جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
32 بازدید

آزمون ذهنی: به نظر شما کدام خانم آب بیشتری به خانه می برد!؟

آزمون ذهنی
خواندن 4 دقیقه
4.1
(46)

آزمون ذهنی: در این معما ذهنی سعی تشخیص دهید که کدام یک از دختر خانم های تصویر آب بیشتری را به خانه می برد! ادعا شده است که فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می توانند پاسخ درست را در طول 5 ثانیه تشخیص دهند.

آزمون ذهنی: این بازی فکری تمرین خوبی برای رشد و بهبود ضریب هوشی شماست. در حین حل این‌گونه آزمون های ذهنی، باید مسئله و تصویر را با دقت بررسی کنید و با استفاده از مهارت های استدلال منطقی به پاسخ برسید. زیرا این بازی های سرگرم کننده با تفکر خلاق حل می شوند. ما بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز یک آزمون ذهنی جالبی را برای شما آماده کرده ایم که باید تشخیص دهید کدام خانم آب بیشتری به خانه خواهد برد.

آزمون ذهنی؛ کدام خانم آب بیشتری به خانه می برد؟

چه کسی آب بیشتری می برد؟

در این بازی فکری، شما باید براساس شواهد موجود در تصویر تصمیم بگیرید که کدام خانم آب بیشتری به خانه خواهد برد. در تصویر بالا مشاهده می کنید که دو خانم در حال حمل دو سطل آب هستند. خانم ها سطل های آب خود را از رودخانه پر کرده اند. هر دو در حال بردن سطل های پر شده به خانه هستند. اما آیا می توانید تشخیص دهید که کدام خانم آب بیشتری به خانه خواهد برد؟

تست بینایی تشخیص ماهی: آیا می توانید ماهی را پنهان را پیدا کنید؟

لازم است قبل از پاسخ دادن با دقت به تصویر نگاه کنید، زیرا پاسخ بسیار ساده اما دشوار است. اما نگران نباشید، زیرا پاسخ این ذهنی درست در آخر مطلب قرار دارد. بنابراین مطمئن شوید که خیلی دور نروید و تقلب نکنید!

.

.

3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهید!

.

.

.

.

معما هوش؛ کدام کودک دختر است؟

پاسخ آزمون

اگر به سطل های خانم ها دقت کنید متوجه می شوید که سطل های خانم جلویی کمی بزرگ‌تر و چوبی هستند. سطل های خانم دومی آهنی و کمی کوچک‌تر هست. اما از یکی از سطل های خانم اولی آب چکه می کند و تا به خانه برسد سطل آب او خالی خواهد شد.

جواب آزمون ذهنی

یعنی پاسخ این آزمون ذهنی خانمی است که سطل های آهنی دارد. او آب بیشتری خواهد داشت!

بازی فکری فوق یک تست ساده برای هوش و بینایی شماست. برای حل این آزمون ذهنی در زمان تعیین شده نیاز به تفکر جانبی است. با این حال، امیدواریم از انجام این آزمون ذهنی لذت برده باشید.

آزمون قورباغه پنهان: فقط 5 درصد از مردم می توانند قورباغه را پیدا کنند!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدواریم از این آزمون ذهنی لذت برده باشید. همچنین می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

فواید تست های هوش

تست های هوش همواره یک راه عالی برای سرگرم شدن است. زیرا این تصاویر همیشه حس کنجکاوی را در بین مردم به ارمغان می آورد. حل کردن تست ها نه تنها افراد را کنجکاو و علاقه مند می کند، بلکه کارایی مغز و چشم ها را نیز بهبود می بخشد. مهم‌تر از همه، اینگونه از تست ها ارتباطات بین سلول های چشم و مغز را تقویت می کنند، سرعت عملکرد ذهن و چشم را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند.

داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع مسائل ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد و این یک موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت های هوشی خود هستید، معماها و پازل های مانند این آزمون ذهنی را حل کنید. از نظر علمی ثابت شده است بازی های فکری و معماهای هوش ظرفیت‌های شناختی و مهارت‌های استدلال منطقی شما را بهبود می‌بخشند. در مجموع، انجام این بازی های سرگرم کننده شما را باهوش‌تر می کنند. بنابراین، روزانه از حل کردن آن‌ها غافل نشوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 46

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان