جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
10 بازدید

توهم نوری پلنگ سیاه؛ آیا می توانید پلنگ سیاه در این تصویر را پیدا کنید؟

توهم نوری پلنگ سیاه
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

با دقت نگاه کنید! آیا می توانید پلنگ سیاه در توهم نوری این تصویر را پیدا کنید؟ بله امروز توهم نوری پلنگ سیاه می تواند چالش جدیدی برای آزمایش قدرت بینایی و تمرکز فکری شما باشد. اگر با دقت نگاه کنید می توانید خیلی زود و راحت پلنگ سیاه رنگ را پیدا کنید.

برای شما: تست بینایی قلب ها: در تصویر چند قلب وجود دارد؟ تمام آن‌ها را پیدا کنید!

توهم نوری چیست؟

توهم نوری که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوع توهمی است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. در واقع توهم نوری با آنچه که در واقعیت می بینید، متفاوت است. به زبان ساده، توهم نوری یعنی آنچه را در تصویر می بینیم واقعیت تصویر نیست. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب می خوریم.

توهم نوری پلنگ سیاه

با دقت نگاه نکنید، یک پلنگ سیاه در این توهم نوری وجود دارد. اما کجای تصویر؟

برای شما: پازل: پاندای متفاوت را پیدا کنید!

توهم نوری پلنگ سیاه

توضیحی برای یافتن پلنگ سیاه پنهان در این تصویر

تنها کاری که برای دیدن پلنگ سیاه باید انجام دهید، با دقت نگاه کردن به تصویر است. خوب حالا دقت کنید و تمام تصویر را با جزئیات ببینید.

برای شما: بهترین بازی های فکری؛ کدام یکی از افراد داخل اتاق واقعی نیست؟

راه حلی برای یافتن پاسخ توهم نوری پلنگ سیاه تصویر

اکثر مردم پس از دیدن تصویر توهم نوری گیج می شوند که چطور باید معما را حل کنند. با این حال، برخی از افراد نیز می توانند به سرعت پاسخ را پیدا کنند. شاید هم عده ای موفق به یافتن پاسخ نشوند. اگر هنوز موفق نشده اید، پاسخ را پیدا کنید، می توانید به آخر صفحه رفته و جواب را ببینید. اما قبل از آن یک بار دیگر تلاش کنید.

.

.

.

فکر کنم نتوانسته اید پاسخ را پیدا کنید. مشکلی نیست، دفعه بعد حتما موفق می شوید. اما حالا می توانید این پلنگ پنهان را که هایلایت شده ببینید.

برای شما: آزمون بینایی جغد: آیا می توانید در ۲۵ ثانیه جغد را پیدا کنید؟

توهم نوری

شاید خیلی خنده دار باشد که چرا نتوانسته اید پلنگ سیاه را تشخیص دهید. اما باید گفت که راز توهمات نوری گیج کردن شما است. در حالی که معما خیلی ساده است اما شما گیج می شوید و نمی توانید پاسخ را تشخیص دهید.

امیدواریم از معما امروز لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

تست شخصیت: آیا شما یک شخص وفادار هستید یا بی‌وفا؟

تست بینایی؛ آیا می توانید چهره پنهان شده در تصویر را ببینید؟

آزمون ذهنی: به نظر شما کدام خانم آب بیشتری به خانه می برد!؟

آزمون چهره های پنهان: در این نقاشی چند چهره می بینید؟

معما هوش؛ آیا می توانید تشخیص دهید کدام یک از کودکان دختر هست؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان