تست روح پنهان: آیا می توانید روح را در میان اسکیت ها پیدا کنید؟

توسطسهراب شهریار

مهر ۲۷, ۱۴۰۲ به روز رسانی : مهر ۲۷, ۱۴۰۲ , , , ,
تست روح پنهان

تست روح پنهان: این تست جذاب با عنوان «روح پنهان» توسط هنرمند مجارستانی گرگلی دوداس مشهور به دودولف طراحی شده است. چالش این است که شما باید در طول 7 ثانیه روح پنهان شده در میان اسکلیت ها پیدا کنید.

تست روح پنهان یک توهم نوری است. توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه که ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کنند، سرعت ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

این تصاویر می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

حالا بیایید تست روح پنهان را شروع کنیم. آیا آماده اید؟

تست روح پنهان

به تصویر زیر نگاه و روح پنهان را در طول 7 ثانیه پیدا کنید:

تصویر بالا جمعی از اسکلیت ها را می نماید که هر یک به سمتی نگاه می کند. حتی برخی از آن‌ها کدو حلوایی در دست دارند. اما در میان اسکیت ها روحی وجود دارد که به سمت شما نگاه می کند. آیا می توانید روح را در طول 7 ثانیه پیدا کنید؟

ما معتقدیم که شما می توانید. پس بیایید شروع کنیم!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است! آیا توانستید روح پنهان را پیدا کنید؟

جواب

روح پنهان شده در تصویر یک روح دوستانه است. زیرا او لبخندی زیبا بر لب دارد. به دورترین قسمت سمت راست تصویر از وسط نگاه کنید. روح کوچک و ناز را خواهید دید. در تصویر زیر آن را مشخص کرده ایم.

جواب تست روح پنهان

امیدواریم از انجام تست روح پنهان لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست روح پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 8

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *