جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
38 بازدید

آزمون عدد مخفی: آیا می توانید عدد مخفی شده در تصویر را تشخیص دهید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون عدد مخفی
خواندن 4 دقیقه
1.5
(2)

آزمون عدد مخفی راهی سرگرم کننده و عالی برای آزمایش بینایی شماست. آیا می خواهید بدانید که بینایی شما چقدر خوب است؟ پس در طول 13 ثانیه عدد پنهان شده در این تصویر را تشخیص دهید!

آیا عاشق حل کردن معماها و پازل‌ها هستید؟  اگر پاسخ شما مثبت است، پس ذهنی کنجکاو دارید. شما می توانید با انجام توهمات نوری مهارت های هوشی و بینایی خود را بهتر کنید.  کارشناسان می گویند هر چه بیشتر از این‌گونه تست های هوش و بینایی را انجام دهید، باهوش تر و تیزبین تر خواهید شد.

برای شما: تست هوش و دقت: در گالری نقاشی چند نفر وجود دارد؟

آزمون عدد مخفی: توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. این تصاویر در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

این تصاویر می توانند پرتره ای از افراد، اشیاء یا یک نقاشی باشد. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . هر یک در حوزه های مختلفی کاربرد دارند، از سرگرمی و رشد مغز و بهبود مهارت های بینایی گرفته تا آشکار ساختن جنبه های شخصیتی.

به هر حال، آیا آماده اید؟ بیایید شروع کنیم.

برای شما: تست بینایی قلب ها: در تصویر چند قلب وجود دارد؟ تمام آن‌ها را پیدا کنید!

آزمون عدد مخفی

عدد مخفی را تشخیص دهید

در تصویر فوق یک عدد چهار رقمی در پس زمینه قرمز مخفی شده است و شما فقط 13 ثانیه فرصت دارید تا عدد را تشخیص دهید. بهترین راه برای تشخیص عدد، مشاهده تصویر از راه دور است. باید فاصله ای بین چشم های شما و صفحه نمایش گوشی/تبلت/لپ تاپ یا دسکتاپ وجود داشته باشد. این‌گونه به راحتی می توانید عدد مخفی شده را ببینید.

زمان شما از حالا شروع می شود.

برای شما: بهترین بازی های فکری؛ کدام یکی از افراد داخل اتاق واقعی نیست؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

عجله کنید، زمان رو به اتمام هست. آیا عدد مخفی را تشخیص دادید؟ نه؟

برای آسان‌تر شدن کار ما به شما سرنخی می دهیم: عدد مخفی شده در تصویر یک عدد 4 رقمی است.

.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

برای شما: تست بینایی؛ آیا می توانید چهره پنهان شده در تصویر را ببینید؟

پاسخ آزمون

آزمون عدد مخفی: به کسانی که کسانی که عدد مخفی شده را تشخیص داده اند تبریک می گویم. کسانی که نتوانستند عدد مخفی را تشخیص دهند، نباید ناامید شوند، زیرا شما تمام تلاش خود را انجام دادید.

به هر حال، عدد مخفی را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

جواب آزمون عدد مخفی

عدد 3315 است.

امیدواریم از انجام آزمون عدد مخفی لذت برده باشید.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان