جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

این دستور رولت کدو حلوایی برای نگهداری در فریزر به عنوان یک دسر که خیلی سریع برای خانواده یا مهمانان غیرمنتظره آماده می‌شود، فوق العاده خوشمزه است. ما در این مطلب یک دسر ساده با کدو حلوایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید خیلی راحت در خانه تهیه کنید.

دسر ساده با کدو حلوایی

مواد لازم برای رولت کدو حلوایی:

3 تخم مرغ بزرگ

شکر 1 پیمانه

3/2 فنجان کدو تنبل کنسرو شده

4/3 فنجان آرد

1 قاشق چای خوری جوش شیرین

2/1 قاشق چای خوری دارچین آسیاب شده

8/1  قاشق چای خوری نمک

مواد لازم برای خامه رولت کدو تنبل:

8 اونس پنیر خامه ای، نرم شده

2 قاشق غذاخوری کره، نرم شده

شکر قنادی 1 پیمانه

4/3 قاشق چایخوری عصاره وانیل

شکر اضافی قنادی، اختیاری

تابه پخت با کاغذ مومی؛

دستورالعمل:

کاغذ را چرب کنید و کنار بگذارید. در یک کاسه بزرگ، زرده‌های تخم مرغ را با سرعت زیاد هم بزنید تا غلیظ و لیمویی رنگ شود. 2/1 فنجان شکر و کدو حلوایی را به تدریج اضافه کنید و با همزن بزنید تا شکر حل شود.

برای دسر ساده با کدو حلوایی، ابتدا در یک کاسه کوچک، سفیده‌های تخم‌مرغ را با همزن بزنید تا کاملا سفت شود. 2/1 فنجان شکر باقی مانده را به تدریج اضافه کنید و هم بزنید تا سفیده تخم مرغ فرم بگیرد. به مخلوط زرده تخم مرغ را اضافه کنید. آرد، جوش شیرین، دارچین و نمک را با هم ترکیب کنید؛ کدو حلوایی را نیز به آرامی اضافه کنید. سپس در تابه از قبل آماده شده بریزید و کاملا پهن کنید. در دمای 375 درجه ۱۲ تا ۱۵ دقیقه بپزید تا زمانی که کیک طلایی شود. به مدت 5 دقیقه بگذارید خنک شود. کیک را روی یک حوله آشپزخانه که با شکر شیرینی پزی آغشته شده است، قرار دهید. کاغذ را به آرامی‌ جدا کنید. کیک را داخل حوله رول کنید. سپس روی توری سیمی ‌بگذارید خنک شود.

در یک کاسه کوچک پنیر خامه ای، کره، شکر قنادی و وانیل را با همزن بزنید تا یکدست شود. کیک را باز کنید، مواد را به طور مساوی و تا یک و نیم سانت از لبه‌ها پخش کنید. دوباره بدون حوله آن را رول کنید. بعد از آن روی آن را بپوشانید و فریز کنید تا سفت شود. 15 دقیقه قبل از برش از فریزر خارج کنید. در صورت تمایل با شکر شیرینی پزی تزئینش کنید.

نکاتی مهم برای طرز پخت رول کدو حلوایی

دسر ساده با کدو حلوایی؛ چگونه می‌توانید از ترک خوردن رول کدو تنبل خود جلوگیری کنید؟

ترک‌ها بلای جان همه رول‌های کیک هستند، اما می‌توانید از آن جلوگیری کنید! درست مانند همه دستور العمل‌های کیک، نکات و ترفندهایی وجود دارد که می‌توانید برای تهیه کیک عالی از آن‌ها استفاده کنید. مهم ترین کاری که:

  • می‌توانید برای جلوگیری از ترک خوردن انجام دهید این است که کیک اسفنجی را در حالی که هنوز داغ است بیرون از فر رول کنید. گرما و رطوبت مانده در کیک به سالم ماندن اسفنج آن کمک می‌کند.
  • یکی دیگر از دلایل ترک خوردن کیک شما، بیش از حد پخته شدن آن است. زمان بسیار مهم است – از آن جایی که لایه کیک بسیار نازک است، باید آن را همانطور که انجام پخته شده از فر خارج کنید.

چگونه می‌توانید این دستور رولت کدو تنبل را بر اساس سلیقه خودتان تزئین کنید؟

رولت کدو تنبل خود را با استفاده از برخی مرباها یا کنسروهای مورد علاقه خود در داخل فیلینگ برای جلوه ای زیبا و طعمی‌ فوق العاده تزئین کنید. کنسرو زردآلو، مربای شاه توت، کره سیب، حتی کمی‌شربت افرا را بهترین گزینه‌ها هستند تا با طعم پاییزی همراه شود. روی رولت را با مقداری گردوی برشته شده، بادام یا مینی شکلات چیپسی تزئین کنید.

دسر ساده با کدو حلوایی؛ آیا می‌توانید رولت کدو تنبل خود را زودتر درست کنید؟

رولت‌های این کیک با نوع فیلینگ‌ها را می‌توان فقط تا 24 ساعت زودتر درست کرد. زیرا پس از آن، فیلینگ شروع به آب شدن می‌کند و کیک را خیس می‌شود. اما این دستور رول کدو تنبل حاوی پنیر خامه‌ای است، بنابراین می‌‌توانید آن را چند روز قبل بدون نگرانی در مورد خراب شدن آن، درست کنید.

امیدواریم از این دستورپخت خوشتان بیاید و برای میان وعده‌ها یا به عنوان دستر از آن استفاده کنید.

لینک‌های مرتبط

فواید کدو تنبل سفید برای پوست، مو و سلامتی بدن

عوارض جانبی تخمه کدو تنبل؛ ۹ عوارض مهم تخمه کدو که نباید نادیده گرفت

ترفندهای آشپزی؛ ادویه‌های مناسب کدو سبز و حلوایی چیست؟

۱۰ درمان خانگی برای زیبایی بیشتر با استفاده از کدو تنبل باقیمانده در آشپزخانه

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان