تست بینایی: آیا می توانید در طول 12 ثانیه پلنگ سیاه را پیدا کنید؟

توسطسهراب شهریار

دی ۹, ۱۴۰۲ به روز رسانی : دی ۹, ۱۴۰۲ ,
تست بینایی پلنگ سیاه

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه شما را به انجام تست بینایی پلنگ سیاه دعوت می کند. در این تست بینایی شما باید پلنگ سیاه مخفی شده در تصویر را در طول 12 ثانیه پیدا کنید.

توهم نوری چیست؟

توهم نوری که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. اما اغلب آنچه می بینیم با واقعیت کاملا متفاوت است. به زبان ساده، توهم نوری نوعی توهم است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. مغز ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کند و در نتیجه ما به راحتی فریب آن را می خوریم.

تست بینایی پلنگ پنهان

توهمات نوری همواره یک راه عالی برای سرگرم شدن است. زیرا این تصاویر همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. کاوش در توهم نوری نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را نیز بهبود می بخشد. به هر حال تست بینایی امروز شما را به چالش می کشد تا در طول 12 ثانیه پلنگ سیاه پنهان شده در تصویر را پیدا کنید!

فقط تیزبین ها می توانند دستکش را در 8 ثانیه پیدا کنید!

توضیحی برای انجام تست بینایی پلنگ سیاه

آیا می توانید پلنگ را در طول 12 ثانیه در تصویر بالا پیدا کنید؟ فقط با دقت به تصویر نگاه کنید و به دنبال صورت یک پلنگ سیاه باشید.

فقط باهوش ها می توانند بگویند اشتباه تصویر چیست؟

جواب

تست بینایی پلنگ سیاه: اکثر مردم پس از دیدن تصویر گیج می شوند. با این حال، برخی از افراد می توانند به سرعت پلنگ سیاه را شناسایی کنند. در مقابل، خیلی ها نمی توانند پلنگ را پیدا کنند. به هر حال ما پلنگ سیاه را در تصویر زیر مشخص کرده ایم. به تصویر دقت کنید، پلنگ پنهان در قسمت هایلایت شده تصویر دیده می شود.

پلنگ سیاه پنهان

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه آزمون‌ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل ذهن و چشم را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

خوانندگان عزیز امیدواریم از تست بینایی پلنگ سیاه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

مطالب مرتبط:

تست بینایی: انبه را در بین طوطی ها پیدا کنید!

باید خیلی باهوش باشید تا بتوانید خدمتکار ثروتمند را تشخیص دهید

چشمان تان را با پیدا کردن گربه در این عکس محک بزنید!

اگر باهوشی بگو کی رژ لب رو دزدیده؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *