فقط افراد تیزبین می توانند در طول 3 ثانیه ایموجی متفاوت را پیدا کنند!

توسطسهراب شهریار

آبان ۱, ۱۴۰۱ به روز رسانی : آبان ۱, ۱۴۰۱ , , ,
تست بینایی ایموجی متفاوت

خوانندگان عزیز به تست بینایی ایموجی متفاوت خوش آمدید. در این تست بینایی شما باید در میان ردیف و ستون‌های ایموجی گریه، ایموجی متفاوت را پیدا کنید. اما فقط افرادی با چشمان تیزبین می‌توانند این کار را در طول 3 ثانیه انجام دهند.

یکشنبه خود را با مجموعه تست‌ها، پازل‌ها و آزمون‌های جذاب سپری کنید. این بازی‌ها یک سرگرمی مفید هستند که به طور قابل توجهی می توانند ارتباطات بین سلول های مغزی را تقویت کنند، سرعت ذهن و بینایی را بهبود بخشند و حتی می توانند راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت باشند. پس بیایید شروع کنیم.

برای شما: بازی فکری برای هوش: آیا می توانید در طول ۱۱ ثانیه روح را تشخیص دهید؟

تست بینایی ایموجی متفاوت

به تصویر زیر نگاه و ایموجی متفاوت را پیدا کنید!

تست بینایی ایموجی متفاوت

تصویر بالا ردیف‌ها و ستون‌های از ایموجی گریه را می نماید. اما در میان آن‌ها یک ایموجی متفاوت از بقیه هست. اگرچه پاسخ درست در مقابل شما قرار دارد، اما ترکیبی از رنگ های مشابه و ایموجی های یکسان کار را خیلی دشوار کرده است.

زمان شما از حالا شروع می شود.

بیشتر بخوانید: آزمون بینایی: آیا می توانید زندانی فراری را پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برای شما: پازل تصویری عدد پنهان: آیا می توانید عدد ۸ را در طول ۶ ثانیه پیدا کنید؟

جواب را در اینجا جستجو کنید:

تصویر از 8 ردیف و 11 ستون تشکیل شده است، یعنی در مجموع 88 ایموجی در تصویر وجود دارد. به هر حال ایموجی متفاوت در ردیف پنجم ستون ششم قرار دارد. اکنون دوباره به تصویر نگاه کنید، آن را خواهید دید.

تست بینایی ایموجی متفاوت فقط یک سرگرمی ساده برای مهارت بینایی شما هست. امیدواریم این تست بینایی به بهبود و رشد مهارت های بینایی شما کمکی کرده باشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *