جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
17 بازدید

فقط 2 درصد از بینندگان می توانند عینک گم شده معلم را در 15 ثانیه پیدا کنند!

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون هوش تصویری
خواندن 4 دقیقه
5
(2)

آزمون هوش تصویری: به یک تست هوش دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این تست شما باید عینک گم شده معلم را پیدا کنید. اما ادعا شده که فقط 2 درصد از بینندگان که از هوش بالایی برخوردارند می توانند عینک گم شده را در طول 15 ثانیه پیدا کنند.

این آزمون هوش تصویری سطح هوش شما را آشکار می کند. در واقع این تست راهی سرگرم کننده برای بهبود ضریب هوشی شماست. در حین حل این گونه آزمون های هوش باید مسئله را با دقت بررسی و با استفاده از مهارت های منطقی به پاسخ برسید. این آزمون هوش تصویری از معماهای معمولی خیلی جذاب­تر هست، زیرا برای حل این بازی سرگرم کننده باید تفکر و خلاقیت بخرج دهید.

در این آزمون هوش تصویری برای رسیدن به جواب باید کمی متفاوت‌­تر از معمول فکر کنید. چون پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

برای شما: تنها چشم عقابی ها می توانند 10 تخم رنگی را زیر 19 ثانیه پیدا کنند!

آزمون هوش تصویری

به تصویر زیر نگاه کنید:

تصویر بالا، یک کلاس درسی کودکان را نشان می دهد. معلم در جلوی کلاس ایستاده و به دانش آموزانش نگاه می کند. در عین حال کودکان بازیگوش هر یک مصروف کاری هستند. اما معلم سرگردان به نظر می رسد. می دانید چرا؟ او عینکش را گم کرده است. این آزمون هوش تصویری شما را به چالش می کشد تا به معلم کمک کنید عینکش را پیدا کند. اما برای این کار فقط 15 ثانیه زمان دارید. زمان شما از حالا شروع می شود.

بیشتر بخوانید: تست بینایی یافتن چکش: اگر واقعا تیزبینی چکش را پیدا کن!

.

.

.

.

برای شما: آیا قادر به پیدا کردن 7 گربه پنهان در این تصویر هستی؟

.

.

.

.

برای شما: آزمون ذهن؛ اگر E سنگ را رها کند، چه کسی جانش را از دست خواهد داد؟

.

آیا عینک گم شده را در طول 15 ثانیه پیدا کردید؟

اگر تا هنوز موفق نشدید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم عینک معلم را پیدا کنید. برای پیدا کردن عینک معلم باید به هر یک از اشیاء داخل کلاس دقت کنید.

برای شما: تست بینایی: آیا می توانید عنکبوت مستتر شده در تصویر را پیدا کنید؟

جواب آزمون

عینک در نزدیکی صندلی پسری که لباس بنفش دارد و در نزدیکی پنجره نشسته است. برای سهولت شما، عینک را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

جواب آزمون هوش تصویری

این تصویر باعث شده است که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند عینک گم شده را پیدا کنند، سر خود را  بخارند. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با آزمون ها و پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید شد. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. بنابراین به ما بگویید، آیا عینک گم شده معلم را در طول 15 ثانیه یا کمتر پیدا کردید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

مطالب مرتبط:

تست بینایی دونات پنهان: اگه تیزبینی دونات رو در 7 ثانیه پیدا کن!

معمای صاحب گربه؛ اگر باهوشی پس بگو صاحب گربه کیست؟

فقط و فقط تیزبین ها می توانند زیر 10 ثانیه دکمه صورتی را در این تصویر پیدا کنند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان