جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
37 بازدید

آزمون بینایی تمساح: فقط 15 ثانیه زمان دارید تا تمساح را پیدا کنید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون بینایی تمساح
خواندن 3 دقیقه
4
(36)

آزمون بینایی تمساح: اگر به دنبال این هستید که اوقات فراغت خود را به طور موثر بگذرانید، ما توهمات نوری را به شما پیشنهاد می کنیم. آن‌ها نه تنها عملکرد مغز شما را بهتر می کنند، بلکه چیزهای زیادی در مورد شخصیت، احساسات، هوش و بینایی شما نیز می گویند. به هر حال، شما می توانید با انجام آزمون بینایی تمساح هم سرگرم شوید و هم بینایی خود را به چالش بکشید.

در آزمون بینایی تمساح، شما باید تمساح پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. اما برای هیجان انگیزتر شدن این چالش، سعی کنید این کار را در طول 15 ثانیه یا کمتر انجام دهید.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه آزمون‌ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل ذهن و چشم را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

آیا برای انجام این آزمون آماده اید؟ پس بیایید شروع کنیم!

آزمون بینایی تمساح

تمساح را پیدا کنید

اگر به تصویر بالا نگاه کنید، منظره ای از طبیعت متشکل از دریاچه و سبزه های سرسبز را می بینید. اگرچه این تصویر به عنوان یک پازل هم برای کودکان به اشتراک گذاشته شده است، اما می تواند راه سرگرم کننده عالی برای سرگرم کردن بزرگسالان نیز باشد. به هر حال، آزمون بینایی تمساح شما را به چالش می کشد تا در طول 15 ثانیه تمساح پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. این توهم نوری می تواند کمی سخت باشد زیرا تمساح کاملا در پس زمینه تصویر مستتر شده است. آیا می توانید تمساح را پیدا کنید؟

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

گمان می کنیم تا هنوز موفق نشدید. آیا به یک سرنخ نیاز دارید؟ قبل از اینکه سرنخ را به شما بدهیم، دوباره به تصویر نگاه کنید.

پاسخ

سرنخ: تمساح پشت شاخه بی برگ درخت در سمت راست تصویر پنهان شده است. اکنون می توانید آن را به راحتی پیدا کنید.

آیا موفق شدید آن را پیدا کنید؟ اگر نه، تمساح را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

پاسخ آزمون بینایی

به هر حال، اگر موفق شدید تمساح را در طول 15 ثانیه یا کمتر پیدا کنید، به شما تبریک می گویم! آزمون بینایی تمساح مطمئنا سخت بود!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 36

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان