جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
5
(1)

تست شخصیت با ذائقه غذایی: آیا غذاهای شیرین دوست دارید یا تند؟ ذائقه غذایی شما چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما می گوید. در ادامه بخوانید تا بدانید که چگونه ذائقه غذایی با ویژگی های شخصیتی تان مرتبط است.

غذا یک عنصر ضروری و مهم برای بقای یک موجود زنده است. یک انسان نمی تواند بیش از 21 روز بدون غذا زنده بماند. کسانی هم هستند که اگر یک روز صبح قهوه نخورند به سختی نفس خواهند کشید. این روزها، بیشتر مردم اغلب برای لذت غذا می خورند تا برای بقا، و دلیل آن نیز ذائقه آن هاست.

برای شما: تست شخصیت گردن: طول گردن شما ویژگی های واقعی شخصیت تان را آشکار می کند!

ارتباط طعم ها با ویژگی های درونی افراد

جوانه‌های چشایی اندام‌های حسی هستند که روی زبان قرار دارند و به فرد اجازه می‌دهند طعم‌های مختلف مانند شیرین، شور، تلخ و ترش را تجربه و مزه کنند. و بین آن ها تفاوت ها را تشخیص دهند. ذائقه غذاها نقش زیادی در فعالیت های روزانه شما دارد.

آیا تا به حال احساس کرده اید که پس از یک وعده غذایی نامناسب، خلق و خوی تان به شدت تغییر می کند؟ اگر تا حال به آن توجه نکرده اید، حالا بیشتر دقت کنید. ذائقه غذایی شما به طور مستقیم با شخصیت شما مرتبط است. پس به خواندن ادامه دهید تا بفهمید ارتباط طعم ها با ویژگی های درونی شما چیست!

بیشتر بخوانید: اولین رنگی که می بینید، ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند!

تست شخصیت با ذائقه غذایی

طعم شیرین خوراکی ها

این طعم رایج ترین نوع ذائقه غذایی است که دهه ها است دانشمندان و متخصصان را نگران کرده است. مصرف بیش از حد قند با چندین بیماری مزمن مانند دیابت، سرطان و حمله قلبی مرتبط است. اما چرا مردم نمی توانند ولع خوردن خوراکی های شیرینی را کاهش دهند؟ دلیل وابستگی مردم به قند تنها به خاطر خاصیت اعتیادآوری شکر نیست. هرچند این دلیل نیز وجود دارد. اما دلیل آن ویژگی شخصیتی شما است که نه گفتن به شکر را برایتان دشوار می کند.

بر اساس مطالعات روانشناسی، افرادی که غذاهای شیرین را ترجیح می دهند، روحیه لطیفی نیز دارند. آن ها رفتاری موافق، دوستانه و همدلانه دارند. چنین افرادی همچنین تمایل به تعاملات اجتماعی دارند و بیشتر برون‌گرا هستند. افرادی که عاشق خوراکی های شیرین هستند، دوستانه و وفادارتر عمل می کنند. آن ها همچنین تمایل بیشتری به شرکت در رویدادهای خیریه و داوطلب شدن در سایر اعمال فداکارانه دارند.

برای شما: تست شخصیت شناسی خنده؛ چگونه می خندید؟

طعم ترش خوراکی ها مثل لیمو

آیا تا به حال طعم چیزی را چشیده اید که چشمان تان را به طور خودکار ببندد؟ بله غذاهای ترش! داشتن ولع خوردن ترشیجات معمول نیست، اما خیلی از مردم طعم ترش را به طعم های دیگر ترجیح می دهند. ترشی، لیمو و ماست نمونه هایی از غذاهای ترش هستند. افراد عاشق طعم ترش، سخت گیر و سخت پسند هستند و به راحتی راضی نمی شوند. آن ها می توانند گاهی اوقات بیش از حد انتقادی و خشن رفتار کنند. به سرعت مضطرب می شوند و در مورد یک موضوع خیلی زیاد فکر می کنند. برخی از مطالعات نیز علاقه به طعم ترش را به ریسک پذیری و رفتارهای ضد اجتماعی ربط می دهند.

تست شخصیت با ذائقه غذایی و طعم شور (نمک)

چه کسی دوست ندارد در حالی که روی مبل نشسته و مشغول دیدن برنامه تلویزیونی محبوبش است، چیپس و آجیل نمکی بخورد؟ ولع خوردن نمک مانند ولع خوردن شکر است و به همان اندازه روی بدن تاثیر می گذارد. کسانی که عاشق طعم نمک هستند، همیشه در حال حرکت و فعالیت می باشند و به ندرت جایی آرام می گیرند. آن ها جاه طلبی و به دنبال هیجان در زندگی هستند. این افراد همچنین از کارهایی مانند ترافیک شدید یا اتفاقاتی که در جریان روز می افتد به شدت ناراحت می شوند.

با این حال، بر خلاف کسانی که عاشق شیرینی و ترشی هستند و شخصیت درونی شان ارتباط مستقیم با طعم و مزه ها دارد، این امر در مورد کسانی که عاشق طعم نمک هستند، صادق نیست. آن ها بیشتر اوقات بی خیال هستند و زیاد به اطرافشان توجه نمی کنند. از طرفی این افراد  جوانه های چشایی بیشتری دارند و در نتیجه حساسیت بیشتری نسبت به مزه ها از خود نشان می دهند.

بیشتر بخوانید: آنچه ابتدا در تصویر می بینید نشان می دهد که آیا حسود هستید یا محتاط!؟

طعم خوراکی های تلخ

تلخی احتمالا تنها طعمی است که کمترین هوادار را در بین مورد دارد. تعداد کمی از افراد دوست دارند کرم بروکلی خام یا کدوی تلخ بخورند. کسانی که طعم تلخ دوست دارند، حتی چنین غذاهایی را نمی پزند. یا کسانی هم هستند که نمی توانند روز خود را بدون یک لیوان قهوه سیاه تلخ شروع کنند. طبق چندین مطالعه روانشناختی، ترجیح طعم تلخ با روان‌پریشی مرتبط است. بله، اگر واقعا از غذاهای تلخ لذت می برید، به احتمال زیاد رفتارهایی خودشیفته، سادیستی و ضد اجتماعی نیز از خود نشان می دهید. احساسات افرادی که علاقه به طعم تلخ دارند، هر لحظه در تغییر است و بیشتر احساس نارحتی و خشم را تجربه می کنند.

طعم تند در تست شخصیت با ذائقه غذایی

در حالی که تند از نظر فنی طعم و مزه نیست اما یک ترجیح برای طعم مد نظر گرفته می شود. زبان در واقع نمی تواند طعم غذای تند را بچشد یا تشخیص دهد. در واقع احساس سوزش در گیرنده های چشایی همان درد است. تعجب کردید، بله؟ بنابراین به یاد داشته باشید، دفعه بعد که سس فلفل قرمز اضافی را به ماکارونی خود اضافه می کنید، بدن خود را در معرض درد قرار می دهید. ترجیح خوردن غذاهای تند با میل به ماجراجویی و ریسک پذیری همراه است. کسانی که طعم تند دوست دارند به دنبال تجربیات جدید هستند و هیچ وقت از انجام کارهای جدید خسته نمی شوند.

امیدواریم از خواندن این تست شخصیت شناسی که در مورد ویژگی های درونی شما می گوید، لذت برده باشید.

به این نکته توجه کنید:

این تست‌ های شخصیتی صرفا جنبه سرگرمی دارند و به هیچ وجه نباید صد در صد به آن ها اعتماد کرد. فقط به این دلیل که کسی قهوه سیاه و تلخ دوست دارد به این معنی نیست که او در آینده به یک قاتل زنجیره ای مبدل می شود. برخی از مردم شکر دوست ندارند. بعضی از افراد نیز از غذاهای تند و شور متنفر هستند. بنابراین، تنها گزینه باقی مانده طعم تلخ است. این که در دسته طعم تلخ قرار بگیرید این یعنی شما مراقب سلامتی خود هستید و سبزیجات خام را به غذاهای مضر برای بدن ترجیح می دهید. در هر صورت، زیاد به تست های شخصیتی توجه نکنید. شما می توانید از هر خوراکی با هر طعم و مزه ای لذت ببرید!

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

مطالب مرتبط:

تست شخصیت تیپ بدنی: فرم بدن شما در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

تست شخصیت: حیوانی را که ابتدا می بینید محرک خشم شما را آشکار می سازد!

بگویید چه چیزی می بینید تا بگوییم چه شخصیتی دارید؟

شخصیت شناسی: آنچه ابتدا می بینید ماهیت واقعی شما را آشکار می کند!

تست شخصیت: در عشق چه چیزی برای شما جذاب نیست؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان