جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
45 بازدید

معمای زن متاهل: کدام زن متاهل است؟

معمای زن متاهل
خواندن 4 دقیقه
5
(2)

معمای زن متاهل: بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همواره معماها و تست‌های جدیدی را برای شما عزیزان آماده می کند. هدف از این تست‌ها و معماها این است تا برای ساعتی از مشغله های فکری روزانه خود دور شوید. در معمای زن متاهل شما باید با مشاهده تصویر، تشخیص دهید که کدام یک از زنان متاهل است. اما فقط افراد باهوش و تیزبین می توانند معمای زن متاهل را حل کنند. شما چطور؟

برای شما: معمای ذهن: به نظر شما چه کسی فقیر است؟

بازی فکری

بازی فکری شکل جالبی از معما است که حل کردن آن نیاز به تفکر دارد. این تفکر ممکن است شامل تفکر جانبی باشد. معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی از بازی های فکری به مهارت های هر انسان بستگی دارد. اما با تمرین کردن می توان هر بازی فکری را ساده کرد.

بازی های فکری اغلب در محیط های آموزشی برای بهبود و تقویت تفکر انتقادی و توانایی های استدلال دانش آموزان استفاده می شود. با این حال بزرگسالان نیز از حل آن لذت می برند. زیرا در این روزهای پر مشغله این معماها و پازل ها ذهن آن ها را به چالش کشیده و حتی برای چند دقیقه آن ها را از دنیای شلوغ و پر دغدغه شان دور نگه می دارد.

برای شما: تست هوش و دقت: در گالری نقاشی چند نفر وجود دارد؟

معمای زن متاهل: به نظر شما کدام زن متاهل است؟

کدام یک از زنان متاهل است؟

هنگامی که به تصویر نگاه کنید می بینید که در تصویر 3 زن وجود دارد که به سمت شما نگاه می کنند. اما یکی از این خانم ها متاهل است. معمای زن متاهل شما را به چالش می کشد تا تشخیص دهید چه کسی در میان این زنان ازدواج کرده است؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برای شما: بهترین بازی های فکری؛ کدام یکی از افراد داخل اتاق واقعی نیست؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای زن متاهل

اگر هنوز تا هنوز موفق نشدید پاسخ درست را پیدا کنید یا به پاسخ خود شک دارید، نگران نباشید زیرا ما پاسخ درست را برای شما آماده کرده ایم.

ما پاسخ معمای زن متاهل را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

جواب معما

زن اولی از سمت راست متاهل است. زیرا او انگشتری در دست دارد.

امیدواریم از انجام معمای زن متاهل لذت برده باشید. پس به ما بگویید که آیا موفق شدید زن متاهل را تشخیص دهید؟

برای شما: آزمون عدد مخفی: آیا می توانید عدد مخفی شده در تصویر را تشخیص دهید؟

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید: 

تست بینایی قلب ها: در تصویر چند قلب وجود دارد؟ تمام آن‌ها را پیدا کنید!

آزمون ذهنی: به نظر شما کدام خانم آب بیشتری به خانه می برد!؟

تست شخصیت مدل ریش: مدل ریش‌تان در مورد شما چه می گوید!؟

آزمون بینایی جغد: آیا می توانید در ۲۵ ثانیه جغد را پیدا کنید؟

تست بینایی: آیا می توانید زن و کودک را در ۱۱ ثانیه تشخیص دهید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان