای گرفتن عکس از خود و ارسال آن در رسانه های اجتماعی توصیف می شود. به گفته محققان، یک یا 2 عدد سلفی در روز بی ضرر است. اما میل به گرفتن سلفی های زیاد در تمام طول روز و ارسال آن به صورت آنلاین حداقل 6 بار در روز نشانه سلفیتیس است که باید درمان شود. بنابراین در گرفتن سلفی نیز اعتدال را رعایت کنید.

بیشتر بخوانید:

حقایق جالب؛ در مورد فواید جویدن آدامس چه می دانید؟

فواید گریه کردن؛ آیا می خواهید در مورد قدرت شفابخش اشک بدانید؟

نقض سیاست محرمانه توسط مهندس گوگل؛ آیا چت بات هوش مصنوعی حساس شده است؟

مضرات نور آبی؛ چطور از پوست در برابر نور آبی محافظ کنیم؟

ایلان ماسک: به زودی نخستین ایمپلنت نورالنیک را در مغز یک انسان می کاریم!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان