جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

پازل فرار از زندان: آیا می توانید زندانی فراری را شناسایی کنید؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
پازل فرار از زندان
خواندن 4 دقیقه
2.2
(6)

پازل فرار از زندان: خوانندگان عزیز به یک پازل چالش بر انگیز دیگر از بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه خوش آمدید. در این پازل شما باید شما باید زندانی فراری را در میان اشخاص بیگناه تشخیص دهید. اما تشخیص زندانی در پازل فرار از زندان کاری دشوار است.

پازل فرار از زندان برای آزمایش مهارت های استدلال منطقی شما طراحی شده است. همچنین این پازل ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی شما را افزایش، قدرت حافظه را حفظ و شما را سرگرم می کند. در واقع پازل فرار از زندان یک راه عالی برای تقویت توانایی های حل مسئله شما است، به خصوص اگر در مدرسه یا محل کار مشکل دارید.

دو نوع پازل وجود دارد: تصویری و کلامی. در پازل های تصویری شما باید به تصاویر یا نمودارها نگاه کنید، در حالی که پازل های کلامی به کلمات و عبارات متکی هستند.

پازل فرار از زندان

چند روز پیش یکی از نگهبانان زندان در زندان شهر در سلول یک جنایتکار خطرناک نامه محرمانه ای پیدا کرد. نامه به صورت رمز نوشته شده بود. با کمک شما، نگهبان توانست نامه مخفی را رمزگشایی کند. و مانع از وقوع فرار از زندان شد.

اما امروز زندان شهر برای شهروندان هشدار داده است که مجرمی خطرناک به نوعی از زندان فرار کرده است. آیا می توانید با شناسایی مجرم بیگناهان را نجات دهید؟

به تصویر زیر دقت و مجرم را شناسایی کنید!

در حالی که شما به پاسخ فکر می کنید، در اینجا یک واقعیت وجود دارد که بازی های فکری را به سلامتی مرتبط می کند.

روال روزانه ما می تواند به سرعت یکنواخت شود، کار، خوردن، خوابیدن و تکرار. این چرخه همچنان ادامه دارد و اغلب فراموش می کنیم که ما انسان ها زندگی می کنیم و نفس می کشیم، نه ماشین ها. به گفته دانشمندان، این یکنواختی می تواند بر مغز و سلامت جسمی و روحی ما تاثیر منفی و نامطلوبی بگذارد که در نهایت منجر به فرسودگی شغلی می شود.

بنابراین، برای از بین بردن این یکنواختی ما به سرگرمی و استراحت نیاز داریم. وگرنه ممکن است سلامت ما به خطر بیفتد.

پازل ها، تست ها و بازی های فکری یک روش عالی برای از بین بردن یکنواختی است. مطالعات نشان می دهد که حل پازل ها می تواند عملکرد ذهن را بهبود بخشد و مهارت های تفکر انتقادی و حل مسئله را افزایش دهد. این بازی های فکری همچنین می توانند ذهن شما را تازه کند و استراحتی دلخواه به شما بدهند.

بیشتر بخوانید: تست تشخیص فرد دروغگو: دروغگو را در ۵ ثانیه تشخیص دهید!

به هر حال، آیا موفق شدید مجرم را تشخیص دهید؟

جواب پازل

به موهای همه افراد نگاه کنید.

به مرد دوم از سمت راست نگاه کنید. پیشانی او قرمز است، او از کلاه گیس استفاده می کند. بنابراین او مجرم فراری هست. با تشکر از شما که برای شناسایی مجرم کمک زیادی کردید.

امیدواریم از انجام پازل فرار از زندان لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از پازل فرار از زندان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

پازل تصویری سوراخ کلید: در 7 ثانیه سوراخ کلید درست را انتخاب کنید!

آزمون بینایی مورچه پنهان: آیا می توانید مورچه را در 11 ثانیه پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.2 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان