جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

تنها یک رژ لب می تواند ظاهر خسته و کسل شما را تغییر دهد. رژ لب در عین حال باعث افزایش زیبایی و اعتماد به نفس در شما می شود. اما هیچ چیز بدتر از آن نیست که از خانه به طرف محل کار خود بروید و وقتی رسیدید ببینید که چیزی از رژ مورد علاقه تان باقی نمانده است. به همین دلیل ضروری است که با ترفندهای افزایش ماندگاری رژ لب آشنا شوید و از آن ها برای ماندگاری بیشتر رژ لب خود استفاده کنید.

لینک مرتبط: افزایش ماندگاری عطر: چطور بوی عطر را ماندگار کنیم؟

نحوه افزایش ماندگاری رژ لب

روش های ماندگاری بیشتر رژ لب باعث می شود، رژ در طول روز روی لب هایتان باقی بماند. در این نوشتار با ترفندهای افزایش ماندگاری آشنا شوید.

مطلب مرتبط: شیوه ساخت رژ لب گیاهی با چغندر!

  1. آمادگی همیشه حرف اول را می زند

قبل از استفاده از محصول آرایشی باید صورت و پوست خود را لایه برداری و تقویت کنید. فرقی نمی کند پوست صورت شما باشد یا دست یا هم لب باید به هیدراته ماندن بدن خود و پاکسازی پوست خود توجه کنید. از اسکراب لب و بالم لب برای از بین بردن هر گونه پوست خشک و پوسته پوسته ای که ممکن است روی لب ها باشد، استفاده کنید. با این کار رژ لب شما به تکه های خشک روی پوست لب نمی چسبد.

لینک مرتبط: افزایش ماندگاری رنگ مو با ۵ نکته موثر!

  1. برای افزایش ماندگاری رژ لب از خط لب استفاده کنید

اگر تاکنون از خط لب استفاده نمی کردید، حالا وقت آن است که یکی بخرید. خط لب را روی خطوط لب خود بکشید و با آن قسمت بیشتر لب خود را پر کنید. برای ایجاد یک لایه پایه برای نگهداری بیشتر رژ روی لب، خط لب بهترین گزینه است. زیرا مداد لب از پخش شدن رژ روی چانه یا اطراف پوست لب جلوگیری می کند. اما اگر نمی‌خواهید خط لب رنگی استفاده کنید از یک خط لب مات به رنگ لب هایتان استفاده کنید.

لینک مرتبط: ۵ راهکار شگفت انگیز برای جلوگیری از لکه رژ لب

  1. برای رژ زدن از برس لب استفاده کنید

اگر با دقت رژ لب بزنید می توانید به ماندگاری بیشتر رژ لب روی لب های خود کمک کنید. چند ثانیه بیشتر وقت بگذارید و رژ را با برس روی لب خود بزنید، مستقیم از خود رژ یا هم از برس خودش استفاده نکنید. یک برس باعث می شود رژ لب لایه لایه روی هم قرار بگیرد که به نوبه خود باعث افزایش ماندگاری آن می شود. همچنین با استفاده از برس کنترل بیشتری روی حرکات دست خود خواهید داشت، به خصوص وقتی می خواهید رژ لب با رنگ روشن استفاده کنید.

لینک مرتبط: ۹ ترفند فوق العاده برای افزایش ماندگاری بیشتر گل

  1. از کانسیلر یا کرم پودر به عنوان پایه روی لب ها استفاده کنید

اگر می خواهید رنگ واقعی رژ لب شما دیده شود، از کانسیلر یا کرم پودر روی لب ها استفاده کنید. کانسیلر یا فونداسیون سبب چسبیدن رژ لب روی لب ها می شود که به ماندگاری رژ لب برای مدت طولانی تر کمک می کند. یکی دیگر از مزایای استفاده از کانسیلر دیده شدن رنگ واقعی رژ است. وقتی روی لب های خود کمی کانسیلر یا کرم پودر بزنید، رنگ طبیعی لب ها از بین می رود و رنگ رژ لب تان بهتر دیده خواهد شد.

مطلب مرتبط: انتخاب بهترین رژ لب قرمز بر اساس رنگ پوست

  1. کرم یا پودر شفاف کننده صورت برای افزایش ماندگاری رژ

پودر شفاف کننده راز ظاهر زیبای رژ روی لب ها است. با این پودر رژ لب شما بی نقص و زیبا به نظر خواهد رسید. زمانی که رژ لب زدید، یک تکه نازک از دستمال را بردارید و مستقیما روی لب ها قرار دهید. سپس یک برس برداشته و به کرم پودر بزنید و روی لب های خود بکشید. این ترفند باعث می شود، رژ اضافه روی لب ها پاک شده و قدرت ماندگاری رژ لب بیشتر شود. استفاده از پودر شفاف کننده همچنین یک ترفند عالی برای مات کردن رنگ رژ لب است.

با این روش های ساده و آسان رژ لب شما مدت بیشتری روی لب هایتان خواهد ماند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان