جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
45 بازدید

فقط یک درصد از مردم می توانند موش را پیدا کنند!

آنچه که در این مطلب میخوانید
تست موش پنهان
خواندن 4 دقیقه
4.8
(4)

تست موش پنهان: در این تست شما باید موش پنهان شده در داخل آشپزخانه را پیدا کنید. اما تنها 1 درصد از مردم می توانند در 15 ثانیه موش پنهان شده در داخل آشپزخانه را پیدا کنند. شما چطور، آیا جز یک درصد برتر هستید؟

تست موش پنهان: حتما انواع بسیاری از توهمات نوری مانند تست های بینایی، آزمون های هوش یا تست های شخصیت شناسی را دیده اید. توهم نوری تصویری است که ذهن را فریب می دهد. این تصاویر عمیقا جذاب و فریب دهنده هستند که می توانند از یک شی، نقاشی یا حتا افراد باشد. توهمات نوری روش مغز را برای درک چیزها به چالش می کشند. مطالعات نشان می دهد که توهمات نوری نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را روشن می کند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تست موش پنهان مشاهده کرد. تصویری از یک آشپزخانه که موشی در آن پنهان شده است.

برای شما: آزمون ذهنی: به نظر شما کدام خانم آب بیشتری به خانه می برد!؟

تست موش پنهان؛ موش را پیدا کنید!

موش را پیدا کنید

 

تصویر بالا به عنوان یک پازل برای کودکان و همچنین برای بزرگسالان به اشتراک گذاشته شده است. این توهم بینندگان را به چالش می کشد تا موش پنهان شده در آشپزخانه را بیابند. در تصویر آشپزخانه ای پر از ظروف و لوازم خانگی دیده می شود. در آشپزخانه، کلوچه ها و میوه های تازه وجود دارد. اما جایی در آشپزخانه موش پنهان شده است. موش را در طول 15 ثانیه یا کمتر پیدا کنید!

برای شما: آزمون چهره های پنهان: در این نقاشی چند چهره می بینید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اگر تشخیص موش برای‌تان دشوار است، ما به شما سرنخی می دهیم: موش در کمودی که ظروف در آن نگهداری می شود پنهان شده است. اگر دقت کنید موش یک کوکی در دهان دارد.

برای شما: آزمون بینایی حیوان مخفی: آیا می توانید حیوان مخفی شده در میان بوته ها را تشخیص دهید؟

جواب

برای راحتی شما، موش پنهان را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

موش پنهان

در ابتدا، تشخیص موش بسیار دشوار است زیرا با بشقاب های داخل کمد استتار یافته است. با این حال، پس از چند ثانیه تمرکز، متوجه خواهید شد که آن ظرف نیست، بلکه یک موش است که درون کمود نشسته است.

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با تست ها و معما های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. بنابراین به ما بگویید، آیا موفق شدید موش پنهان در آشپزخانه را پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

بیشتر بخوانید: 

تست تشخیص فرد خطرناک: جان کودک توسط کدامیک از این افراد در خطر است!؟

معما هوش؛ آیا می توانید تشخیص دهید کدام یک از کودکان دختر هست؟

تست شخصیت عشق: آیا واقعا برای عاشق شدن آماده هستید؟

بازی فکری: آیا می توانید به دختر کمک کنید تا امن ترین مسیر را پیدا کند؟

فقط ۲ درصد از بینندگان می توانند عینک گم شده معلم را در ۱۵ ثانیه پیدا کنند!

آنچه ابتدا در تصویر می بینید نشان می دهد چگونه عشق خود را ابراز می کنید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان