بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

آلودگی های آب شهری از جمله نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک، سرب و مواد شیمیایی و میکروب ها در دراز مدت می توانند آسیب های جدی برای بدن ما به وجود آورند. انواع سرطان ، بیماری های گوارشی و کلیوی، بیماری های پوستی و … می تواند در اثر نوشیدن آب آلوده باشد. تصفیه و حذف مواد آلوده آب آشامیدنی تنها با استفاده از روش کلر زنی امکان پذیر نیست. دستگاه تصفیه آب خانگی راه حلی است برای تصفیه مجدد آب لوله کشی منازل که به راحتی می تواند خالص ترین آب را در اختیار ما قرار دهد. می دانید که در بازار مارک ها و برند های متنوعی به فروش می رسند که کیفیت و قیمت های یکسانی ندارند. شرکت تصفیه آسا معتبر ترین مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی با بهترین مارک ها می باشد که با قیمتی مناسب آن ها را ارائه می دهد. در این مطلب اطلاعاتی درباره ی معتبر ترین برند های تصفیه آب و لیست قیمت روز تصفیه آب و راهنمای خرید آن به شما می دهیم که بتوانید به راحتی در انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب منزلتان تصمیم گیری نمایید.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران بی شک برند مینروا می باشد که ساخت تایوان است و در چهار مدل پر فروش توسط نمایندگی انحصاری آن یعنی شرکت تصفیه آسا عرضه می شود. بهترین دستگاه های تصفیه آب در حال حاضر از سیستم اسمز معکوس برای جداسازی آلاینده ها و کاهش سختی آب استفاده می کنند که برند مینروا نیز بهترین تصفیه آب های اسمز معکوس در دنیا را در اختیار دارد. فیلتر ممبران اسمز معکوس در 13 لایه همراه با میلیون ها منافذ ریز، هر نوع آلاینده ای که با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آنها نیستیم را از بین می برد تا سختی آب کاهش یابد. دستگاه های تصفیه آب تایوانی اورجینال و معتبر از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

برند تصفیه آب مینروا

برند تصفیه آب مینروا که پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در ایران است در این 4 مدل اصلی عرضه می شود:

  • آب تصفیه کن مینروا هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • آب تصفیه کن مینروا هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • آب تصفیه کن مینروا شش مرحله ای معدنی ساز مدل Minerva RO6_50G
  • آب تصفیه کن مینروا هشت مرحله ای یو وی دار فرابنفش مدل Minerva RO8_UV

دستگاه های تصفیه آب مینروا با دارا بودن استاندارد های بین المللی از جمله تاییدیه سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا از مطمئن ترین و با کیفیت ترین تصفیه آب های موجود در بازار است که تنها توسط نمایندگی انحصاری تصفیه آسا به فروش می رسد . این برند دارای گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و خدمات پس از فروش بسیار ارزنده می باشد که در سراسر ایران با قیمت یکسان به فروش می رسند. برند مینروا دارای قطعات درجه یک اصل تایوان و اورجینال می باشد و دارای نماد اصالت محصول نیز است که مشتری بتواند دستگاه اصل از تقلبی را تشخیص دهد.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. سیستم تصفیه ی آب تصفیه کن مینروا اسمز معکوس بوده که با داشتن ممبران آمریکایی مارک فیلمتک با از بین بردن هر نوع املاح و مواد مضر آب بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا می باشد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

برند تصفیه آب سافت واتر

برند تصفیه آب افت واتر با بیش از نیم قرن تجربه یکی دیگر از برند های معتبر آب تصفیه کن می باشد. این برند که برخی مدل های آن در ایران مونتاژ می شود و دارای  قطعات چینی و تایوانی هستند دستگاه های 6 مرحله ای تا 8 مرحله ای زیر سینکی و کیسی با روش اسمز معکوس را در اختیار دارد .این برند با داشتن استاندارد های بین المللی و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های روز از انواع سیستم های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز در دستگاه های خود بهره می گیرد. سافت واتر هم چنین مدل های بدون پمپ و مخزن اولترافیلتراسیون UF نیز را تولید کرده است که دستگاه های ارزان قیمت تری می باشند.

برند تصفیه آب CCK

برند تصفیه آب CCK از دیگر مارک های پر فروش در ایران و هم چنین برندی معتبر و با سایقه در دنیا می باشد.  این از سیستم اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می گیرد و در مدل زیر سینکی آن ها را تولید می کند. سی سی کا دارای مدل های 6 الی 8 مرحله تصفیه آب می باشد که از انواع سیستم های تصفیه آب استفاده می کند. دستگاه های تصفیه آب سی سی کا هم مدل های اورجینال تایوانی و هم مدل های مونتاژ شده در ایران و دارای قطعات چینی از این برند را در بازار موجود دارد. برای خرید آب تصفیه کن سی سی کا اصل حتما از شرکت های معتبر اقدام به خرید نمایید زیرا برند cck نماد اصالت مانند برند مینروا ندارد.

لیست قیمت روز دستگاه تصفیه آب

برای اطلاع از قیمت روز دستگاه تصفیه آب می توانید به سایت شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید. این شرکت به طور روزانه قیمت دستگاه ها ی تصفیه آب را در سایت خود قرار می دهد. توجه داشته باشید که قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال و معتبر با دستگاه های فیک و تقلبی بازار متفاوت است. تعداد مراحل تصفیه و شرکت سازنده ی دستگاه نیز در قیمت گذاری آن موثر می باشد.

لیست قیمت دستگاه تصفیه آب

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب این است که یک دستگاه معتبر باید طبق استاندارد سازمان جهانی بهداشت سختی آب را کاهش دهد. داشتن استاندارد ها و تاییدیه های بین المللی دستگاه نیز به همین منظور است. به همین جهت حتما توجه داشته باشید که دستگاهی که تهیه می کنید بتواند سختی آب را به خوبی کاهش دهد. دستگاه های تصفیه آب با سیستم اولترافیلتراسیون به دلیل نداشتن فیلتر ممبران قادر نیستند تا سختی آب را کاهش دهند و فقط سیستم های اسمز معکوس توانایی این کار را دارند. البته برای اطمینان از کارکرد درست دستگاه کارشناسان فنی پس از نصب آن  با دستگاه سختی سنج آب آشامیدنی تصفیه شده را بررسی خواهند کرد.

خرید اینترنتی تصفیه آب

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا به عنوان نمایندگی انحصاری برند مینروا و  نمایندگی فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل سی سی کا و سافت واتر در ایران ، با بهترین قیمت دستگاه های خود را به مشتریان خود عرضه می کند. این مجموعه خدمات پس از فروش ارزنده و کارت گارانتی یک ساله شرکت را نیز  در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

“شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.”

برای صرفه جویی در وقت و راحتی کار شما عزیزان خرید اینترنتی تصفیه آب از طریق اسیت تصفیه آسا برای شما میسر شده است که می توانید لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را در آن مشاهده نمایید و در زمان کوتاهی اقدام به خرید دستگاه تصفیه آب خود کنید. سرویس دوره ای دستگاه های آب تصفیه کن و تعویض و فروش فیلتر تصفیه آب نیز از دیگر خدمات این شرکت می باشد. مشاوران حرفه ای تصفیه آب هفت روز هفته در تمام ساعات آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز و مشاوره رایگان خرید می باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *