جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
109 بازدید

تست هوش خیانت: کدام یک دروغ می گوید؟

تست هوش خیانت
خواندن 4 دقیقه
3.8
(43)

تست هوش خیانت: امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه تست هوش جذابی را آماده کرده است. در این تست هوش شما باید بر اساس شواهد و مدارک موجود در تصویر تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟ زن یا مرد؟ زن ادعا می کند شوهرش به او خیانت کرده است، اما شوهرش این ادعا را رد می کند. اکنون ما از شما می خواهیم تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟

اما به یاد داشته باشید برای انجام تست هوش خیانت فقط 8 ثانیه زمان دارید. پس حواس تان به زمان نیز باشد.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

تست هوش خیانت

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید چه کسی دروغ می گوید؟ مرد یا زن؟

چه کسی دروغ می گوید؟

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است. آیا توانستید تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟ زن یا مرد؟

اگر موفق شدید به شما تبریک می گویم واقعا شخص باهوشی هستید. اما اگر تا هنوز موفق نشدید، نگران نباشید. چون ما پاسخ درست را در بخش زیر مشخص کرده ایم.

جواب تست هوش خیانت

دروغگو

تست هوش خیانت: اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، متوجه می شوید که مرد دروغ می گوید. در واقع شخص همراه او که ظاهرا مرد معلوم می شود، یک زن هست. او گلاه گیس و لباس مبدل پوشیده است. حتی بخشی از موی اصلی او از زیر کلاه گیس بیرون زده است. بنابراین زن راست می گوید و شوهرش به او خیانت کرده است.

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا تست هوش خیانت ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت عملکرد ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

امیدواریم از تست هوش خیانت لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا توانستید در طول 8 ثانیه تشخیص دهید چه کسی دروغ می گوید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از این تست هوش خیانت لذت برده باشید. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

آزمون زن قاتل: با یک نگاه به تصویر بگویید کدام زن قاتل است!؟

پازل هوش: چه کسی همسر مرد است؟

بازی فکری هوش: آیا می توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

معمای سخت: آیا می توانید خواهر و برادر را تشخیص دهید!؟

معمای ذهن: به نظر شما چه کسی فقیر است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 43

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان