جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

تست بینایی: آیا می توانید در کمتر از 14 ثانیه پسر پنهان در بین دختران را پیدا کنید؟

تست بینایی پسر پنهان
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

به تست بینایی تشخیص پسر خوش آمدید. توهمات نوری، این ترند پایان ناپذیر کاملا شبکه های اجتماعی را فراگرفته است. این بار ما، بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه یک تست بینایی سرگرم کنند اما مفید را برای شما آماده کرده ایم. در تست بینایی تشخیص پسر شما باید پسر پنهان شده در میان دختران را پیدا کنید. اما برای این کار فقط 14 ثانیه زمان دارید. حالا، آیا می توانید پسر پنهان شده در بین دختران را در کمتر از 14 ثانیه پیدا کنید؟

برای شما: آزمون دقت و بینایی؛ در تصویر چند گوزن می بینید؟

توهم نوری چیست؟

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کنند، سرعت ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

این تصاویر می توانند پرتره ای از یک نقاشی، شی یا افراد باشد. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

بیشتر بخوانید: فقط ۲ درصد از بینندگان می توانند عینک گم شده معلم را در ۱۵ ثانیه پیدا کنند!

تست بینایی پسر پنهان

تست بینایی

در تصویر بالا می توانید چهره های از دختران خندان را مشاهده کنید که به سمت شما نگاه می کنند. اما در میان آن‌ها پسری وجود دارد که به خوبی پنهان شده است و شما باید آن را در کمتر از 14 ثانیه پیدا کنید. بیایید تست بینایی پسر پنهان شروع کنیم. آیا آماده اید؟

زمان شما از حالا شروع می شود

.

.

.

.

.

.

برای شما: آیا می توانید در ۵ ثانیه تشخیص دهید در تصویر چند چوب کبریت وجود دارد؟

.

.

.

.

.

.

ما گمان می کنیم که تا حال پسر پنهان شده در میان دختران را پیدا کردید. اما اگر چنین نیست، نگران نباشید زیرا ما جواب را در تصویر زیر مشخص کرده ایم.

جواب

جواب تست بینایی پسر پنهان

امیدواریم از تست بینایی پسر پنهان لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

مطالب مرتبط:

تست بینایی: آیا می توانید عنکبوت مستتر شده در تصویر را پیدا کنید؟

پازل فرار از زندان: آیا می توانید زندانی فراری را شناسایی کنید؟

تست تشخیص فرد دروغگو: دروغگو را در ۵ ثانیه تشخیص دهید!

پازل ذهنی: آیا می توانید در ۵ ثانیه آخرین قطعه پازل را تشخیص دهید؟

فقط افرادی با تیزبینی عقاب می توانند پنگوئن متفاوت را پیدا کنند! شما چطور؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان