جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

اگر نابغه هستید می توانید در 10 ثانیه چهره پنهان مرد را پیدا کنید!

آنچه که در این مطلب میخوانید
توهم نوری برای تست هوش
خواندن 3 دقیقه
5
(1)

توهم نوری برای تست هوش یک تست فوق‌العاده جذاب است. کارشناسان ادعا کرده اند که فقط یک نابغه با ضریب هوشی بالا می تواند چهره پنهان یک مرد پنهان را در تصویر ببیند. آیا می توانید چهره پنهان مرد را در طول 10 ثانیه پیدا کنید؟

برای شما: آزمون هوش با معما: ۵ معمای که تنها افراد استثنایی می توانند حل کنند!

توهم نوری برای تست هوش: توهمات نوری از جمله ترندهای محبوب اینترنت است. کارشناسان می‌گویند: «به نظر می‌رسد این ترند هرگز قدیمی‌نمی‌شود…» این تصاویر فریب دهنده یک طلسم جادویی ایجاد می‌کنند که بینندگان را در سراسر جهان مسحور کرده است. محبوبیت توهمات نوری به شدت رو به افزایش است.

مطالعات ثابت ساخته است که توهمات نوری فریبنده ای هستند که روش درک ما را از مسائل به چالش می کشند. این تصاویر می توانند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. این یک واقعیت است که یک مغز انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه درک متفاوتی را ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: معما های پلیسی: چالش امروز شما حل یک معما در ۱۵ ثانیه است!

توهم نوری برای تست هوش

تصویر قدیمی فوق یک توهم نوری است که پرتره‌ای از یک دره را نشان می دهد. در این تصویر زیبا مشاهده می کنید که مردم دره در حال انجام کارهای روزمره خود هستند. اما جایی در تصویر چهره مردی پنهان شده است. اگر فکر می کنید فرد با هوشی هستید پس باید بتوانید چهره مرد را در طول 10 ثانیه پیدا کنید!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برای شما: پازل ذهنی: آیا می توانید در ۵ ثانیه آخرین قطعه پازل را تشخیص دهید؟

زمان به پایان رسیده است. آیا موفق شدید چهره پنهان مرد را در طول 10 ثانیه پیدا کنید؟

اگر بله، به شما تبریک می گویم.

جواب

تشخیص چهره پنهان مرد کاری دشوار اما آسان است. اگر تصویر قدیمی را به سمت راست کج کنید، می توانید چهره غول پیکر یک مرد را پیدا ببینید. درخت ها مو و ریش مرد می شوند، کوه ها پیشانی، راه پله ها تبدیل به گوش و دیوار روی دره می شود دهان مرد.

تحقیقات نشان می دهد که توهمات نوری معمولا بینش جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. بنابراین به ما بگویید، آیا در توهم نوری برای تست هوش چهره پنهان مرد را تشخیص دادید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط:

پازل فرار از زندان: آیا می توانید زندانی فراری را شناسایی کنید؟

آزمون هوش: آیا می توانید به دزد دریایی کمک کنید تا قفل کلید را در ۱۱ ثانیه پیدا کند؟

اولین رنگی که می بینید، ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند!

تست تشخیص فرد دروغگو: دروغگو را در ۵ ثانیه تشخیص دهید!

تست ضریب هوش: فقط یک نابغه می تواند ۱۲ چهره پنهان را در ۱۵ ثانیه پیدا کند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان