جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
3.3
(4)

سال 2022 به پایان خود نزدیک می‌شود، و اگرچه امسال فراز و نشیب های زیادی را به همراه داشته است اما موسیقی همچنان جریان ثابتی را دنبال کرده است. ما شاهد کارهای فوق العاده بیانسه و تیلور سویفت، همراه با استیو لیسی، به‌ علاوه بازگشت گروه‌های افسانه‌ای مانند پارامور و رد هات چیلی پپرز بوده‌ایم. درست زمانی که فکر کردیم بهترین های صنعت موسیقی برای امسال کارشان را به پایان رسانده اند، ریحانا با آهنگ خود همه را شگفت زده کرد. همه این ها را یادآوری کردیم تا بگوییم: ممکن است جهان تغییر کند، اما آهنگ ها با ترانه های فوق العاده خود همیشه و در هر شرایطی پیروز خواهند شد. اگر به دنبال بهترین ترانه های 2022  هستید، این نوشتار فهرستی از بهترین‌ها ‌را برای‌تان آماده کرده است.

برای شما: برترین آهنگ‌‌های سال: ۱۰ ترانه فراموش ‌نشدنی ۲۰۱۹ از سبک‌های مختلف موسیقی

بهترین ترانه های 2022

در این مطلب 8 بهترین آهنگ های سال 2022 را معرفی می‌کنیم که می‌توانید هر زمان و در هر شرایطی به آن ها گوش کنید.

  1. تیلور سویفت، Sweet Nothing «حرف های عاشقانه»

تیلور سویفت

اگر از خود پرسیده اید که رابطه تیلور سویفت و جو آلوین چگونه است، پیشنهاد می‌کنیم آهنگSweet Nothing را گوش کنید. در آلبوم Midnights، سوئیفت دوست پسر قدیمی‌خود فردی آرام و قابل اعتماد در میان هرج و مرج هالیوود توصیف می‌کند – یک عشق خالص و واقعی.

  1. بهترین ترانه های 2022؛ استیو لیسی، Bad Habit «عادت بد»

استیو لیسی

حتما بارها به این آهنگ گوش داده اید. آهنگ عادت بد با صدای استیو لیسی فوق العاده است. ملودی تند آهنگ، چنان شنیدنی است که از ذهنتان پاک نخواهد شد. جای تعجب نیست که این آهنگ هفته ها ترند بود و میلیون ها نفر بارها به آن گوش دادند.

برای شما: موزیران بهترین آهنگ های امینم خواننده را منتشر کرد

  1. ریحانا، Lift Me Up ” حس خوبی بهم بده ”

ریحانا بالاخره برگشت. او همه ما را با صدای رویایی‌اش در آهنگ Lift Me Up یا مرا بالا ببر مجذوب کرد. این آهنگ ملایم و شنیدنی انتشار غیرمنتظره ای داشت که سال هاست دنیای موسیقی منتظر آن است. امیدواریم این آمدن آرام، آغاز احیای پرباری باشد.

  1. پارامور، This is Why “به این دلیل”

پس از پنج سال طولانی، پارامور سرانجام با “This is Why” بازگشت خود را آغاز کرد، آهنگی درباره این که چگونه همه، درباره همه چیز نظر می‌دهند. هیلی ویلیامز، خواننده اصلی این آهنگ، به ما یادآوری می‌کند که لازم نیست همه افکار خود را به اشتراک بگذاریم. در واقع، شاید بهتر باشد بعضی از فکرها را برای خود نگه داریم.

برای شما: دانلود آهنگ راغب سکوت عاشقانه با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸

  1. سام اسمیت و کیم پتراس، Unholy “غیرمقدس”

سام اسمیت

اسمیت و پتراس “Unholy” را رونمایی کرد. «Unholy» با موزیک ویدیویی که تقریبا هر کسی مجدوب خود می‌کند، بهترین آهنگی است که می‌توانید در مهمانی ها گوش کنید. این آهنگ از زمان انتشار، رکوردهای استریم را شکسته است، و در صدر 100 آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفته است.

  1. بهترین ترانه های 2022؛ فلو میلی، Conceited “متکبر”

اعتماد به نفس بالای فلو میلی امتیازی است که فراتر از موسیقی هنرنمایی می‌کند و صدای ماندگاری برای گوش شنوندگان ایجاد می‌کند. آخرین تک آهنگ او به نام Conceited، علاقه مندان زیادی دارد. از شنیدن این ترانه فوق العاده لذت ببرید.

برای شما: انتخاب موسیقی مناسب برای باشگاه

  1. کینگ پرنسس، For My Friends “برای دوستانم”

کینگ پرنسس می‌داند چگونه یک ترانه عاشقانه بنویسد، اما در «برای دوستان من» به جای یک معشوقه، از بهترین دوستان دوران کودکی خود می‌گوید. او از دوستان خود چنین یاد می‌کند: «این دختران با من از چاله‌ها عبور کرده‌اند، و هر چقدر وقت بیشتری را در بزرگسالی با آن ها می‌گذرانم، بیشتر به من میفهمم که آن ها خانواده من هستند. اگر می‌خواهید دوستانتان بدانند که به آن ها فکر می‌کنید، به آن ها بگویید و در چت گروهی خود نیز ارسال کنید.

  1. رد هات چیلی پپرز ، “Fake as Fu@k

در “Fake as Fu@k”، خواننده آنتونی کیدیس با ترانه “عذاب و تاریکی” که هنوز هم خیلی ها به آن گوش می‌دهد، می‌خواند. این گروه فوق العاده، می‌تواند با اشعار زیبا و صدای راک کلاسیک گروه، می‌توانند اثر فوق العاده ای خلق کنند.

بیشتر بخوانید:

موسیقی مورد علاقه‌تان چه چیزی در مورد شخصیت‌تان می‌گوید؟

بهترین انیمیشن‌‌ های تمام دوران ها: ۱۰ کارتون بی نظیر که باید ببینید!

از کاهش وزن تا کاهش درد؛ ۷ فایده بی نظیر موسیقی برای سلامتی

زیباترین و جذاب ترین زنان اوکراینی در سال ۲۰۲۲

۱۰ برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ که نباید از دست داد!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان