جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
27 بازدید

تست بینایی قلب ها: در تصویر چند قلب وجود دارد؟

تست بینایی قلب ها
خواندن 4 دقیقه
3.8
(12)

تست بینایی قلب ها: فقط افرادی با چشمان عقاب می توانند تمام قلب های موجود در تصویر را در طول 13 ثانیه پیدا کنند. شما چطور، آیا فکر می کنید از بینایی عالی برخوردارید؟ پس با انجام تست بینایی قلب ها، بینایی خود را بیازمایید!

کاربردهای توهمات نوری

توهمات نوری راهی عالی برای آزمایش سطح هوش، بینایی و دقت شما هستند. این تصاویر فریب دهنده اغلب مغز را فریب می دهد تا آنچه را وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد.

بازی فکری ذهنی؛ دم سگ به کدام طناب گیر کرده است؟

انواع زیادی از توهمات نوری مانند توهمات فیزیولوژیکی و شناختی وجود دارد. شباهت همه آن‌ها این است که ذهن شما را فریب می دهند. با تمرین منظم، می توان به راحتی بر توانایی حل توهمات نوری مسلط شد.

اگرچه توهمات نوری روش خوبی برای تست هوش شماست، اما تنها راه تست هوش نیست. اگر می خواهید واقعا از ضریب هوشی خود آگاه شوید، پیشنهاد می کنیم تست‌های IQ حرفه‌ای را انجام دهید.

حال مهارت های بینایی خود را با انجام تست بینایی قلب ها محک بزنید.

چالش بینایی: تنها 15 ثانیه فرصت دارید تا دختر متفاوت را پیدا کنید!

تست بینایی قلب ها؛ در 13 ثانیه قلب ها را پیدا کنید!

قلب ها را پیدا کنید

تصویر فوق نقاشی زیبای هنرمند آمریکایی جیم وارن است. جیم به خاطر نقاشی های سوررئالیستی اش شهرت زیادی دارد. به هر حال، این تصویر شما را به چالش می کشد تا هفت قلب موجود در تصویر را پیدا کنید. اما فراموش نکنید برای انجام این کار فقط 13 ثانیه زمان دارید که از حالا شروع می شود.

.

.

آزمون تشخیص لاک ناخن متفاوت: 99 درصد مردم نمی توانند لاک ناخن متفاوت را پیدا کنند!

.

.

.

چقدر سریع می توانید 4 اشتباه تصویر را پیدا کنید؟

.

.

.

.

عجله کنید، زمان رو به اتمام است. تا حالا چند تا قلب دیدی؟

.

.

.

آزمون تفاوت تصویر نینجا: 3 تفاوت بین تصاویر نینجا را در 8 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

آیا توانستید تمام قلب ها را پیدا کنید؟

آزمون دقت بینایی: درون فیل چند حیوان وجود دارد؟

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، می توانید در طول چند ثانیه یک یا دو قلب را تشخیص دهید. برای یافتن بقیه باید با دقت و ریزبینی تصویر را بررسی کنید.

افراد چشم عقابی می‌توانند تمام قلب‌ها را در زمان مشخص شده پیدا کنند.

به هر حال، زمان به پایان رسیده است.

به کسانی که توانستند هر 7 قلب را تشخیص دهند تبریک می گویم. شما واقعا چشمان به تیزبینی عقاب دارید. کسانی که هنوز در حال جستجو هستند نیازی به جستجوی بیشتر ندارند. ما راه حل را در زیر ارائه کرده ایم.

آزمون یافتن ستاره: آیا می توانید در 7 ثانیه ستاره مخفی در بین گل ها را پیدا کنید؟

پاسخ تست بینایی قلب ها

هر هفت قلب در تصویر زیر مشخص شده است.

جواب تست قلب ها

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

امیدواریم از انجام این تست لذت برده باشید. پس به ما بگویید، آیا موفق شدید تمام قلب ها را پیدا کنید، اگر بله در طول چند ثانیه؟

چالش بینایی گرگ: آیا می توانید در 8 ثانیه دو گرگ پنهان در جنگل را تشخیص دهید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان