جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

پازل ذهنی: آیا می توانید در 5 ثانیه آخرین قطعه پازل را تشخیص دهید؟

پازل ذهنی
خواندن 4 دقیقه
3
(2)

پازل ذهنی: خوانندگان عزیز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه پازل جذابی را برای بهبود و رشد مهارت های ذهن شما آماده کرده است. در این پازل، سعی کنید تشخیص دهید که کدام قطعه با تصویر مطابقت دارد. اما فقط افرادی با ضریب هوشی بالا می توانند تکه درست پازل را در 5 ثانیه تشخیص دهند! شما چطور؟

برای شما: تست تشخیص فرد دروغگو: دروغگو را در ۵ ثانیه تشخیص دهید!

این پازل ذهنی سطح هوش شما را بر اساس تصمیمی که هنگام بررسی مسئله می گیرید آشکار می سازد. در واقع این تست راهی سرگرم کننده برای شناخت ضریب هوشی شماست. در حین حل این گونه پازل‌ها و معماها باید مسئله را با دقت بررسی و با استفاده از مهارت های منطقی به پاسخ برسید. این پازل ذهنی از معماهای معمولی خیلی جذاب­تر هست، زیرا برای حل این بازی سرگرم کننده باید تفکر و خلاقیت بخرج دهید. در این پازل ذهنی برای رسیدن به جواب باید کمی متفاوت­تر از معمول فکر کنید. چون پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: فقط افرادی با تیزبینی عقاب می توانند پنگوئن متفاوت را پیدا کنند! شما چطور؟

تصویر؛ در طول 5 ثانیه آخرین تکه پازل ذهنی را تکمیل کنید!

در تصویر بالا، پرتره زیبایی از غروب خورشید را مشاهده می کنید که در آن پسری به سمت غروب اشاره دارد. پرندگان بر فراز کوه ها پرواز می کنند و قایقی در دریا و کلبه ای نزدیک آب قرار دارد. به هر حال این پازل تا هنوز تکمیل نشده است. 5 گزینه متناسب با تصویر وجود دارد، اما فقط یکی از آن‌ها جواب درست و پازل را تکمیل می کند. پازل ذهنی بینندگان را به چالش می‌کشد که “کدام قطعه پازل را تکمیل می کند؟”

پیشنهاد می کنیم قبل از پاسخ دادن، با دقت به تصویر نگاه کنید چون پاسخ بسیار ساده اما دشوار است.

بیشتر بخوانید: اگر در 7 ثانیه حرف o را پیدا کنید، مهارت شناختی بالایی دارید!

.

.

.

.

.

.

برای شما: تست ضریب هوش: فقط یک نابغه می تواند ۱۲ چهره پنهان را در ۱۵ ثانیه پیدا کند!

.

.

زمان به پایان رسیده، آیا موفق شدید آخرین تکه پازل را تشخیص دهید؟ اگر بله، واقعا مهارت های هوشی و ذهنی بالایی دارید. به شما تبریک می گویم!

جواب

اگر تا هنوز آخرین تکه پازل را نشخیص ندادید، نگران نباشید.. زیرا ما این‌جا هستیم تا به شما کمک کنیم. بنابراین بیایید آخرین قطعه پازل ذهنی را تشخیص دهیم:

  1. ابتدا از سمت آسمان، رنگ نارنجی می آید
  2. دوم، کوهی با رنگ آبی روشن
  3. سوم، کوه تقریبا فیروزه­ای رنگ
  4. چهارم، کوه بنفش می آید
  5. در آخر، کوه آبی تیره

بیشتر بخوانید: آیا می توانید خون آشام داخل اتاق را در عرض ۹ ثانیه شناسایی کنید؟

در نتیجه، اگر به گزینه ها نگاه کنیم جواب این معما ذهنی قطعه شماره 4 هست.

جواب پازل ذهنی

این پازل ذهنی راهی سرگرم کننده برای آزمایش هوش و مهارت های بینایی شماست. این نوع پازل ها به جای مهارت های ریاضی به تفکر جانبی نیاز دارند. امیدواریم از انجام این پازل لذت برده باشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

برای شما:

تست هوش: فقط افراد باهوش می‌توانند ترافیک این خیابان را پایان دهند!

تست بینایی؛ در ۵ ثانیه ماشین پنهان را پیدا کنید و قدرت بینایی تان را محک بزنید!

معما و تست هوش: چه کسی دزد است؟ در ۱۵ ثانیه تشخیص دهید!

تست سطح دقت: آنچه می بینید سطح دقت شما را نشان می دهد!

آزمون تشخیص کودک مقصر: کدام کودک مقصر دردسر ایجاد شده است؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان