جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
45 بازدید

بازی فکری: کدام خرس از بقیه متفاوت است؟

بازی فکری تشخیص خرس متفاوت
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

بازی فکری تشخیص خرس متفاوت: هدف از این توهم نوری تشخیص خرس متفاوت از بقیه آن ها است. به تصویر نگاه کنید و بگویید کدام یکی از این خرس ها از بقیه متفاوت است؟

بازی فکری تشخیص خرس متفاوت

معماهای فکری می تواند یک معمای ساده را نیز جذاب تر کند زیرا برای رسیدن به پاسخ این بازی های لذت بخش نیاز به تفکر خلاق دارید. چنین تست‌های IQ یک راه سرگرم‌کننده برای کشف ضریب هوشی شما هستند. بازی های فکری به شما کمک می کند تا سطح هوش خود را بر اساس تصمیمی که هنگام حل معما می گیرید، اندازه گیری کنید. برای حل این نوع بازی فکری باید متفاوت فکر کنید زیرا راه حل آن بلافاصله پیش روی شما قرار نمی گیرید. هنگام پاسخ دادن به چنین بازی هایی، باید چالش انتخاب شده را به دقت بررسی کنید و با استفاده از مهارت های تحلیلی به پاسخ برسید. به همین دلیل بخش تفریح و سرگرمی ما یک بازی فکری را آماده کرده که به شما کمک می کند ضریب هوشی خود را بسنجید!

برای شما: تست هوش: گنج پنهان زیر دریا را پیدا کنید!

حالا شما بگویید آیا می توانید خرس متفاوت را در طول 10 ثانیه پیدا کنید؟

کدام خرس متفاوت است

شما باید تشخیص دهید که کدام یک از سه خرس در تصویر، متفاوت است. معما از شما می خواهد که بفهمید “کدام خرس از دیگران فرق می کند؟” این تصویر بازی فکری تشخیص تفاوت خرس، سه خرس با عینک را نشان می دهد. اما یکی از آن ها از بقیه خرس ها متفاوت است.

قبل از پاسخ دادن به سوال باید تصویر را به دقت بررسی کنید، زیرا پاسخ در عین سادگی اما پیچیده است. هرچند ما جواب معما را در آخر صفحه آورده ایم، اما دست نگهدارید. اول از ضریب هوشی و قدرت بینایی خود استفاده کنید. اگر موفق به یافتن پاسخ نشدید، آن وقت به سراغ پاسخ این بازی فکری جالب بروید.

برای شما: تست بینایی: فقط افراد تیزبین می توانند پلنگ را در طول ۷ ثانیه پیدا کنند! شما چطور؟

پاسخ توهم نوری امروز!

شاید بعد از دیدن و خواندن پاسخ تعجب کنید که چرا نتوانسته اید تفاوت به این سادگی را تشخیص دهید. باید بگوییم راز جذابیت توهمات نوری نیز همین است. در حالی که جواب پیش چشمان شما است اما این بازی های فکری ذهن شما را به طرز عجبی به اشتباه می اندازد. گیج می شوید و نمی توانید جواب را پیدا کنید.

برای شما: تست بینایی استتار: مارمولک مستتر شده را در طول ۱۱ ثانیه پیدا کنید!

حالا بیایید به سراغ جواب این توهم نوری برویم:

یک بار دیگر با دقت به تصویر نگاه کنید! اگر به هر سه خرس با دقت نگاه کنید، تفاوت بسیار جزئی در یکی از خرس ها وجود دارد. خرس ها همگی صورت، گوش، چشم، عینک و دهان مشابه و یکسانی دارند. با این حال، اگر به پاپیون خرس C نگاه کنید، متوجه خواهید شد که پاپیون او با پاپیون خرس A و خرس B متفاوت است.

بله به همین سادگی پاسخ خرس C است.

خرس متفاوت

بیشتر بخوانید: معما هوش؛ آیا می توانید تشخیص دهید کدام یک از کودکان دختر هست؟

این بازی فکری بالا یک تست ساده برای به چالش کشیدن هوش و قدرت بینایی شما است. برای حل معما در زمان تعیین شده، نیاز به فکر خلاق دارید. اگر توانسته باشید در زمان تعیین شده 10 ثانیه یا کمتر از آن پاسخ را پیدا کنید، به وجد خواهید آمد.

این چالش ذهنی فقط یک روش سرگرم کننده دیگر برای آزمایش هوش شماست. امیدواریم از حل این معما لذت برده باشید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

مطالب مرتبط:

تست تشخیص فرد خطرناک: جان کودک توسط کدامیک از این افراد در خطر است!؟

تست شخصیت: به نظر شما چه کسی احمق ترین فرد است؟

بازی فکری: آیا می توانید به دختر کمک کنید تا امن ترین مسیر را پیدا کند؟

آزمون دقت و بینایی؛ در تصویر چند گوزن می بینید؟

تست تصویری: آیا می توانید فرد بدون ماسک را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان