آزمون هوش زن و شوهر: نرگس یا مریم؟ کدام یک همسر مرد است؟

توسطسهراب شهریار

آذر ۲, ۱۴۰۱ به روز رسانی : آذر ۲, ۱۴۰۱ , , , ,
آزمون هوش زن و شوهر

آزمون هوش زن و شوهر: خوانندگان عزیز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز با یک تست هوش در خدمت شماست.

آزمون هوش زن و شوهر برای کسانی است که به دنبال یک سرگرمی مفید هستند. زیرا این تست های هوش ذهن شما را به تفکر وا می دارد. بنابراین خواسته یا ناخواسته مهارت های ذهنی شما رشد خواهد کرد.

به هرحال در جای درستی هستید! قرار است این چالش ذهنی غافلگیرتان کند. آیا می توانید تشخیص دهید کدام زن همسر واقعی مرد است؟ برای انجام آزمون هوش زن و شوهر فقط 5 ثانیه زمان دارید. پس حواستان به زمان هم باشد!

برای شما: آزمون تشخیص قاتل شاهدخت: قاتل شاهدخت چه کسی است؟

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا معماهای تصویری ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کنند، سرعت ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

در این تست هوش شما باید بتوانید خیلی سریع، آزمون هوش زن و شوهر را حل کنید. یعنی باید همسر واقعی مرد را در طول 5 ثانیه تشخیص دهید. اما اگر موفق نشدید، نگران نباشید، زیرا پاسخ درست در آخر مطلب قرار دارد. بنابراین متوجه باشید زیاد دور نروید و تقلب نکنید.

برای با هوش ها: تست هوش مرد ثروتمند: به نظر شما کدام مرد ثروتمندتر است؟

آزمون هوش زن و شوهر؛ تصویر

تصویر زیر مردی را در میان دو زن که بسیار شبیه هم هستند نشان می دهد. هر دو زن ادعا می کنند که مرد شوهر آن‌ها است. اما مرد فقط شوهر یکی از آن‌ها است و یکی از زن ها همسر واقعی او هست. اکنون آیا می توانید همسر واقعی مرد را تشخیص دهید؟ او کدام یک است، نرگس یا مریم؟

آزمون هوش

.

.

.

.

.

برای شما: آزمون زن قاتل: با یک نگاه به تصویر بگویید کدام زن قاتل است!؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش زن و شوهر

پاسخ آزمون هوش زن و شوهر

پاسخ آزمون هوش زن و شوهر بسیار آسان اما پیچیده بود، خصوصا در طول 5 ثانیه. به هر حال، اگر توانستید همسر واقعی مرد را در طول 5 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید، واقعا چشمان تیزبینی دارید.

امیدواریم از انجام آزمون هوش زن و شوهر لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا موفق شدید همسر واقعی مرد را در طول 5 ثانیه یا کمتر تشخیص دهید؟

برای شما: آزمون ببر پنهان: فقط ۲ درصد از بینندگان می توانند ببر پنهان شده در تصویر را پیدا کنند!

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

تست روانشناسی جالب: چه کسی را نجات می دهید، همسر یا دختر؟

آزمون بینایی: آیا می توانید در طول ۱۱ ثانیه مادر کودک را پیدا کنید؟

شخصیت شناسی با میوه: میوه مورد علاقه شما در مورد تان چه می گوید؟

پازل هوش: چه کسی همسر مرد است؟

معمای سخت: آیا می توانید خواهر و برادر را تشخیص دهید!؟

بازی فکری هوش: آیا می توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *