جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
5
(1)

تست شخصیت محرک خشم؛ رفتار، احساسات و افکار ما چیزی است که شخصیت ما را منحصر به فرد جلوه می دهد. اغلب کارشناسان می گویند این ویژگی ها در طول زندگی ما کاملا ثابت باقی می مانند. وقتی صحبت از خشم می شود، همه ما محرکی برای خشم داریم که سبب بروز خشم می شود. این تست شخصیت شناسی می تواند به شما در کشف آن کمک کند.

برای سرگرمی، ما در بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه تستی را برای شما آماده کرده ایم که ممکن است به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی می تواند شما را به راحتی عصبانی کند.

بیشتر بخوانید: بگویید چه چیزی می بینید تا بگوییم چه شخصیتی دارید؟

تست شخصیت محرک خشم تصویر ابتدا چه می بینید؟

  1. اگر خرس را دیدید

تست شخصیت محرک خشم

یعنی شما فردی دلسوز و همچنین پیچیده و واقع­گرا هستید. حتی اگر خانواده و دوستان خود را در اولویت قرار دهید، به کسی اجازه نمی‌دهید شما را تحت فشار قرار دهد. از آنجایی که قلب پاکی دارید، نمی توانید افراد خائن و دو رو را تحمل کنید. در واقع عصبانیت شما توسط افراد خودشیفته تحریک می شود.

  1. اگر اول ماهی را دیدید

جذاب و دیدنی

شما از آن دسته افرادی هستید که از تخیل، هوش و عقل سلیم در تصامیم و حل مشکلات استفاده می کنند. شما نمی توانید افرادی که طعنه می زنند، کسانی که نمی خواهند کمک کنند، کسانی که بحث می کنند و کسانی که به دیگران می خندند را تحمل کنید. در یک کلام محرک خشم شما افراد احمق هستند.

شما همچنین می توانید با انجام این تست هوش جذاب که باید با حذف کردن یک ماشین به خیابان جاده پایان دهید، ضریب هوشی خود را محک بزنید!

  1. تست شخصیت محرک خشم؛ اگر کانگورو را دیدید

تست شخصیت شناسی تصویری

شما را به راحتی به عنوان فردی فداکار با قلبی پاک توصیف می کند. مهم نیست که در طول زندگی با چه فراز و نشیب های روبرو شده اید، اما اجازه نمی دهید گذشته شما را مچاله کند. دوست دارید در میان افرادی باشید که به شما وفادار هستند. دوستان دروغین و دروغگوها جایی در زندگی شما ندارند و به همین دلیل است که خیانت محرک خشم شماست.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شکل صورت: شکل صورت تان درباره شما چه می گوید؟

  1. اگر ابتدا شیر را دیدید

محرک خشم

شما شخصی قهرمان و شجاع هستید. دوست ندارید اهداف و چیزهای را که دوست دارید رها کنید. شما اعتماد به نفس بالا و قلب مهربانی دارید. بنابراین آنچه می تواند خشم شما را تحریک کند تسلیم شدن است.

  1. اگر دلفین را دیدید

دلفین تست شخصیت شناسی

شما فردی هستید که به تخیل و خلاقیت متکی و فقط بر اصالت تمرکز می کنید. چیزی که بیشتر از همه دوست ندارید افرادی هست که خودشان را به سادگی تغییر می دهند تا در یک جمع قرار بگیرند یا حتی دیگران را از طریق لطف و محبت خشنود کنند. بنابراین محرک خشم شما افرادی هستند که اصیل و ثابت نیستند.

  1. اگر ابتدا روباه را دیدید

تست شخصیت شناسی جذاب

شما به راحتی می توانید از افراد چیزهای جدید را یاد بگیرید. همیشه منطق را بر همه چیز در اولویت قرار می دهید. با این حال، خشم شما به راحتی می تواند توسط افراد مستبد تحریک شود.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی صداقت: آنچه اول می بینید آشکار می سازد چقدر صادق هستید!

  1. تست شخصیت محرک خشم؛ اگر گربه را دیدید

گربه محرک خشم

برخی از مردم شاید فکر کنند شما خجالتی هستید، اما در واقع شما دوست ندارید زیاد صحبت کنید. شما توجه دیگران را نمی‌خواهید، ترجیح می‌دهید زندگی را به روش خودتان زندگی کنید. نگران این نیستید که دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنند. عصبانیت شما می تواند توسط افرادی که بیش از حد صحبت می کنند تحریک شود.

  1. اگر اول عقاب را دیدید

عقاب تست محرک خشم

طبق تست شخصیت محرک خشم، شما در زندگی هدف بلندی دارید، حتی اگر مجبور باشید آن را به تنهایی انجام دهید. شما تمایل دارید همه چیز را به شانس واگذار نکنید، بنابراین در رویکرد خود متمرکز و دقیق هستید. زمانی برای درام، سرگرمی یا چیزهای کوچک در زندگی شما وجود ندارد و می خواهید دیگران مانند شما فکر کنند. به هر حال، دلیل و محرک خشم شما درام است؛ زمانی که کسی سعی می کند از تپه های خال کوهی بسازد.

  1. اگر فیل را دیدید

فیل

ممکن است برای مردم ترسناک به نظر برسید، اما دقیقا برعکس هستید. مهربان، دوست داشتنی و قابل اعتماد. شما شخصیت ثابت و اعتماد به نفس خوبی دارید. اما آنچه خشم شما را تحریک می کند، رفتار بد است و شما افراد نامهربان را به راحتی نمی بخشید.

برای شما: روانشناسی اعتماد به دوستان: آیا می توانید به دوستان خود اعتماد کنید؟!

  1. اگر خرگوش را دیدید

خرگوش

یعنی با روح خلاق، مشتاق و پرانرژی خود، تمایل دارید بخندید و شادی را در اطراف­تان پخش کنید. به همین دلیل است که شما علاقه ای به افراد پر از غم و اندوه با تفکرات منفی ندارید. محرک خشم شما افراد منفی است.

  1. تست شخصیت محرک خشم؛ اگر اول زرافه را دیدید

شما فردی مهربان هستید و از افرادی که به زندگی و زمان شما احترام نمی گذارند دوری می کنید. به علاوه، شما نمی توانید افرادی که به دنبال نقاط ضعف دیگران هستند را تحمل کنید. این­گونه افراد می توانند به راحتی خشم شما را تحریک کنند.

امیدواریم از تست شخصیت محرک خشم لذت برده باشید. به ما در بخش کامنت ها بگوید این تست چقدر برای شما دقیق بود و چه نوع تست های روانشناسی را بیشتر دوست دارید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

مطالب مرتبط

تست شخصیت؛ بزرگ ترین نقطه قوت شما در عشق چیست؟

تست شخصیت تصمیم گیری؛ با این آزمون ساده ویژگی های تصمیم گیری خود را بدانید!

آزمون تشخیص کودک مقصر: کدام کودک مقصر دردسر ایجاد شده است؟

تست دقت: آزمون بینایی چهره پنهان

رویای پنهان شما درباره عشق چیست؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان