تیپ متولدین هر ماه؛ تاثیر ماه تولد بر ظاهرتان را ببینید!

توسطپناه امینی

آذر ۳, ۱۴۰۱ به روز رسانی : آذر ۳, ۱۴۰۱ , ,
تیپ متولدین هر ماه متولدین کدام ماه کینه ای ترند متولدین کدام ماه خوش تیپ ترند؟

همه افراد با هم متفاوت هستند. عده ای نیز معتقد اند که این تفاوت‌ها از شخصیت انسان‌ها سرچشمه می‌گیرد و بستگی به ماه تولد آن‌ها دارد. جدا از این که آیا این باور درست یا غلط، اطلاع در مورد شخصیت خود یا متولدین ماه‌های دیگر جالب و سرگرم کننده است. در این مطلب به معرفی تیپ متولدین هر ماه پرداخته‌ایم. اگر به تاثیر ماه تولد بر جنبه های متفاوت شخصیت اعتقاد دارید، با ما در این نوشتار همراه باشید.

مطلب مرتبط: تست روانشناسی؛ آیا متفکر هستید یا رهبر؟

1. تیپ متولد ماه فروردین

فروردین ماهی‌ها هرچند به دنبال ظاهری شیک و زیبا هستند اما همیشه در کارهایشان افراط و تفریط را می‌شود دید. متولدین این ماه لباس‌های مدرنی امروز را دوست دارند که تمیز و یکدست دوخته شده باشد. در واقع پوشیدن چنین لباس‌هایی به تقویت اعتماد به نفس آن‌ها کمک می‌کند. اگر فروردین ماهی‌ها بتوانند خود واقعی شان را بشناسند می‌توانند خوش تیپ ترین افراد بین متولدین دیگر ماه‌ها باشند.

2. تیپ متولد ماه اردیبهشت

اگر متولد اردیبهشت هستید یا دوستی دارید که در این ماه متولد شده حتما می‌دانید که آن‌ها چقدر به لباس‌های مد روز علاقه دارند. متولدین اردیبهشت از این که لباس‌ها یا اکسسوری‌های جذاب در مدل‌های متفاوت را انتخاب کنند ترسی ندارند. اما به یاد داشته باشید اگر شما نیز متولد ماه دوم سال هستید، سعی کنید از لباس‌هایی استفاده کنید که بیشتر ماندگاری بالایی دارند و خیلی زود از مد نمی‌افتد. شما با انتخاب چنین لباس‌هایی نه تنها به بالا رفتن اعتماد به نفس خود کمک می‌کنید. بلکه فردی خوش پوش و زیبا نیز جلوه خواهید کرد.

مطلب مرتبط: تست شخصیت شناسی عشق؛ بزرگترین نقطه ضعف تان در عشق چیست؟

3. تیپ متولد ماه خرداد

آقا و خانم متولد خرداد به دنبال جلب توجه هستند، به همین دلیل لباس‌هایی انتخاب می‌کنند که باعث جلب نظر دیگران شود. خرداد ماهی‌ها آن قدر به لباس پوشیدن خود فکر می‌کنند که آخر بین انتخاب آن گیج می‌شوند. از طرفی گاهی خردادی‌ها به علت بی‌حوصلگی و عجول بودن هرچه دم دست‌شان برسد، می‌پوشند، مثلا اگر روزی دید یک خردادی با لباس رسمی‌یا شب به پیاده روی آمده تعجب نکنید. پیشنهاد ماه به خردادی‌ها بالا بردن صبر و حوصله در انتخاب مناسب لباس است.

4. تیپ متولدین هر ماه: تیر

متولدین تیر زیاد هم به فکر تناسب اندام نیستند. به همین دلیل خیلی زود چاق می‌شوند و برای زیبا جلوه کردن به مشکل می‌خورند. خانم‌های متولد تیر به علت داشتن صورت‌های باریک و استخوانی و اجزای چهره‌ ریز می‌توانند از روسری‌هایی با رنگ‌های روشن استفاده کنند. گوشواره‌های سوزنی و کوتاه در مجالس و مهمانی‌ها می‌تواند بهترین گزینه برای آن‌ها باشد.. اما آقایان متولد تیر نباید هیچ وقت به خاطر لاغرتر دیده شدن از لباس‌های تنگ استفاده کنند، زیرا شکم آن‌ها بزرگ تر دیده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طالع بینی سلتیک: تاریخ تولد شما چه چیزی از شخصیت شما را فاش می کند!

5. مرداد

مردادی‌ها همیشه دوست دارند خوش لباس ترین فرد در جمع حاضر باشند. آن‌ها هیچ وقت از پوشیدن لباس‌های خیره کننده و جذاب دست بر نمی‌دارند.  متولیدن این ماه افرادی شجاع و نترس هستند از طرفی دوستی مورد اعتماد نیز است. پس اگر یک دوست مرداد ماهی دارید، در مناسبت‌های مهم و جشن‌ها بی معطلی به او لباس هدیه دهید. به یاد داشته باشید، آن‌ها بازی با رنگ و طرح در لباس‌هایشان را دوست ندارند.

6. استایل متولد شهریور

متولدین شهریور افراد ماهر در انتخاب لباس هستند. هرچند این افراد عاشق لباس‌های کلاسیک هستند اما همیشه با اضافه کردن بعضی چیزها، ظاهری زیبا، شیک و جذاب خلق می‌کنند. فراموش نکنید که متولدین این ماه همیشه لباس‌هایی با سبک بزرگسالان می‌پوشند. لباس‌های آن‌ها مرتب و خوش دوخت هستند.

مطلب مرتبط: طرح ناخن های جذاب برای متولدین زودیاک و برج فلکی سرطان

7. تیپ متولدین هر ماه: مهر

اگر می‌خواهید فردی شوخ طبع و جسور را با ظاهر کلاسیک ببینید، پس با یک مهر ماهی دوست شوید. این افراد عاشق رنگ‌های تیره هستند و اگر کمد لباس‌های آن‌ها را ببینید جز رنگ‌های مشکی، خاکستری و سرمه ای رنگ دیگری نخواهید یافت. اگر شما نیز جز مهر ماهی‌ها هستید پس از لباس‌های تک رنگ یا رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا ظاهری خیره کننده داشته باشید.

8. تیپ متولدین هر ماه؛  آبان

در معرفی تیپ متولدین هر ماه می‌رسیم به آبان. آبان ماهی‌ها برای همه افرادی سطح بالا و دور از دسترس به نظر می‌رسند که به شکل مرموزی زندگی می‌کنند. نه فکر اشتباه نکنید، مرموز بودن آن‌ها جنبه منفی ندارد بلکه آن‌ها ظاهری خاص با نوع لباس پوشیدن جذاب دارند که دیگران شیفته خود می‌کنند. آن‌ها زیاد از تغییر در ظاهر خود استقبال نمی‌کنند. اما اگر کمی‌به دنبال تغییر باشند می‌توانند خیلی خوش تیپ تر و جذاب تر دیده شوند.

این مطلب: تاثیر ماه بر سلامت: ماه چه بر سر سلامتی شما می‌آورد؟

9. تیپ متولد آذر ماه

آذر ماه‌ها افرادی ماجراجو هستند که زندگی یکنواخت را دوست ندارند. آن‌ها همیشه بهترین لباس‌های خود را می‌پوشند و همیشه آماده شروع کاری هستند. هرچند متولدین این ماه از تیپ کلاسیک لذت می‌برند اما با اضافه کردن بعضی از اکسسوری‌ها به رنگ شاد می‌توانند تیپ جذاب تری داشته باشند.

10. متولد دی

متولدین دی ماه عاشق لباس‌های کلاسیک هستند اما دوست دارند این لباس‌های کلاسیک نیز متفاوت از دیگران باشند. دی ماهی متولد فصل سرد زمستان پیرو مد نیست. او به دنبال لباس‌هایی که محبوبیت و طرفدارهای زیادی دارد نیست. متولدین این ماه از لباس‌های ساده اما با تنوع رنگی زیبا دوست دارند.

لینک مرتبط: اعداد شناسی سال ۲۰۲۲: سال ۲۰۲۲ را براساس تاریخ تولد خود رمزگشایی کنید

11. تیپ متولدین هر ماه: بهمن

بهمن ماهی‌ها عاشق جلب توجه هستند. آن‌ها از امتحان لباس‌های خاص و متفاوت با رنگ‌های روشن و طرح‌های چشمگیر ترسی ندارند. یک بهمن ماهی دوست دارند وقتی وارد یک اتاق می‌شود همه برگردند و به او نگاه کنند. برای همین یک لباس طرح‌دار جذاب می‌تواند منعکس کننده شخصیت درونی او باشد.

12. تیپ اسفندی‌ها

یک اسفندی عاشق تفریح است. لباس‌ها در مدل‌های مختلف می‌تواند نظر متولد اسفند را جلب کند. او فردی مستقل با روحی آزاد است که می‌خواهد هر چیزی را خودش تجربه کند و شاد باشد. آن‌ها شخصیت گرم و مهربانی دارند که عاشق زندگی است. با این حال در انتخاب لباس سخت گیر هستند. اسفند ماهی‌ها لباس‌هایی را انتخاب می‌کنند همه را به تحسین وادارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 21

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *