جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

دتاکس واترها برای کاهش وزن فوق العاده هستند. آن‌ها نه تنها به لاغری شما کمک می‌کنند بلکه باعث سم زدایی و پاکسازی بدن نیز می‌شوند. اگر می‌خواهید وزن کم کنید، این نوشیدنی‌های سم زدا را امتحان کنید. دتاکس واترها معمولا از گیاهان، میوه‌ها و سبزیجات غنی از آنتی اکسیدان تهیه می‌شوند که سموم را دفع می‌کنند. روده را تمیز می‌کنند و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهند. اگر به دنبال بهترین دتاکس واترها هستید با ما در این نوشتار همراه باشید. روش تهیه ۵ دتاکس واتر فوق العاده را در این مطلب خواهید یافت.

اینحا بخوانید: طرز تهیه ۵ دتاکس واتر برای کاهش وزن

  1. دتاکس واتر برای کاهش وزن با چای سبز و لیمو

مواد لازم:

اب

1 چای سبز کیسه ای

4/1  لیمو

دستورالعمل:

یک فنجان آب را بجوشانید و یک چای سبز کیسه ای درون آن قرار دهید. سپس آب لیمو را به آن اضافه کنید و در حالی که گرم است بنوشید.

چای سبز منبع خوبی از کاتچین‌ها است، مانند پلی فنول‌های رژیمی‌که اثرات ضد چربی دارند. لیمو به دلیل وجود ویتامین C – که یک آنتی اکسیدان است به هضم غذا کمک می‌کند – برای همین بر کاهش وزن تاثیر می‌گذارد. لیمو دارای خواص دیورتیک است که به سم زدایی بدن کمک می‌کند و ممکن است به طور بالقوه به سوزاندن چربی نیز کمک کند.

لینک مرتبط: دتاکس واتر: خواص شگفت انگیز دتاکس واتر سبزیجات از کاهش وزن تا سم زادیی

  1. عسل، لیمو، و زنجبیل

مواد لازم:

2/1 لیمو

1 قاشق غذاخوری عسل

یک تکه زنجبیل

1 لیوان آب گرم

دستورالعمل:

یک لیوان آب فقط را گرم کنید. آن را نجوشانید. از‌هاون برای له کردن ریشه زنجبیل یا از رنده استفاده کنید. آب لیمو، زنجبیل له شده و عسل را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید. در حالی که دمای آب هنوز گرم است آن را بنوشید.

نوشیدن این مخلوط در اول صبح به سم زدایی بدن کمک می‌کند. همچنین در طول روز کمتر احساس نفخ کرده و فعالیت بیشتری خواهید داشت. این دتاکس واتر همچنین به افزایش متابولیسم بدن کمک می‌کند. همچنین عسل نیز به سرکوب اشتها و کاهش وزن کمک می‌کند.

مطلب مرتبط: ۱۰ دتاکس واتر که باید این تابستان امتحان کنید

  1. دتاکس واتر لیمو و خیار برای لاغری

مواد لازم:

1 عدد لیمو

1 عدد خیار

برگ نعنا

مقداری کم نمک

آب

دستورالعمل:

لیمو را قاچ کنید و خیار را خلالی کنید. قطعات لیمو و خیار را داخل یک شیشه بریزید. چند برگ نعنا و کمی‌نمک به آن اضافه کنید. سپس داخل شیشه آب بریزید. این آب را در طول روز بنوشید.

خیار یک غذای کم کالری با محتوای آب بالا (95.2 درصد آب) است. طبق مطالعات انجام شده، رژیم غذایی کم کالری انتخابی موثر برای بهبود کاهش وزن و کنترل وزن بدن است. این یکی از رایج ترین دتاکس واترها یا نوشیدنی‌های سم زدا برای کاهش وزن بدن است که سبب افزایش انرژی و متابولیسم می‌شود.

پیشنهاد می شود بخوانید: آب سم زدا: دستور تهیه ۱۸ آب سم زدا برای از بین بردن چربی شکم

  1. لیموناد آناناس

مواد لازم:

1 فنجان آناناس خرد شده

آب یک عدد لیموترش

1 قاشق چایخوری شربت افرا

2/1 قاشق چایخوری فلفل قرمز

مقداری کم نمک

دستورالعمل:

آناناس خرد شده را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید. آب میوه را در یک لیوان بریزید. سپس آب لیمو، شربت افرا، فلفل قرمز و نمک را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید.

آب آناناس حاوی آنزیمی‌به نام بروملین است. بروملین به متابولیسم پروتئین کمک می‌کند، که به نوبه خود بر سوزاندن چربی اضافی شکم تاثیر می‌گذارد. آناناس همچنین منبع خوبی از فیبر است.

لینک مرتبط: بهترین نوشیدنی برای سنگ کلیه: این ۱۰ نوشیدنی را دست کم نگیرید!

  1. دتاکس واتر آب پرتقال و هویج برای کاهش وزن

مواد لازم:

1 عدد پرتقال

و یک عدد هویج

1 قاشق غذاخوری عسل

برگ گشنیز

اب

یخ

دستورالعمل:

هویج را خلال کرده و پرتقال را پوست بگیرید. آن‌ها را خرد کرده و داخل غذاساز بریزید. سپس یک قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کنید و مقداری برگ گشنیز روی آن بریزید. کمی‌آب به آن اضافه کنید. دوباره یک دور مخلوط کنید. یادتان نرود قبل از نوشیدن یخ به آن اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: از تقویت سیستم ایمنی تا کاهش وزن؛ ۷ فایده شگفت‌ انگیز این نوشیدنی ساده

هویج سرشار از بتاکاروتن و سرشار از فیبر است. غذاهای سرشار از فیبر باعث سیری طولانی مدت یا (احساس سیری) و کاهش گرسنگی می‌شوند. این دتاکس واتر می‌تواند به کاهش اشتها کمک کند و در نتیجه منجر به کاهش وزن شود.

پرتقال نیز مملو از ویتامین C است. ویتامین C رابطه معکوس با توده بدن دارد. سطوح کافی ویتامین C در بدن سوزاندن توده چربی بیشتری را تسهیل می‌کند. آب پرتقال کالری کمی‌دارد و چربی آن صفر است. پس اگر به دنبال کاهش وزن هستید، این دتاکس واتر گزینه عالی است. همچنین پرتقال سرشار از فیبر است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان