جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
28 بازدید

تست تشخیص فرد خطرناک: جان کودک توسط کدامیک از این افراد در خطر است!؟

تست تشخیص فرد خطرناک
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

تست تشخیص فرد خطرناک: این روزها توهمات نوری زیادی در شبکه های اجتماعی به چشم می خورد، امکان ندارد کسی یکی از آن ها را ندیده باشد. این تصاویر خیره کننده ذهن بینندگان را فریب می دهند تا آنچه وجود ندارد را ببینند. اما جدا از جنبه سرگرمی آن‌ها در رشد و بهبود مغز عالی هستند.

انجام تست ها و پازل ها در هر زمانی از روز عالی هستند، زیرا مهارت ها و توانائی های شما را رشد می دهند. بنابراین بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه تست تشخیص فرد خطرناک را برای شما آماده کرده است تا مهارت های ذهن خود را بهبود ببخشید.

برای شما: معما هوش؛ آیا می توانید تشخیص دهید کدام یک از کودکان دختر هست؟

تست تشخیص فرد خطرناک

چه کسی فرد خطرناک هست؟

هنگامی که به تصویر نگاه کنید می توانید ببینید که کودکی در میان دو شخص قرار دارد. ظاهرا یکی مادر و دیگری پدرش هست، اما باید بگویم چنین نیست. یکی از آن‌ها ولی واقعی او است اما دیگری یک قاتل هست. به هر حال شما برای تشخیص فرد خطرناک فقط 5 ثانیه زمان دارید.

پیشنهاد می کنیم قبل از شروع کردن تست تشخیص فرد خطرناک با دقت تصویر را بررسی کنید. زیرا تا کنون فقط 18 درصد از ببینندگان موفق به حل این تست شده اند. شما چطور آیا می توانید جان کودک را نجات دهید؟

برای شما: تست تصویری: آیا می توانید فرد بدون ماسک را پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

تشخیص فرد خطرناک

زمان به پایان رسیده است. آیا موفق شدید فرد خطرناک را تشخیص دهید؟ اگر موفق شدید به شما تبریک می گوییم. اما اگر از جواب خود مطمئن نیستید، می توانید دوباره به بالا رفته و تصویر را با جزئیات بیشتر بررسی کنید.

جواب: اگر دقت کنید متوجه می شوید که چشمان مرد قرمز است، یعنی او خون آشام است و زن یا همان مادر کودک دشنه ای را در عقب اش مخفی کرده تا از کودک اش محافظت کند.

جواب تست تشخیص فرد خطرناک

امیدواریم از انجام تست تشخیص فرد خطرناک لذت برده باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: به نظر شما چه کسی احمق ترین فرد است؟

فواید توهمات نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. این تصاویر در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این توع تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع توهمات نوری نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

این تصاویر می توانند پرتره ای از افراد، اشیاء یا یک نقاشی باشد. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . هر یک در حوزه های مختلفی کاربرد دارند، از سرگرمی و رشد مغز و بهبود مهارت های بینایی گرفته تا آشکار ساختن جنبه های شخصیتی.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

تست های بیشتر:

آزمون بینایی؛ فقط افرادی با چشمان تیزبین می توانند گورخر پنهان را پیدا کنند! شما چطور؟

بازی فکری: آیا می توانید به دختر کمک کنید تا امن ترین مسیر را پیدا کند؟

آزمون دقت و بینایی؛ در تصویر چند گوزن می بینید؟

تست بینایی: آیا می توانید در کمتر از ۱۴ ثانیه پسر پنهان در بین دختران را پیدا کنید؟

فقط ۲ درصد از بینندگان می توانند عینک گم شده معلم را در ۱۵ ثانیه پیدا کنند!

آیا می توانید پلنگ پنهان در میان کانگورو ها را در طول ۷ ثانیه پیدا کنید؟

آزمون بینایی: آیا می توانید زندانی فراری را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان