آزمون دزد مهمانی: فقط 9 ثانیه زمان دارید تا دزد مهمانی را پیدا کنید!

دزد مهمانی را پیدا کنید

آزمون دزد مهمانی: در این پازل ذهنی، سعی کنید دزد مهمانی را تشخیص دهید. اما فقط افرادی با توجه و دقت بالا می توانند دزد را در طول 9 ثانیه تشخیص دهند!

آزمون دزد مهمانی یک روش سرگرم کننده برای بررسی سطح دقت و هوش شما است. در این پازل شما باید با استفاده از مهارت های استدلال منطقی خود، تصویر را به سرعت بررسی کنید و به پاسخ برسید.

بازی های فکری یک پازل ساده را جالب تر می کند، زیرا آزمون دزد مهمانی با تفکر خلاق حل می شود. برای رسیدن به جواب باید با دقت تصویر را بررسی کنید، زیرا پاسخ درست در مقابل شما پنهان شده است.

به هر حال، آیا آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیم.

تصویر آزمون دزد مهمانی

آزمون دزد مهمانی

در تصویر بالا، افرادی را مشاهده می کنید که در حال لذت بردن از مهمانی هستند. برخی با یگدیگر صحبت می کنند و برخی فقط به هم نگاه می کنند. اما شخصی در مهمانی در حال دزدی است و شما باید دزد مهمانی را تشخیص دهید.

لازم است قبل از پاسخ دادن به سوال به تصویر با دقت نگاه کنید، زیرا پاسخ ساده بسیار دشوار است. اما نگران نباشید چون پاسخ این آزمون درست در آخر مطلب قرار دارد. بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

پاسخ بازی فکری

آزمون دزد مهمانی: اگر به تمام افراد داخل باغ با دقت نگاه کنید، می توانید دزد مهمانی را شناسایی کنید. پسری در سمت چپ تصویر در حال سرقت دستبند یک زن است. در تصویر زیر آن را مشخص کرده ایم.

دزد مهمانی

این بازی فکری یک آزمون ساده برای هوش و دقت شما بود. امیدواریم از انجام آن لذت برده باشید.

بنابراین، اگر آزمون دزد مهمانی را در طول 9 ثانیه حل کرده اید، پس حتما هوش و دقت عالی دارید. این نوع بازی های فکری فقط یک راه سرگرم کننده برای آزمایش ضریب هوشی شما هستند. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن ضریب هوشی شما است. پس به ما بگویید، آیا دزد مهمانی را پیدا توانستید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون دزد مهمانی لذت برده باشید. همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

این تست ها را نیز حل کنید:

آزمون پلیس مخفی: آیا می توانید در ۵ ثانیه پلیس مخفی را شناسایی کنید؟

آزمون تشخیص قاتل شاهدخت: قاتل شاهدخت چه کسی است؟

تست روانشناسی جالب: چه کسی را نجات می دهید، همسر یا دختر؟

بازی فکری هوش: آیا می توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

تست هوش مرد ثروتمند: به نظر شما کدام مرد ثروتمندتر است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *