جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
30 بازدید

آزمون هوش: آیا می توانید به دزد دریایی کمک کنید تا قفل کلید را در 11 ثانیه پیدا کند؟

آنچه که در این مطلب میخوانید
آزمون دزد دریایی
خواندن 3 دقیقه
3.7
(18)

آزمون هوش دزد دریایی: در آزمون هوش امروز سعی کنید قفل درست را برای کلید دزد دریایی در طول 11 ثانیه شناسایی کنید. اما انجام این کار در طول 11 ثانیه نیاز به ضریب هوشی بالایی دارد. آیا ضریب هوشی بالایی دارید؟

آیا از حل پازل و آزمون های سرگرم کننده که سطح هوش شما را می سنجند لذت می برید؟ پس قطعا از انجام این تست لذت خواهید برد! آزمون هوش دزد دریایی یک روش سرگرم کننده برای آزمایش سطح هوش شماست. این آزمون از معماهای معمولی خیلی جذاب­تر هست، زیرا برای حل این بازی سرگرم کننده باید تفکر و خلاقیت بخرج دهید. برای رسیدن به جواب در این پازل ذهنی باید کمی متفاوت‌تر از معمول فکر کنید. چون پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

آزمون هوش دزد دریایی

به تصویر زیر نگاه کنید:

تصویر فوق یک دزد دریایی را که کلیدی در دست دارد با 6 جعبه/صندق گنج می نماید. گنج  درون صندقی است که کلید آن در دست دزد دریایی هست. بنابراین شما باید بر اساس شکل و الگوی کلید، قفل و صندق درست را در طول 11 ثانیه تشخیص دهید.

پیشنهاد می کنیم قبل از پاسخ دادن با دقت به تصویر نگاه کنید زیرا پاسخ بسیار ساده اما دشوار است.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب

اگر به تمام قفل ها و صندق ها با دقت نگاه کنید، می توانید قفل و صندق درست را به راحتی تشخیص دهید. به هر حال، بیایید شکل کلید را بررسی کنیم:

  • دایره
  • خط به سمت راست
  • خط کوچک به سمت چپ
  • خط کوچک به سمت راست
  • دایره

نظر به الگوهای کلید، کلید مربوط به صندق شماره 5 هست. بنابراین، جواب آزمون هوش دزد دریایی قفل شماره 5 هست.

آزمون هوش دزد دریایی راهی سرگرم کننده برای آزمایش هوش و مهارت های بینایی شماست. این نوع آزمون ها و پازل ها به جای مهارت های ریاضی به تفکر جانبی نیاز دارند. امیدواریم از انجام این پازل لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون هوش لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 18

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان