بهترین هتل‌ها در محله‌های شمال شهر تهران کدام‌اند؟

توسطتحریریه خبرنامه

آبان ۱, ۱۴۰۱ به روز رسانی : آبان ۱, ۱۴۰۱ ,
رزرو هتل شمال تهران

در میان محله‌های مختلف تهران بزرگ و پرهیاهو، مناطق شمال تهران همواره از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شب‌های زنده، ساختمان‌های مدرن و زیبا، ساختمان‌های اصیل و قدیمی، آب و هوای خوب و مراکز تفریحی و رفاهی فراوان بخشی از جذابیت‌های شمال تهران هستند. تهران علاوه بر این که قطب مهمی در گردشگری کشور به شمار می‌رود، در امور اداری، اقتصادی و صنعتی کشور نیز اهمیت بالایی دارد. هم‌چنین مناطق شمال تهران محل انجام بسیاری از این امور کاری و اداری است. به همین جهت بررسی هتل‌های شمال شهر تهران موضوع پر اهمیتی به شمار می‌رود. از این رو در این مطلب لیستی از بهترین هتل‌ها در محله‌های شمال تهران به همراه بررسی قیمت، امکانات و شیوه رزرو آن‌ها تهیه شده است. در ادامه با ما همراه شوید.

لیست بهترین هتل‌ها در محله‌های شمال تهران

شمال تهران از محبوب‌ترین و پرجاذبه‌ترین مناطق این شهر از شمال با رشته کوه البرز آغاز می‌شود. منطقه 1 و 3 و بخشی از مناطق 2 و 5 در محدوده شمال شهر قرار می‌گیرند. در ادامه لیستی از هتل‌های محدوده شمال تهران آورده شده است.

هتل 5 ستاره

  • هتل هما تهران واقع در خیابان ولیعصر
  • هتل اسپیناس پالاس واقع در سعادت آباد
  • هتل پارسیان آزادی واقع در بزرگراه شهید چمران
  • هتل ویستریا واقع در تجریش
  • هتل پارسیان استقلال تهران واقع در بزرگراه شهید چمران

هتل 4 ستاره

  • هتل پارسیان اوین واقع در بزرگراه یادگار امام
  • هتل نیلو واقع در خیابان ولیعصر

هتل شمال تهران

بیشتر ببینید: هتل سیمرغ تهران در مجاورت پارک ساعی ولیعصر

هتل 3 ستاره

  • هتل دیاموند واقع در بالاتر از چهار راه پارک وی
  • هتل آپارتمان طوبی واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از ظفر
  • هتل پاریز واقع در جردن بین میرداماد و ظفر
  • هتل بلوط واقع در ولنجک
  • هتل جهانگردی میگون واقع در میگون
  • هتل پارسیان توچال واقع در ولنجک

محدوده قیمت هتل‌ها در شمال تهران چند است؟

هر هتل با توجه عوامل مختلف قیمت‌گذاری انجام می‌دهد. برای نمونه موقعیت مکانی هتل، سطح امکانات، کیفیت خدمات و سرویس‌دهی، زمان رزرو و… در این تعیین قیمت اثرگذار هستند. توصیه می‌شود در سایت‌های اینترنتی رزرو هتل از گزینه فیلتر قیمت استفاده کرده و حداقل و حداکثر میزان بودجه خود را مشخص نمایید. در این صورت به انتخاب‌های متناسب با بودجه خود نزدیک‌تر خواهید شد.

چگونه هتل‌های شمال تهران را رزرو کنیم؟

اگر قصد دارید در سفر خود در شمال تهران اقامت داشته باشید، باید به سایت‌های رزرو اینترنتی هتل مراجعه کنید. در این راستا می‌توانید عبارت رزرو هتل شمال تهران در جااینجاس را جست و جو کرده و به لیست کامل هتل‌ها دسترسی پیدا کنید. سپس جهت بررسی بیشتر وارد صفحه هر یک از هتل‌ها شده و اطلاعاتی همچون آدرس هتل، لیست اتاق‌ها، ویژگی اتاق‌ها، مشخصات هتل، قوانین هتل، فاصله از اماکن مهم شهر و تجربه مسافرین قبلی را مطالعه کنید. پس از آن می‌توانید اتاق مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کرده و هزینه را با اعمال بیشترین میزان تخفیف ممکن پرداخت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر به www.jainjas.com  مراجعه کنید.

رزرو هتل در شمال تهران

سوالات متداول درباره رزرو هتل‌های شمال شهر تهران

هتل‌های محدوده شمال تهران شامل چه مناطقی هستند؟

مناطق 1 و3 و بخشی از مناطق 2 و5 در محدوده شمال تهران قرار می‌گیرند. با بررسی هتل‌های سایت‌های رزرو اینترنتی همچون جااینجاس می‌توان مشاهده کرد هتل‌ها در محله‌هایی مانند تجریش، جردن، ولنجک، بزرگراه چمران و بزرگراه یادگار امام قرار دارند.

آیا هتل‌ها در محله‌های شمال شهر تهران گران هستند؟

هتل‌های منطقه شمال تهران در دسته بندی‌های 3 ستاره تا 5 ستاره با قیمت‌های مختلف وجود دارند. سعی کنید با مراجعه به سایت‌های رزرو هتل از امکاناتی همچون فیلتر قیمت استفاده کنید (کف و سقف قیمت را تعیین کنید) تا لیست هتل‌های متناسب با بودجه خود را مشاهده نمایید.

اماکن گردشگری و تفریحی نزدیک هتل‌ در شمال تهران چیست؟

شمال تهران دارای مراکز گردشگری و تفریحی متعددی است. از جمله معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به درکه، دربند، دارآباد، بازار تجریش، مرکز خرید ارگ تجریش، مرکز خرید پالادیوم، کاخ سعدآباد و کاخ نیاوران اشاره کرد.

آیا کودکان رایگان در هتل پذیرش می‌شوند؟

این موضوع با توجه به قوانین هتل تعیین می‌شود. اصولا کودکان تا سن خاصی در هتل رایگان پذیرش می‌شوند. برخی هتل‌ها هم هزینه را به صورت نیم بها دریافت می‌کنند. حتما قوانین مربوط به هتل مورد نظر خود را مطالعه نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *