جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
4.2
(272)

در این نوشتار قصد داریم در مورد ویژگی های مرد سیگما صحبت کنیم. مردها از نظر ویژگی‌های شخصیتی به دسته‌های آلفا، بتا و سیگما تقسیم می‌شوند. مرد آلفا همیشه مسئول و مسئولیت پذیر است. در حالی که مردان بتا ترجیح می‌دهند به دنبال رهبر خود حرکت کنند. اما مرد سیمگا چه ویژگی‌های دیگری می‌تواند داشته باشد؟ در این نوشتار بخوانید!

مرد سیگما

مرد سیگما اصطلاحی است که برای توصیف مردی موفق، جذاب، ساکت و متکی به خود استفاده می‌شود. مردهای سیگما گرگ‌های تنها هستند. آن‌ها خیلی از ویژگی‌های مردان آلفا را نیز دارند. در واقع، برخی حتی ممکن است استدلال کنند که این مردها ترکیب خاصی از ویژگی‌های شخصیتی را در خود دارند!

مطلب مرتبط: تبدیل شدن به مرد آلفا: ۱۳ نکته برای اینکه از یک مرد بتا به یک مرد آلفا تبدیل شویم!

ويژگی های مرد سیگما

آنچه در زیر می‌آید 13 ویژگی یک مرد سیگما است که به شما در شناختن چنین مردانی کمک می‌کند.

  1. او گرگ تنهاست

مرد سیگما تجسم ذهنیت گرگ تنها است. او کار خود را به کار و تیم دیگران ترجیح می‌دهد و تمایل دارد راه خود را برود. همچنین او تحت تاثیر هنجارهای اجتماعی نیست، بلکه دارای یک قطب نمای درونی ثابت است که او را راهنمایی می‌کند. مردان سیگما به دنبال توجه یا تمجید افراد اجتماع نیستند. آن‌ها کار خودشان را انجام می‌دهند – و آنقدر خوب این کار را انجام می‌دهند که ناخداگاه توجه دیگران را به خود جلب می‌کنند.

مطلب مرتبط: ویژگی مردان آلفا: ۷ نشانه که شما یک مرد آلفا هستید

  1. مرد سیگما متکی به خود است

مردان سیگما مستقل و متکی به خود هستند. چنین مردهایی فکر نمی‌کنند که کار خانه فقط شامل بیرون بردن سطل زباله و روشن کردن ماشین ظرفشویی است. مرد سیگما مردی است که قادر به آشپزی، تمیز کردن خانه و مدیریت و کنترل مسئولیت‌های بی‌شمار خود است. در روابط عاطفی، او به دنبال کسی نیست که برایش مادری کند یا مسئولیت‌های او را به دوش بکشد، بلکه به دنبال یک شریک عاطفی برابر است که به همان اندازه توانا و متکی به خود باشد.

  1. مرد سیگما ماجراجو است

مردان سیگما تمایل به جستجو و کنکاش دارند. در حالی که آن‌ها می‌توانند با خیال راحت در خانه شان زندگی کنند اما تمایل زیادی به ماجراجویی دارند. مرد با ویژگی شخصیتی سیگما شجاع است و با خونسردی با خطر روبرو می‌شود. او تشنه اطلاعات جدید است. مرد سینگما به دنبال دیدگاه‌های جدید، مکان‌های جدید و فرهنگ‌های مختلف است تا حس کنجکاوی خود را ارضا کند.

  1. درونگرایی از ویژگی های مرد سیگما است

بر خلاف مرد آلفا، مرد سیگما یک درونگرا است. اگرچه او می‌تواند خیلی زود با دیگران صمیمی‌شود اما گوشه تنهایی اش را به جمع دیگران ترجیح می‌دهد. او به زمان و مکان نیاز دارد تا به با خود و آن چه در ذهن دارد فکر کند. یادتان نرود که چنین مردانی معناگرا هستند و به دنبال معنای زندگی می‌گردند. هرچند فردی ساکت و آرام است اما اشتباه نکنید او هیچ وقت در جمع افراد اخم و تخم نمی‌کند. در عوض، او راضی و خوشحال است که می‌تواند کار خودش را انجام دهد. از کارش لذت می‌برد و نیازی به تایید یا تحریک بیرونی از جانب دیگران ندارد. به همین دلیل در جمع افراد نیز مردی شاد و خوشحال است.

لینک مرتبط: جذابیت مردان برای زنان؛ با این ۴ روش جذابیت خود را به رخ بکشید

  1. مردان سیگما اعتماد به نفس بالایی دارند

حتما تا حال با مردانی رو به رو شده اید که اعتماد به نفس بالایی دارند. شاید او هم یک مرد سیگما بوده. زیرا مردان سیگما بر خلاف آلفاها، نیازی به دریافت تمجید دیگران ندارد. او می‌داند کیست و چه چیزی می‌خواهد و همین کافی است که به نظر دیگران توجهی نکند. اشتباه برداشت نکنید، این مورد از ویژگی های مرد سیگما به این معنا نیست که ناامنی‌های عادی یک انسان را ندارد، نه بلکه او روی مشکلات تمرکز نمی‌کند بلکه به دنبال بهبود وضعیت می‌گردد و موفق می‌شود.

  1. دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهد

در حالی که مرد سیگما مانند یک آلفا نقش یک رهبر را به عهده نمی‌گیرد، اما همچنان می‌تواند بر دیگران تاثیر بگذارد. او حتی بدون کوچک ترین تلاش همه را مجذوب خود می‌کند. از آن جایی که او رفتاری خیلی راحت و دوست داشتنی دارد، همه می‌خواهند شبیه او باشند. در واقع مرد سیگما بدون این که خودش متوجه شود، الهام بخش دیگران است.

  1. او به قوانین هیچکس به جز قوانین خودش عمل نمی‌کند

مرد سیگما به سرکش بودن شهرت دارد، او نسبت به دیگران و کارهایشان واکنش نشان نمی‌دهد. این از ویژگی های بارز مرد سیگماست! ‌او به قوانین و هنجارهای جامعه اهمیتی نمی‌دهد، بنابراین وقتی تصمیمی‌می‌گیرد که خارج از رفتار معمول مردم است، واکنش تندی از خود نشان نمی‌دهد. اما کاری را که خودش می‌خواهد انجام می‌دهد. او فردی خیلی شاد است. به جدول زمانی دیگران کاری ندارد و از آنچه خودش می‌خواهد پیروی می‌کند.

لینک مرتبط: مردان جذاب ۲۰۲۲ جهان چه کسانی هستند؟

  1. ویژگی های مرد سیگما؛ فکر دیگران برای مرد مهم نیست

مرد سیگما به این که دیگران در مورد او چه فکری می‌کنند، اهمیتی نمی‌دهد. در واقع مردان سیگما بی احساس نیستند. فقط بر اساس آنچه دیگران در مورد او و کارهایش فکر می‌کنند، اهمیتی نمی‌دهد. در عوض، او به شهود خود اعتماد دارد و توسط افکار، احساسات و تجربیات خود مسیر زندگی اش را طی می‌کند. از آن جایی که او جویای دانش است، به جای این که به رسانه‌های اجتماعی یا ویدیوهای یوتیوب برای آگاه کردن افکارش تکیه کند، تحقیقات علمی‌بیشتری انجام می‌دهد تا اطلاعات خوبی به دست آورد و بروز زندگی کند.

  1. عاطفی بودن از ویژگی های مرد سیگما است

هرچند به او لقب گرگ تنها و بی‌احساس داده شده است اما او فردی با احساس است. شاید از نظر برخورد و روابط اجتماعی هوش بالایی نداشته باشد اما در نشان دادن احساسات خود زیرکانه عمل می‌کند. مرد سیگما هرچند اتاق خودش و فضای خاص خودش را دوست دارد اما اگر بخواهد میانجیگری کند، از عهده آن بر می‌آید. از ویژگی شخصیتی مرد سیگما این است که او به دنبال جلب توجه نیست اما می‌تواند از مردم دفاع کند و تنش را بخواباند. در رابطه عاطفی، مرد سیگما به نیازهای شریک زندگی خود حساس است. در حالی که مرد آلفا به دنبال قدرت در رابطه عاطفی خود است اما مرد سیگما نیازی به این کار ندارد.

او می‌داند که همه روابط نیاز به تعادل دارند و به این که چگونه می‌تواند رابطه خود را تقویت کند، حساس است. او به دنبال بهترین‌ها برای افراد دوست داشتنی و مهم زندگی اش است.

مطلب مرتبط: ویژگی مرد جذاب برای زنان: ویژگی هایی که شما را به فردی متفاوت تبدیل می کند!

  1. او مردی جاه طلب است

مرد سیگما ممکن است اعتبار اجتماعی مرد آلفا را نداشته باشد، اما فکر نکنید که جاه طلب نیست. هرچند شاید به گرفتن مقام و رهبری و کسب جایگاه در حرفه و شرکتی که کار می‌کند اهمیت ندهد. اما به این معنی نیست که هدفی ندارد و تلاش نمی‌کند. بلکه او با انگیزه درونی خود با استانداردهای خودش کار می‌کند.

شاید از اهداف خود با خبر نباشید، اما می‌توانید مطمئن باشید که هر چه که هستند، او با پشتکار در جهت رسیدن به آن‌ها کار می‌کند. او بی سرو صدا به اهدافش خواهد رسید.

  1. مرد سیگما مردی موفق است

از آن جایی که مرد سیگما بدون تشویق دیگران و با میل و انگیزه خودش تلاش می‌کند، جای تعجب ندارد که می‌تواند در همه کارها موفق شود. در واقع، او به اندازه مرد آلفا بدون تلاش برای رقابت یا جلب توجه دیگران، موفق است. او سخت کار می‌کند و از زندگی‌اش لذت می‌برد. این یکی از بارزترین ویژگی های مرد سیگما است.

  1. ویژگی های مرد سیگما؛ او از تعهد فرار می‌کند

شاید مرد سیگما به احساس و عواطف خود اهمیت بدهد و احساسات اطرافیانش نیز مهم باشد اما این معنای متعهد بودن او را نمی‌دهد. در واقع او برای فضا حریم خودش و آزادی که دارد ارزش قائل است. هرچند علاقه ای به تعهد ندارد اما به دلیل اهمیتی که به عاطفه خود و دیگران می‌دهد، حتما به شما در مورد تصمیمش خواهد گفت. هیچ وقت احساس خود را در رابطه مشترک پنهان نخواهد کرد. شاید فکر کنید او هرگز عاشق نمی‌شود، اما باید بگوییم او در انتخاب شریکی زندگی اش سخت پسند است. اگر وارد رابطه ای شود و بخواهد کسی را برای زندگی اش انتخاب کند، پس وقت می‌گذارد، تا مطمئن شود کسی را انتخاب می‌کند که با سبک زندگی اش سازگار باشد.

مطلب مرتبط: مردان خوش تیپ؛ چگونه برای متناسب با اندام خود لباس بپوشید!

  1. او فوق العاده جذاب است

یکی از ویژگی های مرد سیگما و شاید اولین چیزی که ممکن است در مورد او متوجه شوید جذابیتش است. شاید در یک نگاه مانند مرد آلفا به جذابیت او پی نبرید، اما او همانند مرد آلفا جذاب است. مرد سیگما خاصیت مغناطیسی دارد و هوش هیجانی بالایی که دارد او را در میان جمع متمایز و جذاب نشان می‌دهد. شاید همه نظرات و دیدگاه‌های شما را قبول نداشته باشد، اما شما را مجذوب خود خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 272

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان