جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
61 بازدید

معرفی 4 تا از بهترین سرم های ویتامین سی در بازار ایران

بهترین سرم های ویتامین سی در بازار ایران
خواندن 6 دقیقه
2
(1)

چکیده : در این مقاله به معرفی 4 تا از بهترین سرم های ویتامین سی در بازار ایران را معرفی می کنیم. سرم ویتامین سی اوردینری، سرم ویتامین سی گارنیه، سرم ویتامین سی بالانس و …

یکی از مفیدترین مواد مغذی که می‌توانید برای سلامت پوست خود از آن استفاده کنید، ویتامین سی یا همان ث است. این ویتامین، از جمله ترکیبات فعالی است که خواص و فواید بسیاری برای پوست دارد؛ از روشن کردن پوست و کاهش التهابات گرفته، تا کاهش چین و چروک و افزایش تولید کلاژن و محافظت از پوست در برابر نور خورشید، همگی از جمله مزیت‌های استفاده از ویتامین سی بر روی پوست صورت و بدن شما هستند.

یکی از بهترین راه‌های استفاده از خواص ویتامین سی برای پوست، استفاده از انواع سرم‌های حاوی ویتامین سی است. خوشبختانه، امروزه در بازار ایران، سرم ویتامین سی به وفور یافت می‌شود. بازار محصولات مراقبت از پوست، مثل یک دریاست و پیدا کردن بهترین محصول در این دریای بی‌کران، می‌تواند کاری سخت باشد. ما در این مقاله، قصد داریم تا بهترین سرم های ویتامین سی موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم.

1- سرم ویتامین سی اوردینری

اوردینری و محصولات آن را محال است که کسی در ایران نشناسد. این برند کانادایی با اینکه به نسبت به برندهای قدیمی، بسیاری جوان‌تر است، اما در همین مدت کم بعد از تاسیس، توانسته پایش را به بازار جهانی باز کند و اسم و رسمی برای خودش بر هم بزند. امروزه، محصولات برند اوردینری، از جمله بهترین محصولات مراقبت از پوست در بازار جهانی و به خصوص ایران، به شمار می‌روند. این برند هم تاثیر فوق‌العاده‌ای دارد و هم قیمت آن بسیار اقتصادی است؛ به همین دلیل بسیار محبوب است.

کرم ویتامین سی اوردینری، یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند است. هر آنچه که از ویتامین سی انتظار دارید، این سرم می‌تواند به بهترین شکل در اختیار شما بگذارید و شما را با نتایجش، شگفت‌زده کند. از جمله خواص سرم ویتامین سی اوردینری، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روشن‌کننده پوست و رفع آثار لک و رنگ
  • افزایش کلاژن‌سازی، رفع چین و چروک جزیی و جوانسازی پوست
  • آبرسانی به پوست و کاهش خشکی، رطوبت‌رسان
  • شاداب‌کننده پوست، آنتی‌اکسیدان قوی
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب

2- سرم ویتامین سی گارنیه

دومین محصولی که در این مطلب به سراغ آن خواهیم رفت، سرم ویتامین سی گارنیر است. این برند، یک برند فرانسوی است و از جمله قدیمی‌ترین برندها در دنیای محصولات زیبایی، به شمار می‌رود.

قدمت برند گارنیه بسیار طولانی است و این برند، یکی از خوشنام‌ترین برندها در تمام کشورها است. محصولات گارنیر، سال‌های سال جزو برترین محصولات زیبایی دنیا بوده‌اند و می‌توان ادعا کرد که هنوز هم به همین شکل است. فرقی ندارد که چه محصولی برای زیبایی و یا محافظت از پوست خود بخواهید، گارنیه همه را برای شما تولید و به بازار عرضه کرده است.

سرم ویتامین سی گارنیه، یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است. این محصول به دلیل تاثیرگذاری شگفت‌انگیزش، بسیار مورد توجه بانوان و آقایان قرار گرفته است و به همین دلیل، فروش بالایی داشته است. از جمله خواص و فواید منحصر به فرد سرم ویتامین سی گارنیر، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • شفاف‌کننده رنگ پوست، رفع لک‌ها و یکدست‌کننده رنگ پوست
  • ضدالتهاب و قرمزی، بهبود دهنده جای زخم و اسکار
  • افزایش کلاژن سازی در سطح پوست
  • کاهش چین و چروک سطحی با ساخت سلول‌های جدید
  • جلوگیری از آسیب‌های نور خورشید به سطح پوست
  • غنی شده با عصاره لیمو ژاپنی، دارای فرمولی ارگانیک
  • جذب سریع روی پوست و بدون چربی

ویتامین سی گارنیر

3- سرم ویتامین سی بالانس

برند بالانس هم از جمله برندهای معروفی است که به تازگی، پایش به بازار محصولات زیبایی ایران، باز شده است. برند بالانس، یک برند انگلیسی است و همین موضوع، باعث می‌شود که بتوان راحت‌تر به کیفیت این محصول اعتماد کرد.

بالانس هم درست مثل اکثر برندهای فعال در صنعت زیبایی، محصولات فراوانی را تولید می‌کند و سرم ویتامین سی بالانس، یکی از پرفروش‌ترین محصولاتش به شمار می‌رود. محصولات بالانس، از جمله تاثیرگذارترین محصولات زیبایی بر روی پوست هستند و بدون شک از استفاده از آن‌ها، هیچ پشیمان نخواهید شد.

از جمله خواص سرم ویتامین سی برند بالانس، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • پوست شما را روشن می‌کند و لک‌های آن را رفع می‌کند
  • لک‌های پوستی ناشی از کهولت سن را از بین می‌برد
  • پوست را نرم، روشن و درخشان می‌کند
  • خواص آنتی اکسیدان دارد و کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند
  • به مرور زمان سلول‌های جدید را جایگزین کرده و به جوانسازی کمک می‌کند
  • برای انواع و اقسام پوست مناسب است
  • فاقد پارابن، رنگ مصنوعی و چربی می‌باشد

ویتامین سی بالانس

  1. سرم ویتامین سی درما پلاس

و آخرین محصولی که در این مطلب به سراغش خواهیم رفت، برند درما پلاس است. این برند، یک برند ایرانی است و شاید تعجب کنید که چطور توانسته در فهرست بهترین سرم ویتامین سی جای بگیرد. جالب است بدانید که این برند، از جمله برترین برندهایی است که می‌توانید در ایران پیدا کنید و خواص و تاثیرات آن، با برترین برندهای خارجی، برابری می‌کند. همین موضوع باعث شده که برند درماپلاس، هم‌ردیف با بهترین برندهای تولیدکننده سرم ویتامین سی قرار بگیرد.

سرم ویتامین سی درما پلاس، یکی از بهترین محصولات این برند است و می‌توان خواص و فواید زیر را برای آن، به شرح زیر برشمرد:

  • درخشان‌کننده پوست، شفاف‌کننده و ضدلک و کدری
  • افزایش تولید کلاژن در پوست و رفع چین و چروک سطحی
  • جوان‌کننده و رفع کننده علائم پیری از روی پوست
  • تقویت‌کننده مویرگ‌های پوستی
  • کمک به ترمیم پوست آسیب‌دیده و بهبود زخم و اسکار
  • مهارکننده رادیکال‌های آزاد
  • مناسب برای انواع پوست

خرید بهترین سرم ویتامین سی

همان اندازه که پیدا کردن بهترین سرم ویتامین سی در بازار مشکل است، پیدا کردن یک فروشنده مطمئن نیز سخت است. از آنجایی که این محصول به صورت مستقیم با پوست و زیبایی شما سر و کار دارد، به همین دلیل باید از اصل بودن آن اطمینان داشته باشید؛ وگرنه ممکن است دچار عوارض و زیان جبران‌ناپذیری شوید. پیشنهاد ما به شما برای خرید بهترین سرم ویتامین سی، فروشگاه اینترنتی گاندی شاپ (gandishop.com) است.

فروشگاه اینترنتی گاندی شاپ، یکی از بهترین مراجع ایران برای خرید سرم ویتامین سی اصل در ایران است و اصلا تمام محصولات خود را با ضمانت 100 درصدی اصل بودن، به فروش می‌رساند.

این فروشگاه همیشه سعی داشته که محصولات خود را با بهترین قیمت نیز ارائه کند و همین طور با وجود یک فروشگاه حضوری در بندرعباس، حتی قیمتی ارزان‌تر از سطح بازار را ارائه می‌کند. اگر به دنبال خرید سرم ویتامین سی اصل با بهترین قیمت هستید، توصیه می‌کنیم که همین الان سری به وبسایت گاندی شاپ بزنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان