جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1318 بازدید

۶ ماده غذایی موثر که برای عقب انداختن قاعدگی فوق العاده هستند!

عقب انداختن قاعدگی
خواندن 3 دقیقه
3.1
(22)

عقب انداختن قاعدگی: یکی از دلایلی که خانم‌ها می‌خواهند پریود خود را به تعویق بی اندازند، شرکت در مناسب‌های مهمی ‌است که قرار است در هفته قاعدگی شان برگزار شود، مثل جشن ازدواج، تعطیلات، تورهای رسمی‌یا برنامه‌های رسمی‌کاری، مهمانی‌ها و یا مواردی دیگر. زیرا پریود علاوه بر درد و گرفتگی اسپاسم یا عضلات، نه تنها سبب ناراحتی بیش از حد می‌شوند، بلکه تورم سینه و نفخ در این دوره نیز آزاردهنده است. برای همین خانم‌ها سعی می‌کنند در بعضی شرایط قاعدگی خود را عقب بی اندازند. اگر شما نیز گاهی به فکر عقب انداختن قاعدگی خود هستید، این مطلب از سری مطالب سلامتی خبرنامه می‌تواند به شما کمک کند.

عقب انداختن قاعدگی با 6 ماده غذایی

سرکه سیب

سرکه سیب یک درمان طبیعی موثر برای به تاخیر انداختن پریود  و تسکین علائم PMS است. حداقل یک هفته قبل از تاریخ چرخه قاعدگی خود، سرکه سیب را در آب رقیق کنید و بنوشید. این روش درمانی تاثیر فوق العاده ای در عقب انداختن قاعدگی دارد.

عقب انداختن قاعدگی؛ آب لیمو

این روش درمانی یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای به تاخیر انداختن پریود است. طبق تجربه افراد، می‌توانید آب لیمو را در مقادیر متوسط ​​برای به تعویق انداختن پریود مصرف کنید. با این حال، این درمان از نگاه علمی‌و پزشکی ثابت نشده تا نشان دهد مرکبات می‌تواند به جلوگیری از خونریزی کمک کنند. اگر این روش را امتحان کردید، دو قاشق آب لیمو را در یک لیوان آب مخلوط کنید یا با چای بدون شکر آن را بنوشید.

ژلاتین

آب ژلاتین را یک بار در روز به مدت 3-4 روز قبل از تاریخ پریود بنوشید، این یک درمان شگفت انگیز برای به تاخیر انداختن چرخه قاعدگی است. با این حال، در مصرف ژلاتین دقت کنید. زیرا مصرف بیش از حد ژلاتین می‌تواند منجر به سوء‌هاضمه و نفخ شود.

سوپ گرم عدس

عدس را پودر کنید و هر روز 2 قاشق چای خوری از آن را به هر سوپی که دوست دارید، مخلوط کنید. از این مخلوط 10 روز قبل از تاریخ مورد انتظار سیکل قاعدگی خود مصرف کنید. به یاد داشته باشید که این سوپ را فقط برای چند روز در مقادیر کم مصرف کنید، اما در صورت مشاهده عوارض جانبی، مصرف آن را قطع کنید.

عقب انداختن قاعدگی با چای دارچین

چای دارچین برای به تاخیر انداختن سیکل قاعدگی گزینه خوبی است. التهاب و دردهای قاعدگی را کاهش می‌دهد و اگر خونریزی شدید باشد، آن را به تاخیر می‌اندازد. این چای یک درمان معجزه آسا بدون هیچ گونه عوارض جانبی است که می‌تواند در عقب انداختن قاعدگی موثر باشد. چای دارچین طعم عالی دارد، همچنین خوشمزه و سالم است.

هندوانه

هندوانه برای درد شکم تسکین دهنده و سرشار از مواد مغذی است. میوه‌های شیرین، آبدار یک داروی عالی برای به تاخیر انداختن پریود به حساب می‌آید. یک کاسه هندوانه تازه و سرد را 7 روز قبل از تاریخ مورد انتظار سیکل خود مصرف کنید تا پریود خود را عقب بی اندازید. از خوردن غذاهای تند خودداری کنید زیرا می‌تواند سبب خونریزی شدید شود.

لینک‌های مرتبط

فواید و خواص کندر: از درمان آرتروز تا رفع خونریزی شدید قاعدگی

درمان فوری درد پریود با روش‌های خانگی فوق العاده موثر و ساده

پریود نامنظم: ۱۰ روش خانگی فوق العاده موثر برای منظم شدن قاعدگی!

درد را فراموش کنید:دمنوش‌های گیاهی که برای تسکین دردهای پریود مفید هستند

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 22

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان