آزمون بینایی مرغابی: در تصویر چند مرغابی وجود دارد؟

توسطسهراب شهریار

آذر ۲۶, ۱۴۰۲ به روز رسانی : آذر ۲۶, ۱۴۰۲ , , , , ,
آزمون بینایی مرغابی

خوانندگان عزیز به آزمون بینایی مرغابی خوش آمدید. آیا می توانید بگویید در تصویر چند مرغابی وجود دارد؟ در واقع این آزمون یک توهم نوری است که برای محک زدن بینایی شما طراحی شده است. کارشناسان ادعا می کنند که فقط افرادی با بینایی عالی می توانند تمام مرغابی های پنهان شده در تصویر را پیدا کنند. شما چطور، آیا چشمان تیزبینی دارید؟

برای شما: معمای سخت: آیا می توانید خواهر و برادر را تشخیص دهید!؟

توهم نوری چیست؟

آزمون بینایی مرغابی: توهم نوری که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. اما اغلب آنچه می بینیم با واقعیت کاملا متفاوت است. به زبان ساده، توهم نوری نوعی توهم است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. مغز ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کند و در نتیجه ما به راحتی فریب آن را می خوریم.

این تصاویر می توانند پرتره ای از افراد، اشیاء یا یک نقاشی باشد. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . هر یک در حوزه های مختلفی کاربرد دارند، از سرگرمی و رشد مغز و بهبود مهارت های بینایی گرفته تا آشکار ساختن جنبه های شخصیتی.

برای شما: آزمون شناسایی آدم فضایی: چه کسی آدم فضایی است؟

آزمون بینایی مرغابی: در تصویر چند مرغابی وجود دارد؟

 

توهمات نوری همواره یک راه عالی برای سرگرم شدن است. زیرا این تصاویر همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را نیز بهبود می بخشد. بنابراین ما بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه، امروز آزمون بینایی مرغابی را برای شما آماده کرده ایم. در این آزمون شما باید با دقت به تصویر نگاه کنید و بگویید در تصویر چند مرغابی وجود دارد.

در صورتی که موفق نشدید یا به جواب خود شک داشتید، برای دانستن پاسخ صحیح آخر مطلب بروید.

برای شما: آزمون بینایی تمساح: فقط ۱۵ ثانیه زمان دارید تا تمساح را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برای شما: معمای زن متاهل: کدام زن متاهل است؟

پاسخ آزمون

اغلب مردم پس از دیدن تصویر گیج می شوند. با این حال، برخی از افراد می توانند به سرعت پاسخ را پیدا کنند. برخی ها موفق نمی شوند. به هر حال، آزمون بینایی مرغابی پیچیده تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. بنابراین ما پاسخ درست را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

مجموعا در تصویر 13 مرغابی وجود دارد. امیدواریم از انجام آزمون بینایی مرغابی لذت برده باشید. فراموش نکنید به ما بگویید آیا موفق شدید تمام مرغابی ها را تشخیص دهید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی مرغابی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *