جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
47 بازدید

پازل هوش: چه کسی همسر مرد است؟

پازل هوش
خواندن 3 دقیقه
5
(2)

پازل هوش: حل کردن پازل‌ها به بهبود فرآیندهای شناختی ما کمک می کند، ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت و حافظه را بهبود می بخشد. آن‌ها همچنین بسیار سرگرم کننده هستند! بنابراین، حل کردن پازل ها یک سرگرمی مفید است.

ما بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز یک پازل هوش جذاب اما دشوار را برای شما آماده کرده ایم. برای حل کردن این پازل باید با دقت به جزئیات تصویر توجه کرده و به جواب برسید. امیدواریم از این پازل هوش لذت ببرید!

برای شما: بازی فکری هوش: آیا می توانید در ۵ ثانیه اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

پازل هوش؛ به تصویر زیر نگاه کنید

 

در این پازل هوش شما باید تشخیص دهید که چه کسی همسر مرد است! در تصویر سه زن و یک مرد وجود دارد. زن اول پیراهن سفید و دامنی آبی دارد، زن دوم کتی بنفش با شلوار سیاه و کیفی بنفش دارد و زن سوم بالا پوش و شلواری سیاه با کلاه موتور دارد. هر سه زن به مرد نگاه می کند، اما فقط یکی از آن‌ها همسر مرد هست. آیا می توانید تشخیص دهید چه کسی همسر مرد است؟ با تشخیص همسر مرد، هوش خود را بیازمایید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برای شما: آزمون بینایی مرغابی: در تصویر چند مرغابی وجود دارد؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب پازل

آیا توانستید همسر مرد را تشخیص دهید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم، واقعا از ضریب هوشی خوبی برخوردار هستید.

برای شما: معمای سخت: آیا می توانید خواهر و برادر را تشخیص دهید!؟

اما اگر تا هنوز موفق نشدید، نگران نباشید. زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای راحت‌تر شدن کار ما پاسخ درست را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

جواب پازل

همسر مرد، خانم وسطی است. اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که او و مرد انگشتر یکسانی دارند. بنابراین او همسر مرد است.

امیدواریم از انجام این پازل هوش لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا موفق شدید همسر مرد را پیدا کنید؟

برای شما: تست هوش و دقت: در گالری نقاشی چند نفر وجود دارد؟

فواید پازل ها

پازل ها همواره یک راه عالی برای سرگرم شدن است. زیرا این تصاویر همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. حل کردن پازل ها نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را نیز بهبود می بخشد.  مهم‌تر از همه، این‌گونه از پازل ها ارتباطات بین سلول های چشم و مغز را تقویت می کنند، سرعت عملکرد ذهن و چشم را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید: 

معمای ذهن: به نظر شما چه کسی فقیر است؟

آزمون عدد مخفی: آیا می توانید عدد مخفی شده در تصویر را تشخیص دهید؟

معمای زن متاهل: کدام زن متاهل است؟

تست بینایی قلب ها: در تصویر چند قلب وجود دارد؟ تمام آن‌ها را پیدا کنید!

بهترین بازی های فکری؛ کدام یکی از افراد داخل اتاق واقعی نیست؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان