بهترین لپ تاپ‌های 2022: 10 لپ تاپ عالی 2022 که می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند

توسطامیر مهرابی

آبان ۲۴, ۱۴۰۱ به روز رسانی : آبان ۲۴, ۱۴۰۱ , , , ,
بهترین لپ تاپ‌های 2022

بهترین لپ تاپ‌های 2022: در بازار همیشه لپ تاپ‌های مناسب زیادی با عملکردهای فوق‌العاده وجود دارد. با این حال انتخاب یک لپ‌تاپ جدید، چه برای دفتر کار، خانه یا مدرسه، تصمیم آسانی نیست. اما چگونه می‌توان جنس خوب را از عالی جدا کرد؟ خوب، ما فهرستی از بهترین لپ تاپ‌های سال 2022 را آماده کرده ایم. تا اتنها با ما همراه باشید تا در مورد انتخاب مناسب‌ترین لپ تاپ به درستی تصمیم بگیرید.

بهترین لپ تاپ‌های 2022

فهرست بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۲۲ به قرار زیر است:

  1. مک بوک ایر M1 2020

با وجود مک بوک ایر M2 که جدید، بزرگ‌تر و بهتر است، نسخه M1  همچنان از جایگاه عالی برخوردار است. اگر به دنبال لپ تاپی عالی برای انجام کارهای ساده روزمره خود هستید، مک بوک ایر M1 2020 بهترین گزینه برای شماست. این لپ تاپ عملکرد عالی و عمر باتری طولانی – تا 18 ساعت – دارد. یک انتخاب عالی برای خانه، مدرسه یا محل کار.

  1. بهترین لپ تاپ‌های 2022؛ دل ایکس پی اس 13

این لپ تاپ به دلیل اندازه، وزن، عملکرد و ظاهر زیبای آن همیشه در جمله بهترین‌ها است. شرکت دل مدل 2022 این لپ تاپ را حتی کوچک‌تر و سبک‌تر کرده است. دل ایکس پی اس 13 2022 دارای آخرین پردازنده نسل دوازدهم اینتل و عمر باتری طولانی است. اگرچه جک هدفون ندارد، اما به جای آن آدپتور USB-C گنجانده شده است.

  1. اچ پی پاویلیون ایرو 13

شرکت اچ پی امتیاز زیادی برای ایرو 13 داده است: بدنه منیزیم آلومینیومی ‌چشم نواز، عملکرد پردازشی قوی، عمر باتری طولانی، صفحه نمایش روشن و رنگارنگ و وزنی 0.94 کیلوگرم. قیمت اولیه این لپ تاپ کمتر از 700 دلار است. همه این‌ها باعث می‌شود تا این لپ تاپ در جمله بهترین لپ تاپ‌های 2022 قرار بگیرد.

  1. بهترین لپ تاپ‌های 2022؛ اپل مک بوک ایر M2

به لطف طراحی جدید، صفحه نمایش بزرگتر(13.6 اینچ)، تراشه M2 سریعتر و ارتقاء وب کم، مدل 2022 مک بوک ایر همچنان بهترین انتخاب ما برای بهترین‌ها است. این لپ تاپ همه کاره است، یکی از بهترین تولیدات اپل تا هنوز. اما با 1199 دلار، افزایش 200 دلاری نسبت به قیمت مدل M1 باعث شده است که همچنان مدل M1 جایگاه اول را در این لیست بگیرد. با این حال، ما همه چیزهای دیگر را در مورد آن دوست داریم. به هر حال، اگر قیمت اهمیتی برای شما ندارد، مک بوک ایر M2 اولین انتخاب ما برای شماست.

  1. لینوو یوگا 7i (14 اینچ)

این لپ تاپ نازک 3 پوندی برای هر کار اداری یا مدرسه، انتخابی مناسب است. بدنه تمام فلزی، صفحه کلید راحت و صفحه لمسی دقیق و صاف به این لپ تاپ زیبایی خاصی بخشیده است. لینوو یوگا 7i عمر باتری بالایی دارد که می‌تواند تا 12 ساعت و 45 دقیقه دوام بیاورد. همچنین این لپ تاپ از پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل برخوردار هست.

  1. دل اینسپایرون 16 پلاس

این لپ تاپ صفحه نمایش 16 اینچی بزرگی دارد. بنابراین فضای بیشتری برای کار، صفحه کلید و صفحه لمسی. اینسپایرون 16 پلاس دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7، گرافیک مجزای انویدیا و صفحه نمایش 100 درصد آر جی بی هست. اگر می‌خواهید وب سایتی ایجاد کنید، قطعا این لپ تاپ را برای شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین، این لپ‌تاپ از تناسب و ظاهر عالی برخوردار است.

  1. مایکروسافت سرفیس پرو 8

اگرچه سرفیس لپ‌تاپ نیست، اما اگر به دنبال یک تبلت با قابلیت انجام کارهای ویندوز هستید، سرفیس پرو یک گزینه عالی برای شماست. سرفیس‌ها سبک و راحت هستند. شما می‌توانید آن را در همه جا با خود داشته باشید. اگر به سرفیس پرو 8 فکر می‌کنید، هنوز هم موجود است، خصوصا با قیمت پایین تر.

  1. بهترین لپ تاپ‌های 2022؛ اپل مک بوک پرو 2021 (16 اینچ)

لپ تاپ‌های اپل در جهان بی نظیرند. جدیدترین مک بوک پرو 16 اینچی اپل به لحاظ کارایی شاید بهترین لپ تاپ جهان باشد. این لپ تاپ عمر باتری عالی دارد و صفحه نمایش مینی LED جدیدش بسیار زیبا است. حتی خروجی HDMI و کارت‌خوان SD نیز در آن وجود دارد.

  1. اچ پی وکتوس 16

اچ پی وکتوس 16 یک لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمند و شگفت انگیز است. در مقایسه با سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ پیشرفته HP، وکتوس بیشتر یک لپ‌تاپ همه کاره است، اما همچنان برای گیمینگ نیز طراحی شده است. قطعاتی مانند تراشه‌های گرافیکی از GeForce GTX 1650 تا RTX 3060 ​​یا AMD Radeon RX 6500M عملکرد این لپ تاپ را عالی کرده است.

  1. ریزر بلید 14

چیزهای زیادی در مورد ریزر بلید 14 وجود دارد. مثلا این لپ تاپ یکی از سریع‌ترین پردازنده‌های جهان را دارد (حداقل در حال حاضر)، یا گرافیک کارت عالی آن. در مجموع دلایل زیادی برای دوست داشتن این لپ تاپ وجود دارد. صفحه نمایش این لپ تاپ می‌تواند با صفحه نمایش اپل پیکسل به پیکسل رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو مکس؛ آنچه باید در مورد جدیدترین گوشی اپل بدانید!

پیام رسان بوتیم چیست و چقدر ایمن است؟

مارک زاکربرگ: ما در حال ساخت سریع ترین ابر کامپیوتر جهان هستیم

۹ پیشرفته ترین ربات های هوش مصنوعی جهان که می‌توانید یکی از آن ها را داشته باشید

دنیای متاورس چیست و متاورس چه مفهومی دارد؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *